Buss1 Marius 843 Share Posted May 30, 2011 Share Posted May 30, 2011 Buss går fra Bekkestua kl 16.40. For de som kommer rett fra jobb er det mulig å gå på bussen på f.eks Stabekk 16.43 Lysaker kl 16.45 Eller ved Operaen kl 16.55 Husk å gi beskjed om annen påstignig ved påmelding. Turen koster kr 100,- Sarpsborg blir en ny bane på banehopperen for oss alle. Nå ser det ut til at Særp vil være i TL også neste år, men uansett blir det morsomt å møte et lag vi aldri tidligere tatt poeng mot. Selv om det bare er 103km, tar vi høyde for ev. trafikkproblemer og reiser derfor såpass tidlig, vi vil jo være på stadion i god tid for å motivere gutta. Beregnet ankomst Bekkestua på kvelden er 22.30 Dette er eneste busstur i juni og her bør vi klare minst 2 busser, gutta har jo varttet opp med fest fotball i de siste bortekampene i serien, og det bør de klare i særp også. Ingen grunn til å bli hjemme. 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
geirti 12,273 Share Posted May 30, 2011 Share Posted May 30, 2011 Buss går fra Bekkestua kl 16.40. For de som kommer rett fra jobb er det mulig å gå på bussen på f.eks Stabekk 16.43 Lysaker kl 16.45 Eller ved Operaen kl 16.55 Husk å gi beskjed om annen påstignig ved påmelding. Turen koster kr 100,- Sarpsborg blir en ny bane på banehopperen for oss alle. Nå ser det ut til at Særp vil være i TL også neste år, men uansett blir det morsomt å møte et lag vi aldri tidligere tatt poeng mot. Selv om det bare er 103km, tar vi høyde for ev. trafikkproblemer og reiser derfor såpass tidlig, vi vil jo være på stadion i god tid for å motivere gutta. Beregnet ankomst Bekkestua på kvelden er 22.30 Dette er eneste busstur i juni og her bør vi klare minst 2 busser, gutta har jo varttet opp med fest fotball i de siste bortekampene i serien, og det bør de klare i særp også. Ingen grunn til å bli hjemme. Begynner ikke kampen klokka 18.00? Da er det vel litt tight med avgang 16.40? Og når vi reiser hjem 1945 bør vi vel rekke bekkestua før 22.30? 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Maggs 272 Share Posted May 30, 2011 Share Posted May 30, 2011 Kampen begynner da 19.00, siden det er midtukekamp 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Luguber 1,373 Share Posted May 30, 2011 Share Posted May 30, 2011 Lett med! 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
HOFFA 6 Share Posted May 30, 2011 Share Posted May 30, 2011 Buss går fra Bekkestua kl 16.40. For de som kommer rett fra jobb er det mulig å gå på bussen på f.eks Stabekk 16.43 Lysaker kl 16.45 Eller ved Operaen kl 16.55 Husk å gi beskjed om annen påstignig ved påmelding. Turen koster kr 100,- Sarpsborg blir en ny bane på banehopperen for oss alle. Nå ser det ut til at Særp vil være i TL også neste år, men uansett blir det morsomt å møte et lag vi aldri tidligere tatt poeng mot. Selv om det bare er 103km, tar vi høyde for ev. trafikkproblemer og reiser derfor såpass tidlig, vi vil jo være på stadion i god tid for å motivere gutta. Beregnet ankomst Bekkestua på kvelden er 22.30 Dette er eneste busstur i juni og her bør vi klare minst 2 busser, gutta har jo varttet opp med fest fotball i de siste bortekampene i serien, og det bør de klare i særp også. Ingen grunn til å bli hjemme. da må jrg kjøre da!!!!! 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
vestallstar 1,101 Share Posted May 31, 2011 Share Posted May 31, 2011 Henger meg nok på! 3 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
alltidblaa 3,016 Share Posted May 31, 2011 Share Posted May 31, 2011 http://www.stabaek.no/nyheter/sarpsborg-away-1221 Go go go! 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Rusle 121 Share Posted May 31, 2011 Share Posted May 31, 2011 bare og melde seg på! ingen grunn til og bli hjemme! 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
andersmann 107 Share Posted May 31, 2011 Share Posted May 31, 2011 Får ikke krysset av for å ha lest turreglene:-( 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Blaapaatur 297 Share Posted May 31, 2011 Share Posted May 31, 2011 Som sagt med, men kjører selv 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
alltidblaa 3,016 Share Posted May 31, 2011 Share Posted May 31, 2011 Får ikke krysset av for å ha lest turreglene:-( Du får oppdatere nettleseren din. Eventuelt kan du prøve å klikke i ruten til "Evnt. påstigning utenom Bekkestua", så trykke Tab og så trykke mellomrom. Tab blar deg til neste element i skjemaet, som da blir turreglementet, og mellomrom krysser av. 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
andersmann 107 Share Posted May 31, 2011 Share Posted May 31, 2011 Får ikke krysset av for å ha lest turreglene:-( Du får oppdatere nettleseren din. Eventuelt kan du prøve å klikke i ruten til "Evnt. påstigning utenom Bekkestua", så trykke Tab og så trykke mellomrom. Tab blar deg til neste element i skjemaet, som da blir turreglementet, og mellomrom krysser av. Sitter på Android må vel vente en stund før dere mac elskere klarer å lage i stand det samme til Android brukere. 1 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
andersmann 107 Share Posted May 31, 2011 Share Posted May 31, 2011 Takk nå gikk det :-) 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Kittil 474 Share Posted May 31, 2011 Share Posted May 31, 2011 Ut på tur, aldri sur! Iallefall ikke når man kan sitte å le av hvor full rusle er 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Rusle 121 Share Posted May 31, 2011 Share Posted May 31, 2011 Ut på tur, aldri sur! Iallefall ikke når man kan sitte å le av hvor full rusle er hva mener du med det? 2 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
bjørk 306 Share Posted May 31, 2011 Share Posted May 31, 2011 Påmeldt! 2 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Kittil 474 Share Posted May 31, 2011 (edited) Share Posted May 31, 2011 (edited) Ut på tur, aldri sur! Iallefall ikke når man kan sitte å le av hvor full rusle er hva mener du med det? Det jeg mener er at "Rusle" er synonymt med "fyll, faen og ulumskheter bakerst i turbussen" Edited May 31, 2011 by Kittil 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Totto 1,388 Share Posted May 31, 2011 Share Posted May 31, 2011 Sarpsborg blir en ny bane på banehopperen for oss alle. Nå ser det ut til at Særp vil være i TL også neste år, men uansett blir det morsomt å møte et lag vi aldri tidligere tatt poeng mot. Du skal ikke se bort fra at det finnes en enslig sjel (dog ikke meg) som var på Sarpsborg Stadion i 1991: Sarpsborg-Stabæk 1-3 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
BjørnC 249 Share Posted May 31, 2011 Share Posted May 31, 2011 Påmeldt! Sammen med 26 andre påmeldte allerede. Jeg tipper at vi ender opp med to busser 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Mikki 759 Share Posted May 31, 2011 Share Posted May 31, 2011 Sammen med 26 andre påmeldte allerede. Jeg tipper at vi ender opp med to busser Spørsmålet er; kan vi klare tre? Bør jo være en sjanse for det når vi er såpass mange påmeldt allerede. Uansett ser det ut som vi rallere får egen buss 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
HOFFA 6 Share Posted May 31, 2011 Share Posted May 31, 2011 Hvem skal kjøre den 3dje da?? 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Mikki 759 Share Posted May 31, 2011 Share Posted May 31, 2011 Hvem skal kjøre den 3dje da?? Det kan vel du svare på bedre enn meg iom. at jeg ikke jobber i det busselskapet 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
BjørnC 249 Share Posted May 31, 2011 Share Posted May 31, 2011 Hvem skal kjøre den 3dje da?? Det kan vel du svare på bedre enn meg iom. at jeg ikke jobber i det busselskapet Ralletilhenger på buss en og to 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
pauligirl 236 Share Posted June 1, 2011 Share Posted June 1, 2011 vi 3 er med 1 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
geirti 12,273 Share Posted June 1, 2011 Share Posted June 1, 2011 Sammen med 26 andre påmeldte allerede. Jeg tipper at vi ender opp med to busser Spørsmålet er; kan vi klare tre? Bør jo være en sjanse for det når vi er såpass mange påmeldt allerede. Uansett ser det ut som vi rallere får egen buss Er ikke en raller egentlig en som jobber med å legge bygge ut jernbanen - da hovedsaklig ved muskelkraft? Den bussturen må jeg bare få med meg Ellers hadde det jo vært fantastisk om vi skulle få til tre busser. Har minner om at det var seks(?) busser til Drammen i -07, men det var vel ikke akkurat stående og syngende alle som var på de bussene. Det er vi vel nå? 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Blaapaatur 297 Share Posted June 1, 2011 Share Posted June 1, 2011 Er ikke en raller egentlig en som jobber med å legge bygge ut jernbanen - da hovedsaklig ved muskelkraft? Den bussturen må jeg bare få med meg En rallar er et eldre ord for anleggsarbeider, særlig løsarbeidere ved jernbanen. Ordet kommer fra det svenske rallare, som i sin tur kommer av dialektordet ralla, «trillebår». Årsaken til at det svenske ordet er blitt en del av det norske språket, er at svært mange rallarer jobbet på norske jernbane-, vei, og vannanlegg. De norske anleggsarbeiderne som jobbet på de samme eller tilsvarende anlegg, ble kalt slusk eller annelggsslusk (antar skrivefeil på Wiki så; anleggsslusk) 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Rusle 121 Share Posted June 1, 2011 Share Posted June 1, 2011 hvor mange er påmeldt nå? 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Buss1 Marius 843 Share Posted June 1, 2011 Share Posted June 1, 2011 Sammen med 26 andre påmeldte allerede. Jeg tipper at vi ender opp med to busser Spørsmålet er; kan vi klare tre? Bør jo være en sjanse for det når vi er såpass mange påmeldt allerede. Uansett ser det ut som vi rallere får egen buss Er ikke en raller egentlig en som jobber med å legge bygge ut jernbanen - da hovedsaklig ved muskelkraft? Den bussturen må jeg bare få med meg Ellers hadde det jo vært fantastisk om vi skulle få til tre busser. Har minner om at det var seks(?) busser til Drammen i -07, men det var vel ikke akkurat stående og syngende alle som var på de bussene. Det er vi vel nå? Det tallet har du kanskje fra historien om $$ Men tallet er feil, det var 7 busser. 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
BjørnC 249 Share Posted June 1, 2011 (edited) Share Posted June 1, 2011 (edited) hvor mange er påmeldt nå? 39 er påmeldt nå Edited June 1, 2011 by BjørnC 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
BjørnC 249 Share Posted June 1, 2011 Share Posted June 1, 2011 Onkel Blaa holder oppe fra klokken 14:00 denne dagen 1 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts