Gå til innhold

Turtråd: FFK - STB


Mikki
 Del

Anbefalte innlegg


Er i samtaler med en bekjent i cruisebåtbransjen, som kanskje har en egnet båt til oss. Er det stemning for å ta båtveien egentlig? I '08 gikk vi med flere tusen i underskudd på å arrangere båttur, og det siste vi trenger akkurat nå er å bruke penger på noe som folk ikke er interessert i.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå var vel ikke årsaken til underskuddet nødvendigvis at det var liten interresse eller liten betalingsvilje. Båten var vel ganske full.

 

Problemet var måten innkreving av penger var lagt opp. Fortsatt er det folk som ikke har betalt for den turen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Klarer man å stable det på beina når det ikke blir søndagskamp da? De færreste har vel anledning til å ta seg fri hele dagen når det er mulig å være på jobb først..

Endret av PhunxZtar
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg er veldig klar for båttur!

 

Har ferie hele uka, og er altså ikke stuck på jobb. Må bare prøve ikke å finne på noe annet spennende i ferien...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


I 2008 kostet det 400 kr pr hode, om jeg ikke husker feil. Og det stemmer som Albert sier at underskuddet skyldes manglende betaling, for båten var full (115 pers). Poenget mitt var heller det at $$ har ikke har råd til å gå med et slikt underskudd igjen, spesielt ikke i år.

 

Jeg er også spent på om det blir nok folk når kampen nå er flyttet til fredag. Selv tar jeg meg glatt fri, for turen i 08 var rett og slett herlig! Så med bjørk, Isla, SAU og undertegnede mangler vi bare 111 pers.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er også klar for båttur den dagen. Selvfølgelig skal det ikke koste $ masse penger, dette må være (tilnærmet) selvfinansiert.

 

Angående det økonomiske kan man vel bare kjøre tidlig, bindende påmelding. Dersom det ikke er nok påmeldte når båten må ha endelig beskjed (en uke før kanskje?) så avlyser man hele greia. Betaling bør vel være senest når man går ombord på båten.

 

Edit: mangler 110 pers

Endret av geirti
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg er også med, mangler bare 107 nå.. Men et lite spørsmål til alltidblaa: hvorfor har vi spesielt i år ikke råd til et sånt underskudd? Ligger vi under budsjett, har vi hatt uventede utgifter, eller hva? Jeg stusset litt over den formuleringen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi har foreløpig færre medlemmer og sesongkortinnehavere enn i fjor. I tillegg ble den veldig gode avtalen med klubben om fordeling av sesongkortsalget nedjustert i vår disfavør foran årets sesong.

 

Vi lider ingen krise, men de økonomiske betingelsene er strammere enn tidligere. Mindre frihet til å satse med andre ord.

 

Back on topic!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Forbannet være kampflytting. Må jobbe, men vil prøve å få jobbet overtid andre dager så jeg får dratt. Ordner det seg med jobben er jeg lett med på båttur.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Turtråd: FFK - STB
×
×
  • Opprett ny...