Gå til innhold

Kamptråd : Molde - Stabæk


geirti
 Del

Anbefalte innlegg


Hvis jeg var JL hadde jeg kjørt følgende for å få defensiv trygghet (1 poeng borte mot Molde må være godt nok):

 

 

JKL (Har levert varene)

 

VEH - JH - TMG - BOE

 

PF - HH

 

Mix - VPG - AOO

 

ONDO

 

PF har levert under pari og kan byttes med VEH, som erstattes av MMS. Om vi styrer kampen kan PF erstattes av Mix og JA spille kant.

 

Men det er ca 99% sikkert at vi starter akkurat som mot VIF.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1. Runde - 16. plass

2. Runde - 12. plass

3. Runde - 8. plass

 

Klarer vi å klatre til 4. plass etter denne kampen?

Og hva skjer i 5. runde?

Omtrent 0,472. plass, med forbehold om at jeg justerte en liten desimal for å gjøre utregningen lettere.

Endret av enda en jævla islending
*utregning, ikke utredning.
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi kan vel kanskje klatre til 1. plass hvis alt går vår vei? Eller er det målforskjell på gang?

 

Spørs hvor mye vi evt. Vinner med... Men jeg vil være mer enn lykkelig med 3 poeng. Og ganske tilfreds med 1 også...

 

@perfect7 og pers: ryktet forteller at berg hestad må vikariere i midtforsvaret på søndag. Om det er hold i dette og om det styrker molde er jeg ikke sikker på, men midtbanespillere bak pleier vel ofte å tabbe seg ut...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Var så langt at jeg ikke fikk med meg hovedbudskapet, men er Molde og I og A slått sammen? Er det en ren fusjon?

Skal Molde skifte draktfarge? Blir det etter dette mer sport i politikk, eller mer politikk i sport? Hvis begge, hva blir det mest av hos hvem?

 

 

 

Det blir vanskelig for meg å støtte Stabæk mot Molde etter dette, dersom ikke Stabækledelsen også kan fortelle hvem som er den STORE sjefen/guruen her. Er det den samme høye beskytter som i Molde, er det Carl Bildt, Ayn Rand eller hvem?

Jeg ble plutselig veldig usikker på om vi har den forankring som trengs når vi nå engang støtter samme lag!

 

(dette ble plutselig så mye større og voldsommere stillingstagen enn Dyna Fyr).

Jeg dropper flybilletten og blir hjemme inntil dette er avklart.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det kommer vel an på hvem han må vikariere for. Berg Hestad kan sikkert gjøre en like god jobb som Forren, men om han erstatter Steen/Vatshaug, kan det straks bli verre for dem.

 

Steen har angivelig ikke trent med laget de siste dagene, men tar ryktet med en liten klype salt. Men dersom Berg Hestad starter i midtforsvaret er det verdt å merke seg at mannen er treig som få...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Interessant, STB har ikke spilt uavgjort siden 2-2 kampen mot Brann 22. Juli. Det hadde vært hyggelig om vi, i år, kunne fått med oss 1p i de kamper hvor vi sliter - ved å klare å holde motstanderen til uavgjort!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tungt. Svakt forsvarsspill, og dårlig dømmekraft av Ole Ole alene med keeper. Ser for meg at det blir mye kontringer i mot i andre, og det kan bli stygt. Men, det er fortsatt muligheter for poeng.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er flaks for MMS at han er en local lad med gode sosiale ferdigheter som klubben verdsetter, for ellers hadde han neppe vært med på andrelaget engang. Horribelt.

 

For vi har jo hatt så utrolig mange gode midtstoppere de siste par åra. Jeg nevner i fleng: Fredrik Risp, Kristian Flittie Onstad og *sensurert*.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd : Molde - Stabæk
×
×
  • Opprett ny...