Gå til innhold

Turtråd: Start-Stabæk


Rusle
 Del

Anbefalte innlegg


Er ikke alle som har råd til å bruke penger på bussen... KAN kanskje ha noe med de store mengdene alkohol som nå befinner seg i kjøleskapet...

Så da får man prøve å finne andre alternativer :P Noen gode forslag?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er ikke alle som har råd til å bruke penger på bussen... KAN kanskje ha noe med de store mengdene alkohol som nå befinner seg i kjøleskapet...

Så da får man prøve å finne andre alternativer :P Noen gode forslag?

 

Det er ingen unnskyldning å ha brukt penger på alkohol og derfor ikke ha råd til å følge Stabæk. Da tar man med alkoholen på bussen og sier at man tar ut penger til turansvarlig på neste bensinstasjon. Med litt flaks er det ingen som har penger nok i kassa tidlig på dagen.

 

BjørnC, jeg vet du leser. Jeg har med tusen spenn på bussen til Kristiansand.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er ikke alle som har råd til å bruke penger på bussen... KAN kanskje ha noe med de store mengdene alkohol som nå befinner seg i kjøleskapet...

Så da får man prøve å finne andre alternativer :P Noen gode forslag?

 

Kanskje den dummeste unnskyldningen jeg har hørt noengang. Hvorfor ikke gjøre som andre snyltere? Betale bussen og snylte alkohol hele veien...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er ikke alle som har råd til å bruke penger på bussen... KAN kanskje ha noe med de store mengdene alkohol som nå befinner seg i kjøleskapet...

Så da får man prøve å finne andre alternativer :P Noen gode forslag?

 

Kanskje den dummeste unnskyldningen jeg har hørt noengang. Hvorfor ikke gjøre som andre snyltere? Betale bussen og snylte alkohol hele veien...

Fordi vi hater alle som tar "en Potter"?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sånn på generelt grunnlag bør vi vel være varsomme med å disse folk for å ikke ha penger til å reise.

 

At man selvsagt kan disponere annerledes er jeg enig i..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er ikke alle som har råd til å bruke penger på bussen... KAN kanskje ha noe med de store mengdene alkohol som nå befinner seg i kjøleskapet...

Så da får man prøve å finne andre alternativer :P Noen gode forslag?

 

Kanskje den dummeste unnskyldningen jeg har hørt noengang. Hvorfor ikke gjøre som andre snyltere? Betale bussen og snylte alkohol hele veien...

Fordi vi hater alle som tar "en Potter"?

 

Er ikke glad i å snylte nei. Og om det er en dum unskyldning? kanskje? Men med tanke på at jeg har skaffet meg tilgang på firmabil med gratis bensin i helgen og kan kjøre ned sjøl. Så er det jævlig godt med øllfullt kjøleskap :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er ikke alle som har råd til å bruke penger på bussen... KAN kanskje ha noe med de store mengdene alkohol som nå befinner seg i kjøleskapet...

Så da får man prøve å finne andre alternativer :P Noen gode forslag?

 

Det er ingen unnskyldning å ha brukt penger på alkohol og derfor ikke ha råd til å følge Stabæk. Da tar man med alkoholen på bussen og sier at man tar ut penger til turansvarlig på neste bensinstasjon. Med litt flaks er det ingen som har penger nok i kassa tidlig på dagen.

 

BjørnC, jeg vet du leser. Jeg har med tusen spenn på bussen til Kristiansand.

 

 

Jeg leser, smiler og er glad biggrin.gif

 

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


forøvrig jævlig smart å legge ut om ulovlig kjøring av firmabil på offentlig forum

 

Er det som er så konge! Det er ikke ulovlig :D Fordi firmabilen er en bonus :) Ergo privat bruksbil. Men betalt av firma ^_^

Lenke til innlegg
Del på andre sider


forøvrig jævlig smart å legge ut om ulovlig kjøring av firmabil på offentlig forum

 

Nå er det jo mye annonsering for pirattaxi på facebooken til Kittil også, så dette var ikke så ille :) Alt for å skaffe penger til kampbillett. En ikke navngitt STB gjorde butikk på salg og utkjøring av ølkasser fra Sverige til ungdomsfester for en tid tilbake, det betalte borteturer det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


forøvrig jævlig smart å legge ut om ulovlig kjøring av firmabil på offentlig forum

 

Nå er det jo mye annonsering for pirattaxi på facebooken til Kittil også, så dette var ikke så ille :) Alt for å skaffe penger til kampbillett. En ikke navngitt STB gjorde butikk på salg og utkjøring av ølkasser fra Sverige til ungdomsfester for en tid tilbake, det betalte borteturer det.

 

You got to do what you got to do!

Ekstra inntekt som gjør at man kommer seg på kamp er alltid hærlig!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er noen som har reist ned i forkant som leter seg frem til en pub. Jeg har forøvrig fått noen mailer fra Kristiansand:

 

Hei

Up Town Sportsbar inviterer dere til forspill før kampen 29 Mai. Vi

spiller deres supportersanger, ta med cd, supporterpris på en halv liter

brunt kildevann kr. 57. Er dette inntresant, gi oss beskjed hvor mange

dere blir på mail eller telef.38023699/90666396.

Hilsen

Up Town Sportsbar

Øystein Edvardsen

 

 

 

En til og det er flere som vil redde supporterpuben sin:

 

Til medsupportere i Stabæk support.

 

Vi i Menigheden IK Start supporterklubb ønsker dere velkommen på Victoria pub før og etter Starts hjemmekamp mot Stabbæk den 29 mai. Vi ønsker at både hjemmesupportere og bortesupportere kan samles sammen for og få opp stemningen før kamp.

 

Det vil bli livemusikk, tippequiz og god stemning før kampen. Det er også muligheter for å se kamper på storskjerm som oppvarming.

 

Victoria pub finner dere i Markensgate 19b sentralt i Kristiansand. Det tar 20 minutter gange og 5 minutter kjøring til Sør Arena.

Hjemmeside:

http://www.victoriapub.no/sider/tekst.asp?side=29

Det settes også opp buss fra Victoria til SørArena 30 min før kampen.

 

Vi håper dere stiller og ønsker hjertelig velkommen til det blide sørland.

 

 

Mvh.

Kenneth Storberget

Styret 2011

Menigheden Supporterklubb

Medlemstelefon Tel: +47 48950968

Privat Tel: +47 47653053

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Av de to så ligger Menigheden sin pub desidert best til i byens flotte gågate, kun halvannen gate ovenfor der vi var i fjor hvis jeg husker korrekt. Up Town ligger i litt kjipere omgivelser i en gate jeg helst unngår å gå i på nattestid. Hvis det er mulig å foreslå puber her kan Harveys være verdt å sjekke ut. Ligger ikke like fint som Menigheden sin, men regnes som Kristiansands beste sportspub (og forøvrig et knallbra utested).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


forøvrig jævlig smart å legge ut om ulovlig kjøring av firmabil på offentlig forum

 

Er det som er så konge! Det er ikke ulovlig :D Fordi firmabilen er en bonus :) Ergo privat bruksbil. Men betalt av firma ^_^

 

Og av skattemessige hensyn mener du da at dette er fullt lovlig?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


forøvrig jævlig smart å legge ut om ulovlig kjøring av firmabil på offentlig forum

 

Er det som er så konge! Det er ikke ulovlig :D Fordi firmabilen er en bonus :) Ergo privat bruksbil. Men betalt av firma ^_^

 

Og av skattemessige hensyn mener du da at dette er fullt lovlig?

 

Jobber du for Skatteetaten du da? Jeg aner ikke om det er lovlig. Og det driter jeg i også. Jeg kommer meg på kamp! Det som er viktig!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Melder om deilig blaamandag i Kristiansand, med strålende solskinn og suuure sørlendiger! :) Fædrelandsvennen slakter eget lag og publikum. Love it!

 

Bortekamp 2011 as... Det er bare å bokmerke stabaek.no/bortetur opp og ned i mente, for det blir vanskelig å holde seg hjemme i år.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Melder om deilig blaamandag i Kristiansand, med strålende solskinn og suuure sørlendiger! :) Fædrelandsvennen slakter eget lag og publikum. Love it!

 

Bortekamp 2011 as... Det er bare å bokmerke stabaek.no/bortetur opp og ned i mente, for det blir vanskelig å holde seg hjemme i år.

 

Og du trasker rundt og vifter med stabæk skjerfet? bare sånn for å gjøre dagen ekstra sur for noen allerede sure sørlendinger?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Melder om deilig blaamandag i Kristiansand, med strålende solskinn og suuure sørlendiger! :) Fædrelandsvennen slakter eget lag og publikum. Love it!

 

Bortekamp 2011 as... Det er bare å bokmerke stabaek.no/bortetur opp og ned i mente, for det blir vanskelig å holde seg hjemme i år.

 

Og du trasker rundt og vifter med stabæk skjerfet? bare sånn for å gjøre dagen ekstra sur for noen allerede sure sørlendinger?

 

Du får hilse hvis du møter granatmannen eller damemannen fra puben!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Turreferat fra Start-Stabæk

 

Et lite utdrag:

 

På en blodtrimmet damesykkel kretset damemann-Hilde rundt utenfor puben og benyttet enhver anledning til å fortelle at han ventet på en av våre. Noen som hadde vært på matjakt og dermed misset foranledningen ble kanskje noe fortumlet, men lista var allerede lagt høyt etter at de møtte en mann med håndgranat i hånda i sentrum. Han var på vei for å sprenge asylmottaket
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dere som oppholder dere i Kr.Sand får ta dere en tur innom Narvesen ved rutebilstasjonen. Der jobber det en Svenske som i går var ganske irritert over at han ikke fikk vært på stadion. Han var ivrig STB tilhenger, og hadde lurt på om han skulle stille i Stabæk drakt på jobb i går, men hadde ikke turt.

Dere får overtale han til å bli med bussen til Viking kampen 28.08

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Turreferat fra Start-Stabæk

 

Et lite utdrag:

 

På en blodtrimmet damesykkel kretset damemann-Hilde rundt utenfor puben og benyttet enhver anledning til å fortelle at han ventet på en av våre. Noen som hadde vært på matjakt og dermed misset foranledningen ble kanskje noe fortumlet, men lista var allerede lagt høyt etter at de møtte en mann med håndgranat i hånda i sentrum. Han var på vei for å sprenge asylmottaket

 

Genialt skrevet!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Turtråd: Start-Stabæk
×
×
  • Opprett ny...