Gå til innhold

Turtråd: Aafk- STB


Mikki
 Del

Anbefalte innlegg


Er jeg påmeldt bussen? (Tore Jensen)

Meldt meg på her, men ikke fått noen bekreftelse på mail?

Skal ihvertfall være med!

 

 

Ring turtelefonen på 464 88 600 og gi BjørnC beskjed.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Da er pallen med brostein bestillt, tenkte det er greit å ha noe å kaste tilbake med :ph34r:

Unødvendig, har flere bergenske brostein i bussen, klar til kamp, skal dessuten smøre skoene, så jeg kan løpe ekstra fort dersom noen skulle prøve seg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Marius: Stopper du raskt med XXL Majorstuen på veien til Bekkestua? :)

Nei.

Jegt skal hente KaraNba i GTB på lørdag kveld og kjøre dem til Gol, så jeg er ikke hjemme før på langt på natt, skal derfor fly opp og kjøre tilbake, Øystein kjører til Ålesund, han starter hjemme.

Derimot bør det være mulig å gå på i Oslo, etter Bekkestua

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Torsdag 27 Oktober kl 19 går kampen i Ålesund. Noen skal kanskje på overnattingstur til Sogndal på Lørdag 29 og mange skal på Seriefinale for chixa på lørdagen, mot Røa. før det blir tur til Sogndal på Søndagen Det blir for noen 3 kamper på 4 dager...

 

De som er sikre på at de skal være med på buss, dersom det settes opp, kan jo gi signal fra seg i denne tråden.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Torsdag 27 Oktober kl 19 går kampen i Ålesund. Noen skal kanskje på overnattingstur til Sogndal på Lørdag 29 og mange skal på Seriefinale for chixa på lørdagen, mot Røa. før det blir tur til Sogndal på Søndagen Det blir for noen 3 kamper på 4 dager...

 

De som er sikre på at de skal være med på buss, dersom det settes opp, kan jo gi signal fra seg i denne tråden.

Da er det ihvertfall sikkert at kampen mot Sogndal ikke blir flyttet til fredag eller lørdag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Til info:

 

Styret er usikre på om det er økonomisk forsvarlig å sende en buss til Ålesund torsdag 27. oktober. Dette fordi vi frykter få reisende som følge av at det er midtukekamp og lang reisevei. Vi har selvfølgelig veldig lyst til å sende STB-supportere nordover, men det koster supporterklubben veldig mye penger å sette opp slike langturer. Med få reisende (hvor noen reiser gratis pga styreverv eller tribunepoliti-jobbing) blir det rett og slett et så stort tapsprosjekt at vi må vurdere å droppe turen.

 

Vi håper derfor at Mikki og alle andre som vil til Ålesund melder seg på i god tid! Styret vil beslutte om det blir satt opp buss senest torsdag 20. oktober, en uke før kampen spilles.

 

Påmeldingskjema ligger ute allerede nå: http://www.stabaek.no/nyheter/turen-gar-til-alesund-1224

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Da skal det ihvertfall være minst 7 påmeldte? Hvor mange påmeldte må det være før styret beslutter å sette opp buss?

 

Mulig noen har fortalt meg det tidligere, men er det aktuelt med minibuss her?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi har ikke satt noen hard grense på hvor mange som må være på plass for at det blir buss enda. Men jeg kan si at med Buss-Marius sin meget hyggelige pris må vi være over 40 for å gå i null. Dette er selvfølgelig ikke et krav, da Stabæk Support med glede har subsidiert de lange borteturene våre gjennom alle år, men et sted i mellom 40 og 7 ligger det altså en smerteterskel. Den har vi ikke kommet fram til hvor ligger enda. Fristen vi har satt oss til å sette opp buss eller ikke er som kjent senest om 16 dager, 7 dager før kamp, så det er bare å melde seg på nå, folkens!

 

Det er i utgangspunktet ikke aktuelt med minibuss da det fort koster like mye å leie.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Grunnen til at jeg spurte om dette nå er at flyprisene foreløpig er relativt lave, noe jeg ikke tror de er om 16 dager. Så om mulig hadde det vært greit å vite sånn ca. hvor denne smerteterskelen ligger :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


På forespørsel fra Mikki m/fler har styret behandlet klubbøkonomien på et superhemmlig lukket forum, og vi har enstemmig kommet fram til at Stabæk Support kan stå inne for kostnaden ved å sette opp buss til Ålesund 27. oktober dersom minst 12 - tolv - personer benytter seg av tilbudet.

 

Per nå mener jeg det er ca 9 påmeldte. Vi holder fast på den fastsatte fristen og bekrefter eller avkrefter at det blir satt opp buss senest torsdag 20. oktober. Senest.

 

Bjørn holder folk oppdatert på hvor mange som har meldt seg på.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tenkte på å melde meg på selv, men etter å ha hørt hvor mye sne som kommer på denne strekningen nå er jeg litt skeprisk til hvordan forholdene er om tre uker. Tar evt. med ski, men mulig det blir fly og hotell (dyrt, men så blir det jo ingen tur til Paris i november).

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Turtråd: Aafk- STB
×
×
  • Opprett ny...