Gå til innhold

Linderud Grei-SFK


sexxes
 Del

Anbefalte innlegg


På tide å starte en tråd for det som faktisk er vår første kamp.

Møter et lag som reddet plassen i fjor grunnet Donns konkurs, men også et lag som var hardt rammet av skader. Nå er yngstesøster Nordeide Grønli tilbake på banen, og i tillegg har man skaffet seg søsteren til Line.

 

Laget var vel regnet med å kunne hevde seg bedre i år, men tap med fire mål mot dumpekandidat Kattem lover ikke bra.

 

Så litt over til Stabæk. Sliter med en del skader av ymse slag, og Amelie, Dekkerhus, Ingrid Camilla Fosse Sæthre, Maiken og Toril er vel helt sikkert ute. Skal ikke begynne å spekulere så mye i lagoppstillingen, men den bakre fireren er vel rimmelig sikker med et lite mulig unntak av en av backplassene. Kantene er vel også rimelig gitt. Resten er vel avhengig av skadesituasjonen til noen spillere. Uansett er dette en kamp vi skal ha full kontroll på. I fjor vant vi tilsvarende kamp 4-0, mens vi puttet ni i hjemmekampen. Noen vil sikkert komme med at man spilte 2-2 i vinter, men da manglet man 13 spillere. Så mange vil man uansett ikke mangle på lørdag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Synes vi bør ta mål av oss å slå Linderud grundigere enn Kattem, dvs minst fem scoringer, og ingen baklengs. Sånn, da har jentene faktisk en utfordring.

 

For vår del håper jeg vi blir mange nok til å dra i gang litt lyd - finner Potters kommentar "Denne bussen bør bli full for å kunne forsvare at vi setter opp gratistur" litt foruroligende. Bør det være noe problem da? Vi er vel mange som skal opp og stå i steinrøysa på Linderud i blått?

Endret av geirti
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Synes vi bør ta mål av oss å slå Linderud grundigere enn Kattem, dvs minst fem scoringer, og ingen baklengs.

 

Med denne logikken fra matematikeren, gruer jeg meg til gutta skal møte Brann, for å si det sånn...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dommer i kampen er Bendix sin favoritt (men muligens ikke noen andres?) Ann Wenche Kleven. Assistentdommere er Marianne Braathen Velo og Fatemeh Zangeneh. 4. dommer er Torstein Jøndal Nakling. Kampdelegat er Arnfinn Tore Kvaløy.

 

Forøvrig er det fortsatt ledig plass på bussen så det er bare å melde seg og sine på.

Endret av sexxes
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Synes vi bør ta mål av oss å slå Linderud grundigere enn Kattem, dvs minst fem scoringer, og ingen baklengs. Sånn, da har jentene faktisk en utfordring.

 

For vår del håper jeg vi blir mange nok til å dra i gang litt lyd - finner Potters kommentar "Denne bussen bør bli full for å kunne forsvare at vi setter opp gratistur" litt foruroligende. Bør det være noe problem da? Vi er vel mange som skal opp og stå i steinrøysa på Linderud i blått?

 

Bussen går denne gangen uansett, men hvis det blir få påmeldte neste gang går ikke bussen..så la oss markedsføre denne kampen alt vi klarer samt de neste kampene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Synes vi bør ta mål av oss å slå Linderud grundigere enn Kattem, dvs minst fem scoringer, og ingen baklengs. Sånn, da har jentene faktisk en utfordring.

 

For vår del håper jeg vi blir mange nok til å dra i gang litt lyd - finner Potters kommentar "Denne bussen bør bli full for å kunne forsvare at vi setter opp gratistur" litt foruroligende. Bør det være noe problem da? Vi er vel mange som skal opp og stå i steinrøysa på Linderud i blått?

 

Bussen går denne gangen uansett, men hvis det blir få påmeldte neste gang går ikke bussen..så la oss markedsføre denne kampen alt vi klarer samt de neste kampene.

28 stykker var da ikke så galt. I tillegg mange som kom seg på egen hand, så litt bedre markedsføring kunne kanskje vært på sin plass?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ja Sexxes, Anne Wenche er min favorittdommer og hun var vel en av banens beste aktører. Humor har hun også, i motsetning til en del andre dommere.....

 

Vi vinner kampen greit og Roger er flink til å bytte tidlig.

Det er ikke dumt at spillere som Trine og Lise går av i pausen når vi nå skal spille 3 kamper på 8 dager.

Desverre tror jeg ikke at byttet av Lise var taktisk, men fordi hun fortsatt sliter med sin skade.

 

Jeg ble positivt overrasket over SFK i 1. omgang. Tror den 11 som startet har 1 trening sammen siste mnd.

Sånn sett var jeg faktisk veldig nærvøs før kampen. Når 1/3 stort sett er skadet og en anen 1/3 er på samling er det ikke lett å få trent på full bane. Men Roger og Tom har vært like flinke som spillerne til alltid å få maksimalt ut av det manskapet de har på enhver trening.

 

Men spillet må bedres skal vi vinne på tirsdag, og det skal vi jo :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Spiller vi som i 2. omgang mot Kolbotn ryker i hvertfall seiersrekka på Nadderud.

Spiller Kolbotn som i 2. omgang mot Røa gjør den det ikke.

Seiersrekka på Nadderud er vel forresten ikke så lang.

Endret av sexxes
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Spiller vi som i 2. omgang mot Kolbotn ryker i hvertfall seiersrekka på Nadderud.

Spiller Kolbotn som i 2. omgang mot Røa gjør den det ikke.

Seiersrekka på Nadderud er vel forresten ikke så lang.

Jeg tror han mente antall kamper på Nadderud som ubeseiret, og den er veldig lang.

 

HVA BLIR GJORT FOR Å MOBILISERE TIL MORGENDAGEN (digg å mase, ikke bli mast på) :P

 

Vi hadde en bra stigning på slutten av 2010. Det er veldig viktig at den utviklingen fortsetter slik at feltet vårt ikke blir for glissent.

 

På lørdag var vi veldig tamme, men fikk skryt av Melissa i Budstikka.

Det hadde vært kult å gi Enget og Sannæss et skikkelig sjokk i morgen med max trøkk.

Kapteinen kommer....., Ich komme... kommer du?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Spiller vi som i 2. omgang mot Kolbotn ryker i hvertfall seiersrekka på Nadderud.

Spiller Kolbotn som i 2. omgang mot Røa gjør den det ikke.

Seiersrekka på Nadderud er vel forresten ikke så lang.

Jeg tror han mente antall kamper på Nadderud som ubeseiret, og den er veldig lang.

 

HVA BLIR GJORT FOR Å MOBILISERE TIL MORGENDAGEN (digg å mase, ikke bli mast på) :P

 

Vi hadde en bra stigning på slutten av 2010. Det er veldig viktig at den utviklingen fortsetter slik at feltet vårt ikke blir for glissent.

 

På lørdag var vi veldig tamme, men fikk skryt av Melissa i Budstikka.

Det hadde vært kult å gi Enget og Sannæss et skikkelig sjokk i morgen med max trøkk.

Kapteinen kommer....., Ich komme... kommer du?

 

Jeg lover hvertfall å ha med meg et stykk stemme mer enn jeg hadde på Linderud - herregud så ødelagt stemmebåndene ble mot engen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Takk for positiv tilbakemelding!

 

Jeg startet først på lørdag så da var det jo litt for sent, men det kan jo være en idé å ha en video for å promotere kvinnenes kamper på storskjerm!

 

Mads

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fantastisk bra Maan!

Dette her blir bra fremover, og hvis du får produsert noe til storskjerm etc, så hadde det vært gull!

Si ifra om det er noe du trenger fra SS.

Takk takk! Jeg kan prøve å få snekret sammen noe til hver hjemmekamp. Det eneste problemet er at TV2 må filme litt flere kamper, da har jeg litt flere klipp å ta av, istedet for å måtte bruke klipp kun fra i fjor!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Linderud Grei-SFK
×
×
  • Opprett ny...