Gå til innhold

Røa-SFK tirsdag 9. august kl 18:00


Haze
 Del

Anbefalte innlegg


1. omgang var triste greier, men det var slik taktikken var ifølge RF.

 

Terningkast 6 på 2. omgang. Herlig kamp, god stemning.

 

Nå mangler vi bare at noen, kan legge inn en kommentar om at vi var få, sang dårlig og at folk ikke bryr seg om kvinnefotball.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fullt fortjent IMO.

 

Herlig å se Pedersen stå fram med to mål i en så viktig kamp. Jeg var også imponert over Moore og Dekkerhus. Det ble ofte farlig når de to kom framover. Enget er nok hakket bedre på høyre enn venstre kant, i og med at hun er best med høyrebeinet, men hun gjorde seg heller ikke bort. Og nok en gang blir jeg vanvittig imponert over teknikken til 16-årige Graham Hansen. Hun er den neste Marta! Klaveness er fortsatt noe rusten etter skader, men hun har tatt lange skritt i riktig retning. Forsvar og keeper var bunnsolide som alltid.

 

Plutselig var Toppserien spennende igjen, og nå har jeg trua på at Chixa henter pokalen i år igjen.

 

Var det noen som sa "the Double"?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå mangler vi bare at noen, kan legge inn en kommentar om at vi var få, sang dårlig og at folk ikke bryr seg om kvinnefotball.

 

Jeg var ikke der, men hadde en kamerat som så kampen fra sitteplass. Han sa dere var få, sang dårlig og han mener SS bryr seg for lite om kvinnefotball. sånn. :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


fra spøk til alvor. Credz til dere som dro og hjalp jentene frem til seier! dere gjorde sikkert en strålende jobb.

 

når er neste hjemmekamp?

 

Neste hjemmekamp er kvartfinale i cupen.

Tirsdag 16 august kl 1800 kommer Lillestrøm Kvinner på besøk.

 

Ta deg en tur da vel ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Syns noe av det herligste å se i går var Røas "vanvittige stormløp" mot vårt mål de siste 20 minuttene. Hadde de seriøst en eneste skikkelig sjanse? Tror ikke det. Vi derimot hadde mange fete sjanser til å gå opp til 3-1. Et Røa-lag som står kampen såpass dårlig, kan få problemer mot langt flere enn oss. De hanket jo inn en del seire i fjor på at de sto kampene ut bedre enn motstander.

 

 

Dersom vi er skikkelig i dytten nå, kan vi kanskje klare å vinne mer borte mot Ørn enn Røa vinner på Linderud? Det hadde vært konge!

Endret av geirti
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dersom vi er skikkelig i dytten nå, kan vi kanskje klare å vinne mer borte mot Ørn enn Røa vinner på Linderud? Det hadde vært konge!

 

Hva har du hatt i glasset nå? Ta en titt på tabellen...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Herlig 2. omgang. Må bare si at jeg synes ikke det er rart at landslaget sliter etter å ha sett Røa - prøver jo ikke å spille ball.

 

... og for et utrolig lavt tempo! Virker jo som taktikken deres var å kjede motstanderen i hjel. Som å se Nils johan Sembs landslag i de pinligste stundene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Røa-SFK tirsdag 9. august kl 18:00
×
×
  • Opprett ny...