Gå til innhold

SFK vs Sandviken


Bendix
 Del

Anbefalte innlegg


Ser ingen grunn til å vente med mobiliseringa.

Søndag kl 15:00 på Nadderud

Skal vi starte med en Munkholm på Blaa kl 13:00?

 

Dette er en kamp vi skal vinne. Og vi har en jobb å gjøre med målforskjellen

Røa møter Kattem borte, her har vi mao en ny mulighet til å ta innpå Røa.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Her har vi egentlig noe revansjere.

Sandviken var det eneste laget som klarte å få ballen i mål bak Ingrid i fjor.

Det skjedde i cupkampen vi til slutt vant 4-1.

 

La oss gjøre det enklere: vi skal hevne det forsmedelige poengtapet ved Stavanger sist helg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ser ingen grunn til å vente med mobiliseringa.

Søndag kl 15:00 på Nadderud

Skal vi starte med en Munkholm på Blaa kl 13:00?

 

Dette er en kamp vi skal vinne. Og vi har en jobb å gjøre med målforskjellen

Røa møter Kattem borte, her har vi mao en ny mulighet til å ta innpå Røa.

 

Dette er et godt poeng. Sandviken bør vi kunne slå med mange mål, bare vi får satt den første tidlig. Skal nok ikke forvente for mye av Kattem, men stortap må det kunne gå an å forvente at de skal klare å unngå.

 

Vi har nå tretten mål dårligere måforskjell enn Røa. Dersom vi skulle klare å hente inn f.eks. fem mål på søndag, og vinner med to på Røabanen er vi a poeng og kun fire mål bak dem. Da er det det kamp om gullet igjen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kamp om fire timer, Blaa åpner om to. Håper flest mulig av de som skal på kamp blir med og får i seg noe leskende før kamp i dag. Det blir varmt på Nadderud...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


5-1 hjelper greit på målforskjellen det, i alle fall når Kattem - Røa endte 0-1. Ellers litt irriterende at nullen røk på hjemmebane til slutt :(

 

Hva var gaven chicksa fikk i pausen egentlig?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


5-1 hjelper greit på målforskjellen det, i alle fall når Kattem - Røa endte 0-1. Ellers litt irriterende at nullen røk på hjemmebane til slutt :(

 

Hva var gaven chicksa fikk i pausen egentlig?

 

Ting og tang som folk har bruk for i et hus og i hverdagen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det har kommet meg for øret at rapporten til NFF-delegaten påpekte ufin språkbruk fra feltet vårt.

Hva faen mener han med det? Er han en mannehore?

 

Hvis jeg skal passe språkbruken min drar jeg på middag hos bestemora mi. På tribunen sier jeg hva jeg føler for. Hvis NFF ikke vil høre et og annet fy-ord får de stappe vatt i øra.

 

For the record: Jeg synes stemninga på feltet vårt var knallbra på søndag, og vi var heller snillere enn vi pleier, enn slemmere...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det har kommet meg for øret at rapporten til NFF-delegaten påpekte ufin språkbruk fra feltet vårt.

Hva faen mener han med det? Er han en mannehore?

 

Hvis jeg skal passe språkbruken min drar jeg på middag hos bestemora mi. På tribunen sier jeg hva jeg føler for. Hvis NFF ikke vil høre et og annet fy-ord får de stappe vatt i øra.

 

For the record: Jeg synes stemninga på feltet vårt var knallbra på søndag, og vi var heller snillere enn vi pleier, enn slemmere...

 

Ja han var ganske misfornøyd med språkbruken deres, og formelig freste da han strente inn i teknisk sone. Men brukte noen H ordet da? Han var vel på krigsstien mye før kampen startet, det var en annen som var ganske bister også etter kampen, og det var dommerveileder. Ikke den hyggeligste dagen på Nadderud Stadion.

Endret av nøtte
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det ble vel sunget "solgt seg som ei hore" en gang på tampen av kampen så vidt jeg husker. Men når begynte dommere å reagere på dette? Var det Glassmaneten Peder som var kampdelegat?

 

Selv klarer jeg ikke annet enn å synes det er hysterisk morsomt hvis det har blitt reagert på oppførselen vår i denne kampen. Snillere kan det vanskelig bli.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det ble vel sunget "solgt seg som ei hore" en gang på tampen av kampen så vidt jeg husker. Men når begynte dommere å reagere på dette? Var det Glassmaneten Peder som var kampdelegat?

 

Selv klarer jeg ikke annet enn å synes det er hysterisk morsomt hvis det har blitt reagert på oppførselen vår i denne kampen. Snillere kan det vanskelig bli.

 

Kampdelegaten var fra Vålerenga, og han var illsint etter kampen pga språkbruk og spesiellt at H ordet var blitt brukt.

http://www.fotball.no/System-pages/Kampfakta/?matchId=5265122

 

Det er vel helt vanlig at slike ytringer kommer fra tribunen under kamp. Men det er vel noe uheldigere at det skrikes på damekamp enn i Tippeliga`n

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg kan ikke huske sist vi oppførte oss så bra som på søndag. Selv ikke Geirti kom med noen større utbrudd. Var kampdelegat klar over at det var øverste divisjon for kvinner og at hjemmelaget faktisk har suppportere? Har ikke delegaten vært på tippeligakamp?? Heldigvis har jentene begynt å lære seg offside reglene, og det samme har tydelighvis dommerne også, slik at vi bare hadde noen få offside avblåsninger, og de var stort sett korrekte.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kampdelegaten var fra Vålerenga, og han var illsint etter kampen pga språkbruk og spesiellt at H ordet var blitt brukt.

http://www.fotball.n...matchId=5265122

 

Det er vel helt vanlig at slike ytringer kommer fra tribunen under kamp. Men det er vel noe uheldigere at det skrikes på damekamp enn i Tippeliga`n

Jeg er ikke enig i at det er mer uheldig å si "hore" i Toppserien enn i Tippeligaen. Det er bare tull fra delegatens side.

Likevel et lite paradoks at den eneste som fikk betegnelsen "hore" slengt etter seg var også den eneste mannen på banen...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er jo mer enn patetisk om en fra Vålerenga skal klage over språkbruk fra tribunen. Jeeez! Avgjørelsen i forkant av "solgt seg som ei hore" var det solid "foreldredommer i gutter 5 år nivå" på, og fortjente pepper. Ikke fordi det var en kritisk tabbe, men det var så utrolig feildømt.

 

Risikerer vi bot på dette? Vi fikk jo 5000 i bot en gang vi sang "dommerbytte" i TL og delegaten noterte sirlig i boka si "dommerfitte klapp-klapp-klapp"

Lenke til innlegg
Del på andre sider


$$ må slutte å være så "slemme", helst burde de sittet på setene og klappet i lankene sine. Tenk å kalle en stakkars 4-dommer for Hore, han som måtte kaste seg rundt noen minutter før start og ta over som hoveddommer. og ikke fikk han noe særlig godt betalt for det heller.

 

Vi får håpe de har bedre ting å ta seg til i Fotballforbundet enn å gi oss bot for dette tullet her.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Om vi får bot for dette setter jeg aldri mine ben på en damekamp igjen.

 

Her sliter man med tilskuertallene, og Stabæk er den eneste klubben i Toppserien som har en klack som lager noe stemning, og så skal man straffe dem for å synge noe som samtlige supporterklubber i Tippeligaen synger hver helg?

 

Lykke til med å rekruttere nye tilskuere til kvinnefotballen om ethvert følelsesutbrudd må avveies og vurderes i forkant. Da forsvinner mye av gleden min i hvert fall.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bra - vår reaksjon bør jo være å vise dem hva det innebærer å ha en skikkelig klack på tribunen som virkelig melder. Dommeren skal ellers ha for en bra gjennomført match med et par små glipp, som han fikk høre for.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kampdelegaten har fått svar fra forbundet at klaging på tilskuere og supportere har ingenting i kamprapporten hans å gjøre. Det må skrives en egen rapport på slike ting. Han burde ta seg en tur på Ullevål og høre hva Klanen skriker under en tippeligakamp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Håper ikke delegaten eller denne dommerveilederen kommer tilbake på en stund. Greit å slippe å sitte på Nadderud å glane i veggen i godt over 2 timer etter kampslutt og vente på at de skal bli ferdige med alt de skulle si og gjøre.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kampdelegaten har fått svar fra forbundet at klaging på tilskuere og supportere har ingenting i kamprapporten hans å gjøre. Det må skrives en egen rapport på slike ting. Han burde ta seg en tur på Ullevål og høre hva Klanen skriker under en tippeligakamp.

 

Fy faen for en klovn.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

SFK vs Sandviken
×
×
  • Opprett ny...