Gå til innhold

Turtråd: Aafk- STB


Mikki
 Del

Anbefalte innlegg


Påmelding her.

 

 

Er det lov å ønske seg at vi ikke raller på pub med hjemmesupport? Er så sykt mange klovner der...

 

 

Klovner eller ikke..de er unike. Kom inn på puben dems i fjor..de tok bølgen og spanderte en XO cognac og en øl...veldig imøtekommende og hyggelige.

 

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bølgen er vel selve definisjonen på klovneri.. Jeg synes ikke det var spesielt hyggelig ifjor og det endte vel med at vi var en gjeng som satt oss på en annen pub. Da blir det vel slik i år også..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Blir spennende å se hva denne "nye grupperingen jeg ikke vet navnet på og som ikke har definert seg selv som ultras eller casuals" har å by på. Er jo nødt til å ta turen....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Blir spennende å se hva denne "nye grupperingen jeg ikke vet navnet på og som ikke har definert seg selv som ultras eller casuals" har å by på. Er jo nødt til å ta turen....

 

Du mener rollon boyz eller hva de kaller seg!

Hørt at de ikke går med supporterutstyr heller, farlige typer...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er ikke disse gutta egentlig bare fans av byens eldste klubb som heter nettopp Rollon? Blue Army Rollon tror jeg de kaller seg?

 

Nei, dette er en ny gruppe.. De la ut en video på youtube men ble latterligjort av hele ultras norge, så den er fjernet fra tuben. Samme gjengen ble rallet ur drift på egen pub. Når vi annkommer anntar jeg at rallingen har nådd grensen så nivået blir som når vi annkom molde :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


For spesielt interessert i utviklingen av fotball og fotballkulturen i Ålesundsområdet:

 

Historien om Rollon, og mer utfyllende om fotballen i Ålesund og stiftelsen av Aafk.

 

Utover det har jeg aldri hørt om noen gruppering av noen som helst slag i Ålesund, og om det skulle være tilfelle er det absolutt det minste å bekymre seg over. Det vil heller være en fordel ved konfrontasjon mtp. om noen har hull i drakten sin som må syes, eller trenger tips om hvordan man baker brød.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


For spesielt interessert i utviklingen av fotball og fotballkulturen i Ålesundsområdet:

 

Historien om Rollon, og mer utfyllende om fotballen i Ålesund og stiftelsen av Aafk.

 

Utover det har jeg aldri hørt om noen gruppering av noen som helst slag i Ålesund, og om det skulle være tilfelle er det absolutt det minste å bekymre seg over.

 

Så siden du ikke har hørt om det finnes det helt sikkert ikke. Velkommen etter i tilfelle..

 

http://www.nettavisen.no/sport/article3178671.ece

 

Nå er denne saken sterkt overdrevet, men uansett så er det vel ingen av oss som er bekymret akkurat. hahaha.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


For spesielt interessert i utviklingen av fotball og fotballkulturen i Ålesundsområdet:

 

Historien om Rollon, og mer utfyllende om fotballen i Ålesund og stiftelsen av Aafk.

 

Utover det har jeg aldri hørt om noen gruppering av noen som helst slag i Ålesund, og om det skulle være tilfelle er det absolutt det minste å bekymre seg over.

 

Så siden du ikke har hørt om det finnes det helt sikkert ikke. Velkommen etter i tilfelle..

 

http://www.nettavise...icle3178671.ece

 

Nå er denne saken sterkt overdrevet, men uansett så er det vel ingen av oss som er bekymret akkurat. hahaha.

 

 

Fortsatt, ingen grupperinger. Det var nok kun en samling av supportere som bet på provokasjoner fra togstasjongutta.

 

Takk for at du ønsket meg velkommen etter.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvordan vet du dette?

Fordi de ikke har en feet hjemmeside full av turreferater.

 

jepp

 

Så da konkluderer vi med at du tok veldig feil. Eventuelt får du sjekke kildene dine litt mer. Jeg stoler mer på det som kommer direkte fra ufc og ålesund gutta i diskusjonen om hva som egentlig skjedde.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvordan vet du dette?

Fordi de ikke har en feet hjemmeside full av turreferater.

 

jepp

 

Så da konkluderer vi med at du tok veldig feil. Eventuelt får du sjekke kildene dine litt mer. Jeg stoler mer på det som kommer direkte fra ufc og ålesund gutta i diskusjonen om hva som egentlig skjedde.

 

 

Ja, gjør det du.

 

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Greit, da får hjemmesideansvarlig ta med Jägern til Aaleby og sjekke selv. Påmeldt.

 

jeg hjelper deg med den jeg, tar med redbull og glass!

 

Ta med store glass da, jeg har de to små. Lurer litt på hvordan det er sunt å anbefale noen å drikke ting som er -18 grader, i min bok skulle det tilsi at hele tunga og halsen fryser igjen, pluss at man får ubehagelig ising i tennene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvordan vet du dette?

Fordi de ikke har en feet hjemmeside full av turreferater.

 

jepp

 

Så da konkluderer vi med at du tok veldig feil. Eventuelt får du sjekke kildene dine litt mer. Jeg stoler mer på det som kommer direkte fra ufc og ålesund gutta i diskusjonen om hva som egentlig skjedde.

 

 

Ja, gjør det du.

 

Kan du gi en god forklaring på hvorfor jeg skulle tro mer på deg/dine kilder når jeg siterer fra UFC og Sønner av Ålesund om hva som skjedde?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Turtråd: Aafk- STB
×
×
  • Opprett ny...