Gå til innhold

Treningskamp RBK-Stabæk Abrahallen 04.03.11 kl 16


Buss1 Marius
 Del

Anbefalte innlegg


Neste treningskamp er mot Jannes disipler i RBK.

Jeg er litt overrasket over en treningskamp, 30 dager før vi møter dem i serien, jeg trodde man normalt prøvde å ungå treningskamp mot lag man møter tidlig.

Jeg er redd vi kommer til å vinne denne kampen, og dermed vil jo ikke RBK undervurdere oss 03.04, og overraskelses momentet er borte.

 

Noen som skal på kampen??

Koster brusen 100kr/liter der også? Koster pølse i lompe like mye som pizza på Peppes. Eller må vi vente til 03.04 for å bli flådd levende i kjosken?(Eh.. mener selvfølgelig ved campingbordet, de har jo ikke råd til kjosk når de selger til slike gi-bort priser..)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Neste treningskamp er mot Jannes disipler i RBK.

Jeg er litt overrasket over en treningskamp, 30 dager før vi møter dem i serien, jeg trodde man normalt prøvde å ungå treningskamp mot lag man møter tidlig.

Jeg er redd vi kommer til å vinne denne kampen, og dermed vil jo ikke RBK undervurdere oss 03.04, og overraskelses momentet er borte.

 

Noen som skal på kampen??

Koster brusen 100kr/liter der også? Koster pølse i lompe like mye som pizza på Peppes. Eller må vi vente til 03.04 for å bli flådd levende i kjosken?(Eh.. mener selvfølgelig ved campingbordet, de har jo ikke råd til kjosk når de selger til slike gi-bort priser..)

 

 

 

Vi må jo ikke glemme at det er bra å vinne fotballkamper. Det er bra med selvtillit. Det er bra med et lag som sitter før sesongstart. Det er bra med motstandere som begynner å tvile på det de gjør. Man kan ikke både ha et bra lag og luksusen av å slå nedenfra. Når det er sagt, så tror jeg ikke vi vinner denne kampen. Men jeg håper selvfølgelig vi gjør det. Det er vel over 2,5 år siden vi har møtt RBK uten å tape?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Neste treningskamp er mot Jannes disipler i RBK.

Jeg er litt overrasket over en treningskamp, 30 dager før vi møter dem i serien, jeg trodde man normalt prøvde å ungå treningskamp mot lag man møter tidlig.

Jeg er redd vi kommer til å vinne denne kampen, og dermed vil jo ikke RBK undervurdere oss 03.04, og overraskelses momentet er borte.

 

Noen som skal på kampen??

Koster brusen 100kr/liter der også? Koster pølse i lompe like mye som pizza på Peppes. Eller må vi vente til 03.04 for å bli flådd levende i kjosken?(Eh.. mener selvfølgelig ved campingbordet, de har jo ikke råd til kjosk når de selger til slike gi-bort priser..)

 

Vi må jo ikke glemme at det er bra å vinne fotballkamper. Det er bra med selvtillit. Det er bra med et lag som sitter før sesongstart. Det er bra med motstandere som begynner å tvile på det de gjør. Man kan ikke både ha et bra lag og luksusen av å slå nedenfra. Når det er sagt, så tror jeg ikke vi vinner denne kampen. Men jeg håper selvfølgelig vi gjør det. Det er vel over 2,5 år siden vi har møtt RBK uten å tape?

 

Jeg tror vi kommer til å knuse RBK.

 

Det som virker å ha vært fellesnevneren i de siste kampene mot RBK (gjelder ikke kun STB) er at siden RBK har vunnet alle kamper, kommer de til å vinne alle kamper, og dermed slå "oss". Om RBK taper treningskampen mot oss, noe jeg tror de gjør...stort... - samt at RBK sliter seg til uavgjort mot Brann i serieåpningen, og taper mot oss i andre serierunde er det meste gjort. De andre lagene i TL vil ikke lenger inneha holdninger om at RBK vinner alt, og det vil ikke RBK-spillerne selv heller.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Neste treningskamp er mot Jannes disipler i RBK.

Jeg er redd vi kommer til å vinne denne kampen, og dermed vil jo ikke RBK undervurdere oss 03.04, og overraskelses momentet er borte.

 

Det er jo når folk har høye forventninger at det virkelig er gøy å imponere! :) Jeg har troen på at dette blir en god sesong.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er nok for langt for TV2 å reise til Trondheim. De prioriterer heller oppgjør som befinner seg i området rundt Oslo og Bergen.

 

 

 

Denne linken fra 29. januar (oppdatert 25. februar) sier at kampen vil bli sendt på TV2 Sumo. Men er ikke listet opp i Livesenteret.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Basert på treningskampene i vinter starter vel RBK på denne måten:

 

Örlund

Lustig Bjärsmyr Wangberg Dorsin

Moldskred Henriksen Åsen Skjelbred

Bakenga Prica

...tipper Henning og Pontus vil ha god kontroll på den sentrale midtbane.

I tillegg tipper jeg Ondo m/ fler skjærer rett igjennom Bjärsmyr - Wangberg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Basert på treningskampene i vinter starter vel RBK på denne måten:

 

Örlund

Lustig Bjärsmyr Wangberg Dorsin

Moldskred Henriksen Åsen Skjelbred

Bakenga Prica

...tipper Henning og Pontus vil ha god kontroll på den sentrale midtbane.

I tillegg tipper jeg Ondo m/ fler skjærer rett igjennom Bjärsmyr - Wangberg.

Vi burde vel ikke bli overrasket om de skulle velge å prøve den nye spissen sin, Boti Demel.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Basert på treningskampene i vinter starter vel RBK på denne måten:

 

Örlund

Lustig Bjärsmyr Wangberg Dorsin

Moldskred Henriksen Åsen Skjelbred

Bakenga Prica

...tipper Henning og Pontus vil ha god kontroll på den sentrale midtbane.

I tillegg tipper jeg Ondo m/ fler skjærer rett igjennom Bjärsmyr - Wangberg.

Vi burde vel ikke bli overrasket om de skulle velge å prøve den nye spissen sin, Boti Demel.

 

 

Det hadde vært interessant, for jeg tror faktisk ikke han holder nivået. Jeg orker ikke redegjøre for hvorfor, men det er forsåvidt kun basert på youtube-videoer og hvordan beslutningsprosessen er gjennomført. Det har sikkert også litt med at jeg håper han er drittdårlig.

 

Alle skadefrie (sett bort ifra Daniel Fredheim Holm)

 

 

Utdrag om Boti Demel:

 

Boti Demel er ventet til Trondheim i løpet av de neste par dagene, men det er lite trolig at han vil få sin debut på fredag. Ivorianeren skal gjennom flere tester når han kommer til byen, og kampen mot Stabæk kommer litt for tidlig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er nok for langt for TV2 å reise til Trondheim. De prioriterer heller oppgjør som befinner seg i området rundt Oslo og Bergen.

 

 

 

Denne linken fra 29. januar (oppdatert 25. februar) sier at kampen vil bli sendt på TV2 Sumo. Men er ikke listet opp i Livesenteret.

 

Den står i listen over treningskamper som vises:

http://webtv.tv2.no/webtv/sumo/?treeId=25020

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Denne linken fra 29. januar (oppdatert 25. februar) sier at kampen vil bli sendt på TV2 Sumo. Men er ikke listet opp i Livesenteret.

Den står i listen over treningskamper som vises:

http://webtv.tv2.no/...o/?treeId=25020

 

I følge tv2sumo så skal den vises, de sjekker livesenteret. http://twitter.com/t...914044365115392

Endret av Ølriksen
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Daniel Örlund

Mikael Lustig - Mattias Bjärsmyr - Simen Wangberg - Mikael Dorsin

Morten Moldskred - Markus Henriksen - Gjermund Åsen - Per Ciljan Skjelbred

Mushaga Bakenga - Rade Prica

Er dette en spøk? 6 stykker med fornavn som starter på M - herunder hele høyresiden?? Dette blir lekestue for Stabæk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kanskje dette er XX sin plan B, som vi har etterlyst i alle år? Rett og slett å samle flest mulig folk med samme forbokstav i laget? Han er jo tross alt Norges beste trener, en slik finurlig taktikk er kun en Hedersmann verdig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Daniel Örlund

Mikael Lustig - Mattias Bjärsmyr - Simen Wangberg - Mikael Dorsin

Morten Moldskred - Markus Henriksen - Gjermund Åsen - Per Ciljan Skjelbred

Mushaga Bakenga - Rade Prica

Er dette en spøk? 6 stykker med fornavn som starter på M - herunder hele høyresiden?? Dette blir lekestue for Stabæk.

 

 

Hvor er Høiland? Skadet?

 

 

I mine øyne ser den 11'ern kjedelig ut og LANGT fra uslåelig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Daniel Örlund

Mikael Lustig - Mattias Bjärsmyr - Simen Wangberg - Mikael Dorsin

Morten Moldskred - Markus Henriksen - Gjermund Åsen - Per Ciljan Skjelbred

Mushaga Bakenga - Rade Prica

Er dette en spøk? 6 stykker med fornavn som starter på M - herunder hele høyresiden?? Dette blir lekestue for Stabæk.

 

 

Hvor er Høiland? Skadet?

 

 

I mine øyne ser den 11'ern kjedelig ut og LANGT fra uslåelig.

 

 

Slapp av han er bare inspirert av landslaget til Drillo, som har spillere med etternavn som starter ned H på de eksakt samme plassene (riktignok i 4-4-2):

 

Knudsen

Høgli - Hangeland - Wæhler - Riise

Huseklepp - Hauger - Grindheim - MGP

Helstad - Carew

Det er neppe tilfeldig :-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

 

Slapp av han er bare inspirert av landslaget til Drillo, som har spillere med etternavn som starter ned H på de eksakt samme plassene (riktignok i 4-4-2):

 

Knudsen

Høgli - Hangeland - Wæhler - Riise

Huseklepp - Hauger - Grindheim - MGP

Helstad - Carew

Det er neppe tilfeldig :-)

 

:o

Lenke til innlegg
Del på andre sider


En litt lettvindt sammenligning:

 

Jon Knudsen > Daniel Örlund

 

Vegar Eggen Hedenstad > Mikael Lustig (Lustig har vært drit dårlig i 3/4 år.)

Haris Skenderovic > Mattias Bjärsmyr

Jørgen Hammer = Simen Wangberg

Bjarni Eiriksson < Mikael Dorsin

 

Mix = Morten Moldskred

Henning Hauger > Markus Henriksen

Pontus Farnerud > Gjermund Åsen

Johan Andersson < Per Ciljan Skjelbred

 

Daniel Ondo > Mushaga Bakenga

Veigar Pall Gunnarsson > Rade Prica

 

Konklusjon: Dette er et lag vi skal slå. (Og vi har en veldig god førsteellever.)

 

Rosenborg-supportere ville sikkert vurdert det annerledes, men de tar feil.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hauger bedre enn Henriksen? Den samme Henriksen som samtlige riksmedier mener er Norges frelser, og en av landets desidert beste ballsparkere? :ph34r: /ironi

 

Gud som jeg gleder meg til den dagen folk får opp øynene, og ser at RBK ikke er i nærheten av den kvaliteten de liker å tro :)

 

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


En litt lettvindt sammenligning:

 

Jon Knudsen > Daniel Örlund

 

Vegar Eggen Hedenstad > Mikael Lustig (Lustig har vært drit dårlig i 3/4 år.)

Haris Skenderovic > Mattias Bjärsmyr

Jørgen Hammer = Simen Wangberg

Bjarni Eiriksson

 

Mix = Morten Moldskred

Henning Hauger > Markus Henriksen

Pontus Farnerud > Gjermund Åsen

Johan Andersson

 

Daniel Ondo > Mushaga Bakenga

Veigar Pall Gunnarsson > Rade Prica

 

Konklusjon: Dette er et lag vi skal slå. (Og vi har en veldig god førsteellever.)

 

Rosenborg-supportere ville sikkert vurdert det annerledes, men de tar feil.

Hepp,

 

Nå synes jeg kanskje du er litt vel optimistisk på vegne av egne spillere :)

 

Men når det er sagt så er jeg enig i at vi nok er i bedre form enn RBK for tiden og bør slå de greit i dagens kamp. Selv om jeg ikke griner om vi får oss en kjapp reality check heller.

 

@ringo

Endret av @ringo
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Treningskamp RBK-Stabæk Abrahallen 04.03.11 kl 16
×
×
  • Opprett ny...