Gå til innhold

Turtråd: Start-Stabæk


Rusle
 Del

Anbefalte innlegg


Her må jeg nok droppe ut grunnet min egen bursdag.

 

det er det ingen grunn til! jeg feiret min egen på vei til trondheim! funker som faen! beste gaven på lenge :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Her må jeg nok droppe ut grunnet min egen bursdag.

 

det er det ingen grunn til! jeg feiret min egen på vei til trondheim! funker som faen! beste gaven på lenge :P

 

Hehe, joda, feiring med bortetur hadde i seg selv ikke vært så dumt. Problemet er når det sitter ca 20 slektsmedlemmer rundt langbordet og hedersgjesten raller av gårde på en busstur :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Her må jeg nok droppe ut grunnet min egen bursdag.

 

det er det ingen grunn til! jeg feiret min egen på vei til trondheim! funker som faen! beste gaven på lenge :P

 

Hehe, joda, feiring med bortetur hadde i seg selv ikke vært så dumt. Problemet er når det sitter ca 20 slektsmedlemmer rundt langbordet og hedersgjesten raller av gårde på en busstur :P

 

jeg tok familiefeiringen på lørdagen jeg, slikt at jeg fikk dratt på søndagen, er faktisk mye enklerer for de fleste og ta det på lørdagen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er på Kreta, så blir nok Sumo på meg denne gangen..

 

Jeg sikter meg også inn på Kreta. Om flyet går torsdag... I verste fall håper jeg ikke askeskyene stopper bussen til Marius sånn at Kristiansand blir et lite plaster på såret.

 

Og Larsi: hvis du er på Makrigialos kan vi lage en $$-enklave på puben ;)

Endret av Isla
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Meldt meg på. Som i fjor håper jeg at jeg kan gå på (og av) ved påkjøringsrampen ved Statoil Kopstad (avkjørsel Horten E18).

 

Fikk pes av tidligere tursjef da, selv om Marius og 1912 visste at jeg skulle plukkes opp der ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Meldt meg på. Som i fjor håper jeg at jeg kan gå på (og av) ved påkjøringsrampen ved Statoil Kopstad (avkjørsel Horten E18).

 

Fikk pes av tidligere tursjef da, selv om Marius og 1912 visste at jeg skulle plukkes opp der ;)

Bare dersom du klarer å gå over HELE brua, når vi kommer, ikke havveis som i fjor.

 

Marius

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Turtråd: Start-Stabæk
×
×
  • Opprett ny...