Gå til innhold

Kamp Mot Molde Palmesøndag


arni
 Del

Anbefalte innlegg


B) Godt humør på treninga idag som foregikk på gress! Jørgen viste sin skuddkvalitet ved noen anledninger.

Virker som Veigar og Thomas skal starte på topp, anbefaler flere å få med seg lørdagstreningene.

Håper laget fortsetter den fine statistikken i Molde imorgen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Pga. frost begynte treninga idag kl. 11, vanligvis er det vel 10 til 1130.

 

I forsvar var Muri bytta ut mot Skjønsberg, ellers de vanlige.

 

Midtbane: Voven-Jørgen-Tommy-Stian

 

Og Veigar og Thomas brente løs uten å treffe all verden godt, men det kan snu.

 

Ønsker meg Peter som anker for midtbanen egentlig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


STABÆK :

 

Jon Knudsen - Inge Andre Olsen, Mike Kjølø, Morten Morisbak Skjønsberg, Christian Holter -

 

Stian Ohr, Tommy Stenersen, Mads Jørgensen, Samuel Wowoah -

 

Thomas Finstad, Veigar Pall Gunnarsson.

 

Innbyttere er Espen Isaksen, Tom Stenvoll, Henning Hauger, Samir Fazlagic og Branimir Poljac.

 

Kilde www.mfk.no

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kjempebra at Veigar scorer i sin første kamp for start!!

håper virkelig at han kommer til å slå ann i Tippeligaen..

 

ellers.. fremdeles ingen seire, men i det minste to uavgjorte på rad nå..

 

passer jo bra at den første seiern kommer på mandag!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


ellers.. fremdeles ingen seire, men i det  minste to uavgjorte på rad nå..

ikke for å være kranglete, men det er den 3 uavgjorte på rad.

 

Et par ting....

 

Hvorfor var ikke Sand i stallen ???

 

Hvorfor ble Sammy byttet ut 3 minutter før pause - skade ???

 

 

Syntes ellers at vi ikke skal flytte Sand ned fra toppen, han er altfor lik Tommy i spillerstilen. Liker egentlig ikke at Jørgensen blir byttet ut han heller, det er urovekkende at spillere som skal rett inn på laget kanskje havner på benken... Et bomkjøp ??? Litt tidelig å spekulere i det kanskje, men, men - bare å vente på mandag nå. Var ihvertfall godt å lede en stund, begynner å bli lenge siden...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Budstikka skrev at Peter hadde fått fri av Gaute fordi han og hans kone venter barn i disse dager og Gaute så ingen grunn til at Peter måtte bli med til Molde for å slite benken der. (Gaute hadde nemlig allerede bestemt seg for å prøve Finstad på topp sammen med Veigar)

 

http://www.budstikka.no/redaksjonelt/sport...rticleID=144407

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ganske godt å se at Jørgensen fikk en god kamp i den utrolig vakre blå drakten.. Både for oss som fans som kanskje luktet et bom kjøp, men også for mads selv som sikkert har godt av å få litt ro og litt tro på seg selv før sin debut i en av skandinavias 5 beste seriesystem.

 

 

Gleder meg utrolig til mandag, selv om jeg blir tvunget til å se fotballextra via det verdens omspennende nettverket av PC'er og andre datamaskiner grunnet geografiske årsaker. Men men,, jeg håper på å komme tilbake ved en senere annledning. Noen som vet om kampen går live på WEB tv forresten?, eller må jeg se på fotball-ekstra og se tre nanosekunder fra hver Veigar scoring??

 

 

E.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Del

Kamp Mot Molde Palmesøndag
×
×
  • Opprett ny...