Gå til innhold

Turtråd Sarpsborg-Stabæk 16.06


Anbefalte innlegg


Buss går fra Bekkestua kl 16.40. For de som kommer rett fra jobb er det

mulig å gå på bussen på f.eks Stabekk 16.43 Lysaker kl 16.45 Eller ved Operaen kl 16.55 Husk å gi beskjed om annen påstignig ved påmelding. Turen koster kr 100,-

 

Sarpsborg blir en ny bane på banehopperen for oss alle. Nå ser det ut til at Særp vil være i TL også neste år, men uansett blir det morsomt å møte et lag vi aldri tidligere tatt poeng mot.

Selv om det bare er 103km, tar vi høyde for ev. trafikkproblemer og reiser derfor såpass tidlig, vi vil jo være på stadion i god tid for å motivere gutta. Beregnet ankomst Bekkestua på kvelden er 22.30

 

Dette er eneste busstur i juni og her bør vi klare minst 2 busser, gutta har jo varttet opp med fest fotball i de siste bortekampene i serien, og det bør de klare i særp også. Ingen grunn til å bli hjemme.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Buss går fra Bekkestua kl 16.40. For de som kommer rett fra jobb er det

mulig å gå på bussen på f.eks Stabekk 16.43 Lysaker kl 16.45 Eller ved Operaen kl 16.55 Husk å gi beskjed om annen påstignig ved påmelding. Turen koster kr 100,-

 

Sarpsborg blir en ny bane på banehopperen for oss alle. Nå ser det ut til at Særp vil være i TL også neste år, men uansett blir det morsomt å møte et lag vi aldri tidligere tatt poeng mot.

Selv om det bare er 103km, tar vi høyde for ev. trafikkproblemer og reiser derfor såpass tidlig, vi vil jo være på stadion i god tid for å motivere gutta. Beregnet ankomst Bekkestua på kvelden er 22.30

 

Dette er eneste busstur i juni og her bør vi klare minst 2 busser, gutta har jo varttet opp med fest fotball i de siste bortekampene i serien, og det bør de klare i særp også. Ingen grunn til å bli hjemme.

 

 

Begynner ikke kampen klokka 18.00? Da er det vel litt tight med avgang 16.40? Og når vi reiser hjem 1945 bør vi vel rekke bekkestua før 22.30?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Buss går fra Bekkestua kl 16.40. For de som kommer rett fra jobb er det

mulig å gå på bussen på f.eks Stabekk 16.43 Lysaker kl 16.45 Eller ved Operaen kl 16.55 Husk å gi beskjed om annen påstignig ved påmelding. Turen koster kr 100,-

 

Sarpsborg blir en ny bane på banehopperen for oss alle. Nå ser det ut til at Særp vil være i TL også neste år, men uansett blir det morsomt å møte et lag vi aldri tidligere tatt poeng mot.

Selv om det bare er 103km, tar vi høyde for ev. trafikkproblemer og reiser derfor såpass tidlig, vi vil jo være på stadion i god tid for å motivere gutta. Beregnet ankomst Bekkestua på kvelden er 22.30

 

Dette er eneste busstur i juni og her bør vi klare minst 2 busser, gutta har jo varttet opp med fest fotball i de siste bortekampene i serien, og det bør de klare i særp også. Ingen grunn til å bli hjemme.

da må jrg kjøre da!!!!! :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Får ikke krysset av for å ha lest turreglene:-(

Du får oppdatere nettleseren din. Eventuelt kan du prøve å klikke i ruten til "Evnt. påstigning utenom Bekkestua", så trykke Tab og så trykke mellomrom. Tab blar deg til neste element i skjemaet, som da blir turreglementet, og mellomrom krysser av.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Får ikke krysset av for å ha lest turreglene:-(

Du får oppdatere nettleseren din. Eventuelt kan du prøve å klikke i ruten til "Evnt. påstigning utenom Bekkestua", så trykke Tab og så trykke mellomrom. Tab blar deg til neste element i skjemaet, som da blir turreglementet, og mellomrom krysser av.

Sitter på Android må vel vente en stund før dere mac elskere klarer å lage i stand det samme til Android brukere.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ut på tur, aldri sur! Iallefall ikke når man kan sitte å le av hvor full rusle er :)

 

hva mener du med det?dry.gif

 

Det jeg mener er at "Rusle" er synonymt med "fyll, faen og ulumskheter bakerst i turbussen" :D

Endret av Kittil
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sarpsborg blir en ny bane på banehopperen for oss alle. Nå ser det ut til at Særp vil være i TL også neste år, men uansett blir det morsomt å møte et lag vi aldri tidligere tatt poeng mot.

Du skal ikke se bort fra at det finnes en enslig sjel (dog ikke meg) som var på Sarpsborg Stadion i 1991: Sarpsborg-Stabæk 1-3

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sammen med 26 andre påmeldte allerede. Jeg tipper at vi ender opp med to busser

Spørsmålet er; kan vi klare tre? Bør jo være en sjanse for det når vi er såpass mange påmeldt allerede. Uansett ser det ut som vi rallere får egen buss :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sammen med 26 andre påmeldte allerede. Jeg tipper at vi ender opp med to busser

Spørsmålet er; kan vi klare tre? Bør jo være en sjanse for det når vi er såpass mange påmeldt allerede. Uansett ser det ut som vi rallere får egen buss :)

 

 

Er ikke en raller egentlig en som jobber med å legge bygge ut jernbanen - da hovedsaklig ved muskelkraft? Den bussturen må jeg bare få med meg :lol:

 

 

Ellers hadde det jo vært fantastisk om vi skulle få til tre busser. Har minner om at det var seks(?) busser til Drammen i -07, men det var vel ikke akkurat stående og syngende alle som var på de bussene. Det er vi vel nå?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er ikke en raller egentlig en som jobber med å legge bygge ut jernbanen - da hovedsaklig ved muskelkraft? Den bussturen må jeg bare få med meg :lol:

En rallar er et eldre ord for anleggsarbeider, særlig løsarbeidere ved jernbanen. Ordet kommer fra det svenske rallare, som i sin tur kommer av dialektordet ralla, «trillebår». Årsaken til at det svenske ordet er blitt en del av det norske språket, er at svært mange rallarer jobbet på norske jernbane-, vei, og vannanlegg.

 

De norske anleggsarbeiderne som jobbet på de samme eller tilsvarende anlegg, ble kalt slusk eller annelggsslusk (antar skrivefeil på Wiki så; anleggsslusk) :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sammen med 26 andre påmeldte allerede. Jeg tipper at vi ender opp med to busser

Spørsmålet er; kan vi klare tre? Bør jo være en sjanse for det når vi er såpass mange påmeldt allerede. Uansett ser det ut som vi rallere får egen buss :)

 

 

Er ikke en raller egentlig en som jobber med å legge bygge ut jernbanen - da hovedsaklig ved muskelkraft? Den bussturen må jeg bare få med meg :lol:

 

 

Ellers hadde det jo vært fantastisk om vi skulle få til tre busser. Har minner om at det var seks(?) busser til Drammen i -07, men det var vel ikke akkurat stående og syngende alle som var på de bussene. Det er vi vel nå?

Det tallet har du kanskje fra historien om $$ Men tallet er feil, det var 7 busser.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Turtråd Sarpsborg-Stabæk 16.06
×
×
  • Opprett ny...