Gå til innhold

RBK - Stabæk 3. april kl 20:00 - Årets første bortetur!


Anbefalte innlegg


De siste par sekundene i den filmen er helt fantastiske. Jeg er vanligvis ikke skadefro, men synet av den skuffa trøndern er helt nydlig.

 

 

Ingen glede er mer ekte enn skadefryd :-) Deilig er den også.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Så ikke noe vits i å kjøpe på forhånd mao?

 

Bortefeltet på Lerkendal har aldri vært fullt når vi har spillt mot dem. Men det er lurt å kjøpe billetter på forhånd. Noen ganger har det stått en billettør og solgt billetter utenfor porten vår, men ikke alltid. Da er det stress og gå rundt halve stadion til billettkøen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Så ikke noe vits i å kjøpe på forhånd mao?

 

Bortefeltet på Lerkendal har aldri vært fullt når vi har spillt mot dem. Men det er lurt å kjøpe billetter på forhånd. Noen ganger har det stått en billettør og solgt billetter utenfor porten vår, men ikke alltid. Da er det stress og gå rundt halve stadion til billettkøen.

 

Du er ikke så dum, du. Takk

Lenke til innlegg
Del på andre sider


"Det er ingen seter tilgjengelig som matchter dine søkekriterier. Vennligst foreta en av følgende justeringer: Reduser antall billetter Sett priskategorien til "Beste tilgjengelig" Sett plassering til "Beste tilgjengelig"

 

What? Det kan da ikke være utsolgt enda? Noen som har peiling?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

12 125

"Det er ingen seter tilgjengelig som matchter dine søkekriterier. Vennligst foreta en av følgende justeringer: Reduser antall billetter Sett priskategorien til "Beste tilgjengelig" Sett plassering til "Beste tilgjengelig"

 

What? Det kan da ikke være utsolgt enda? Noen som har peiling?

 

Den kom en del ganger hos meg og, men fikk bestilt på 10. forsøk.

 

Nå er det solgt 45 billetter, mange igjen.

 

Edit:

 

Det virker som om det kun fungerer nå du ser det interaktive salkartet og får muligheten til å trykke på bortefeltet som er merket "sb".

 

Problemet er at dette salkaret er veldig ustabilt og fungerer hos meg bare en sjelden gang.

 

http://www.billettse...r/event/TLD1101

Endret av Slum
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Problemet er at dette salkaret er veldig ustabilt og fungerer hos meg bare en sjelden gang.

For et sanseløst dårlig bestillingssystem, har prøvd 10-15 ganger i løpet av kvelden, ingen billett. Kommer inn på salkartet, men da er alle plasser grå = ikke tilgjengelig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Problemet er at dette salkaret er veldig ustabilt og fungerer hos meg bare en sjelden gang.

For et sanseløst dårlig bestillingssystem, har prøvd 10-15 ganger i løpet av kvelden, ingen billett. Kommer inn på salkartet, men da er alle plasser grå = ikke tilgjengelig.

 

Det skjedde med meg også, men det gikk etter en stund med frem og tilbake og masse refresh.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen i Trheim ikveld? hvor samles man? mob. 99243170

 

Anbefaler Three Lions som vanlig. Ses i morgen!

 

 

Marius: Går bussen via Oslo (Hotel Opera)? Det er så dritt å bære en kasse øl til Bekkestua hvis vi kjører forbi blokka mi ved Oslo S etterpå.

Endret av Posse
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen i Trheim ikveld? hvor samles man? mob. 99243170

 

Anbefaler Three Lions som vanlig. Ses i morgen!

 

 

Marius: Går bussen via Oslo (Hotel Opera)? Det er så dritt å bære en kasse øl til Bekkestua hvis vi kjører forbi blokka mi ved Oslo S etterpå.

Klarer du å komme deg til Helsfyr, så hadde jeg foretrukket det, ellers kommer vi i fremtiden til å ta hentingen ved OPERAEN ikke hotellet, når vi må hente i sentrum. ring ev. Bjørn C.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen i Trheim ikveld? hvor samles man? mob. 99243170

 

Anbefaler Three Lions som vanlig. Ses i morgen!

 

 

Marius: Går bussen via Oslo (Hotel Opera)? Det er så dritt å bære en kasse øl til Bekkestua hvis vi kjører forbi blokka mi ved Oslo S etterpå.

Klarer du å komme deg til Helsfyr, så hadde jeg foretrukket det, ellers kommer vi i fremtiden til å ta hentingen ved OPERAEN ikke hotellet, når vi må hente i sentrum. ring ev. Bjørn C.

 

Da er det like greit å bære til Bekkestua. Takk for svar!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen i Trheim ikveld? hvor samles man? mob. 99243170

 

Anbefaler Three Lions som vanlig. Ses i morgen!

 

 

Marius: Går bussen via Oslo (Hotel Opera)? Det er så dritt å bære en kasse øl til Bekkestua hvis vi kjører forbi blokka mi ved Oslo S etterpå.

Klarer du å komme deg til Helsfyr, så hadde jeg foretrukket det, ellers kommer vi i fremtiden til å ta hentingen ved OPERAEN ikke hotellet, når vi må hente i sentrum. ring ev. Bjørn C.

 

Da er det like greit å bære til Bekkestua. Takk for svar!

Det går jo en og annen avgang på T-Banen til Helsfyr, selv på en søndag morgen, er jo ikke mange holdeplassene fra Oslo S

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen i Trheim ikveld? hvor samles man? mob. 99243170

 

Anbefaler Three Lions som vanlig. Ses i morgen!

 

 

Marius: Går bussen via Oslo (Hotel Opera)? Det er så dritt å bære en kasse øl til Bekkestua hvis vi kjører forbi blokka mi ved Oslo S etterpå.

Klarer du å komme deg til Helsfyr, så hadde jeg foretrukket det, ellers kommer vi i fremtiden til å ta hentingen ved OPERAEN ikke hotellet, når vi må hente i sentrum. ring ev. Bjørn C.

 

Da er det like greit å bære til Bekkestua. Takk for svar!

Det går jo en og annen avgang på T-Banen til Helsfyr, selv på en søndag morgen, er jo ikke mange holdeplassene fra Oslo S

 

Poenget er at jeg uansett må bære til Bussterminalen/Jernbanetorget, og derfra går også 143 som kommer fram kl 9:00 på Bekkestua. Og hvis alltidblaa ikke kommer kan jeg drikke opp hele ølkassa alene, og da trenger jeg mest mulig tid.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Årets første bortetur går til Lerkendal søndag 03 april. Buss går fra Bekkestua kl 09.05 også mulighet til å gå på bussen på f.eks Lysaker eller Helsfyr(gi beskjed). Beregnet ankomst Tr.heim litt før kl 17 slik at det blir et lite pub besøk for de som ønsker, før kampen. Beregnet ankomst Bekkestua ca kl 05.30

Bussen kjører Østerdalen.

 

Som en liten personlig protest mot horible priser på lerkendal (50kr for 0,5 brus) blir det servert gratis pølser og brus på bussen fra pub til stadion, og umiddelbart etter retur. Dette er gratis for de som lover å ikke bruke en krone i "kjosken" på lerkendal. De som handler vil derimot bli avkrevd blodpris for pølsene på bussen, eller satt av ved kvikneskogen dersom de ikke kan gjøre opp for seg.

 

Da har jeg lagt inn 22,5 liter brus og ca 140 pølser og lomper til turen,det skulle holde til i alle fall noen av de som stiller.:D

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Da tar hvertfall jeg med en MP3spiller som kan ligge foran der.

 

Bra, men dropp Trance-, Techno og annen syremusikk. Burde vært forbud mot den sjangeren på borteturer.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

RBK - Stabæk 3. april kl 20:00 - Årets første bortetur!
×
×
  • Opprett ny...