Gå til innhold

Stabæk - Godset


Notrac
 Del

Godset v SS  

52 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.

Anbefalte innlegg


Hepp,

 

Godset stiller i allefall et ganske bra lag:

 

Lars Stubhaug - Lars Christopher Vilsvik, Alexander Aas, Glenn Andersen, Razak Nuhu - Mohammed Abu, Fredrik Nordkvelle, Alfred Sankoh - Stefan Johanson, Ola Kamara, Øyvind Storflor,

 

Legg merke til Mohammed Abu (Defensiv midtbane) han kan fort bli snakkis utover sesongen!

 

@ringo

Endret av @ringo
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er PF spilleklar, eller står han over denne og?

 

JK

VEH-HS-JH/TMG-Hulk

JA-HH-PF/Palmi-JS

PallOndo

 

Eller starter vi med Olle Olle? Foretrekker JL Hammer foran Gromstad?

 

Tipper Ollé Ollé starter på venstrekanten, Skjelvik er jo uansett ikke i troppen (ref. intervjuet med IA på stabak.no), så han spiller ikke.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tipper Ollé Ollé starter på venstrekanten, Skjelvik er jo uansett ikke i troppen (ref. intervjuet med IA på stabak.no), så han spiller ikke.

 

Jørgen fikk en strekk på treningen i går.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Spilte Pall for Island (spilte island kamp?) på Onsdag? Eller blir det ny kamp for PallOndo?

 

Dersom Nordkvelle spiller, mon tro om det betyr at RBK sin interesse har kjølnet, eller at han ble for dyr? Ingen vits å matche en tapt spiller...

Endret av MSL
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Spilte Pall for Island (spilte island kamp?) på Onsdag? Eller blir det ny kamp for PallOndo?

 

Dersom Nordkvelle spiller, mon tro om det betyr at RBK sin interesse har kjølnet, eller at han ble for dyr? Ingen vits å matche en tapt spiller...

 

 

Island spilte ikke på onsdag, det var derfor Veigar spilte kampen mot Häcken på tirsdag.

 

Nordkvelle ble vel for dyr for RBK, og de har gitt opp ham. Såvidt jeg husker fra tidligere i uka.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nordkvelle-saken ble lagt død tror jeg, klubbene ble ikke enige om pris. Så når RBK byr 2 mill, Godset krever 3, og de ikke klarer å bli enige... Jeg synes det sier en del om Rosenborgs økonomiske muskler.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Priser for $$ på kampen i dag:

 

50 kr for de som har kjøpt sesongkort (og medlemskap) for 2011

100 kr for de som har kjøpt medlemskap for 2011

 

Vi er på TA ved vår inngang og selger medlemskort fra ca 17.15.

Husk KONTANTER!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Priser for $$ på kampen i dag:

 

50 kr for de som har kjøpt sesongkort (og medlemskap) for 2011

100 kr for de som har kjøpt medlemskap for 2011

 

Vi er på TA ved vår inngang og selger medlemskort fra ca 17.15.

Husk KONTANTER!

 

Ref medlemskap. Når sendes SS kortene ut? Noen uker siden jeg betalte nå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nordkvelle-saken ble lagt død tror jeg, klubbene ble ikke enige om pris. Så når RBK byr 2 mill, Godset krever 3, og de ikke klarer å bli enige... Jeg synes det sier en del om Rosenborgs økonomiske muskler.

 

Hmm, men likevel er de frekke nok til å spre rykter (gjennom adresseavisen) at de er ute etter Hauger / Farnerud, de må være dyrere...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ref medlemskap. Når sendes SS kortene ut? Noen uker siden jeg betalte nå.

De sendes i utgangspunktet ikke ut i år, så om du ikke har mulighet til å hente kortet så finner vi sikkert en løsning om du sender en kjapp epost til medlem@stabaek.no. :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå får det komme noen flere! Godset stiller mannsterke. Ser kun 10-20 ss folk her!

 

EDIT: Har vel kommet rundt 50 fra ss, men det er fortsatt flere fra godset. Men ss er best! Kvalitet foran kvantitet!

Endret av Maan95
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Pause. Som nevnt, 1-0. Haris har fått sitt obligatoriske gule kort og i tillegg har Pontus fått et.

 

Olle Olle har vært god. Veigar kan fransk, Ondo kan fransk, Pontus kan fransk og fransk er ett av to offisielle språk i Kamerun (Olle Olle). En offensiv linje som snakker fransk hadde forvirret en god del forsvar.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Deilig å se at vi er såpass mye bedre enn Strømsgodset på dette tidspunktet.

 

olle olle signer signer :o)

 

Men jeg syns vi burde snuse mer på Sortevik også, han vil være meget bra som stallfyll iallefall.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabæk - Godset
×
×
  • Opprett ny...