Meningsfull 325 Share Posted August 3, 2011 Share Posted August 3, 2011 Se nyheten på Stabæk sine sider i dag. Nå er det alvor, for å unngå at lisensen ryker eller at mange spillere må selges til latterlig lav pris. Interesserte kan sende mail til Ingebrigt men man kan vel like gjerne skrive her. Stabæk trenger penger og vi må hjelpe til. Skal vi legge alvor bak sangene om at vi har penger? Alle som har lyst og mulighet bør skrive her, så vi ser hvor mye penger vi kan bidra med. Jeg kan gjerne bidra med et par tusen. Jeg tror Stabæk lodder interessen før de eventuelt lager en offentlig emisjon (trykker aksjer). Noen flere? 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Kane 129 Share Posted August 3, 2011 Share Posted August 3, 2011 Jeg skrev i Arenatråden at "bygdeavdelingen" også stiller opp i den Blå "Hva skjer?"-aksjonen.... Litt usikker akkurat nå på størrelse, men mellom 3-5 000 skal det vel gå an å få til.... 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Jakob 50 Share Posted August 3, 2011 Share Posted August 3, 2011 seff 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Anders C 6,175 Share Posted August 3, 2011 Share Posted August 3, 2011 Minimum 5000,- fra meg 7 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
SAU 3,232 Share Posted August 3, 2011 Share Posted August 3, 2011 Jeg skal prøve å få til 1000,- eller mer (avhengig av jobb). Har Stabæk Support mulighet til å spytte inn litt? 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Villpuma 31 Share Posted August 3, 2011 Share Posted August 3, 2011 Dette støttes, helt klart! 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Jakob 50 Share Posted August 3, 2011 (edited) Share Posted August 3, 2011 (edited) Har Stabæk Support mulighet til å spytte inn litt? Kan vi ikke heller ekspandere sponsingen av chixa? Edited August 3, 2011 by Jakob 4 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Isla 533 Share Posted August 3, 2011 Share Posted August 3, 2011 Som jeg allerede har skrevet i "Hangarn-tråden" skal jeg selvfølgelig bidra. Får se hvor mye jeg klarer, men en tusenlapp er minimum. Foreldre hjemme skal også få beskjed om å stille opp. Håper vi til slutt klarer å overgå forhåpningene til selv de største optimistene i styret! 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Fefe 24 Share Posted August 3, 2011 Share Posted August 3, 2011 Er med på et par tusen. 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Meningsfull 325 Share Posted August 3, 2011 Share Posted August 3, 2011 Da har vi allerede 15-20k bare etter litt over en time! Veldig bra! 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Forza Stabæk 918 Share Posted August 3, 2011 Share Posted August 3, 2011 Minst 1.000 fra meg 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Posse 16,964 Share Posted August 3, 2011 Share Posted August 3, 2011 Skal seff bidra, når det kommer på plass en ferdig løsning for å bidra. 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
superblaa 1,280 Share Posted August 3, 2011 Share Posted August 3, 2011 Selvsagt med på dette. 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
hebbe 168 Share Posted August 3, 2011 Share Posted August 3, 2011 Sånn som aksjemarkedene er om dagen er det like greit å putte penger I Stabæk-aksjer som fondsplasseringer folkens! Par-tre tusen, kanskje mer avhengig av prising og business case 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Villpuma 31 Share Posted August 3, 2011 (edited) Share Posted August 3, 2011 (edited) Eventuelt kunne det vært en idè å kjøpe billetter for pengene en tenker å donere, for f.eks å stille plassen til dispensasjon for idrettslag, skoleklasser etc. Det vil føre til fler på kamp, samt penger inn til Stb. Burde vel være mulig å få til en deal med klubben på noe slikt? #edit: rettet mot hvis det bare blir pengestøtte. Med aksjer, ser jeg at det kan være mer givende å få en eierandel. Edited August 3, 2011 by Villpuma 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Stuart 1,410 Share Posted August 3, 2011 Share Posted August 3, 2011 I'm in! 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Kongen23 456 Share Posted August 3, 2011 Share Posted August 3, 2011 Fast trekk i måneden om det er nødvendig! Alltid. Uansett. 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Meningsfull 325 Share Posted August 3, 2011 Share Posted August 3, 2011 Like viktig som å selge aksjer er jo å skape flere produkter hvor Stabæk kan kapitalisere på merkevaren sin. Mye kan gjøres, og det kan være mye å hente ved å kontakte mindre bedrifter i Asker og Bærum angående dette. Akkurat det har jeg en del års erfaring med, så mulig jeg tar kontakt med Stabæk angående noen tanker rundt hvordan det kan gjøres. I mellomtiden håper jeg at disse aksjene blir en realitet slik at alle (flest mulig) kan bidra. Nå snakker jeg selvsagt helt utenom det sportslige når jeg sier "viktig". 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
d*u*b 2,332 Share Posted August 3, 2011 Share Posted August 3, 2011 Jeg er med! Minst 1000 herfra 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Bebe 2,548 Share Posted August 3, 2011 Share Posted August 3, 2011 Jeg skal nok klare noen tusen jeg også. Alltid, uansett. 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
sauen 131 Share Posted August 3, 2011 Share Posted August 3, 2011 Jeg er med. 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
peas on earth 10 Share Posted August 3, 2011 Share Posted August 3, 2011 Om vi beholder lisensen med dette er jeg også med!! 1 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
ChrisX 64 Share Posted August 3, 2011 Share Posted August 3, 2011 Støtter dette! 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Rusle 121 Share Posted August 3, 2011 Share Posted August 3, 2011 er lett med på dette! 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Bjornh 2,018 Share Posted August 3, 2011 (edited) Share Posted August 3, 2011 (edited) Jeg går gjerne inn med noen tusen hvis vi får på plass en (avtale om) arena i kommunen. Antar dette er viktig for mange andre også, både av egeninteresse og fordi jeg tror Stabæk (og demed investeringen) lever veldig farlig om de må ut av kommunen. Asker kunne til nød gått an, men Oslo eller Drammen er mildt sagt håpløst. Få på plass arena-spørsmålet først, og kjør en emisjon etterpå. Det vil gi mange et dobbelt eierskap til klubben vår! Edited August 3, 2011 by Bjornh 2 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Maggs 272 Share Posted August 3, 2011 Share Posted August 3, 2011 Skal nok prøve å få skrapt sammen en lapp eller to 1 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
HenrikM 284 Share Posted August 3, 2011 Share Posted August 3, 2011 Jeg går gjerne inn med noen tusen hvis vi får på plass en (avtale om) arena i kommunen. Antar dette er viktig for mange andre også, både av egeninteresse og fordi jeg tror Stabæk (og demed investeringen) lever veldig farlig om de må ut av kommunen. Asker kunne til nød gått an, men Oslo eller Drammen er mildt sagt håpløst. Få på plass arena-spørsmålet først, og kjør en emisjon etterpå. Det vil gi mange et dobbelt eierskap til klubben vår! Veldig enig! Antagelig veldig mye lettere å få inn penger når det er kommet an avklaring på hvor vi spiller til neste år. Lett med på å støtte klubben med noen tusen. 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Oddan79 154 Share Posted August 4, 2011 Share Posted August 4, 2011 Jeg kan bidra med et par tusen! 1 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
smart 2,085 Share Posted August 4, 2011 Share Posted August 4, 2011 Det er vel et poeng at det nå er snakk om midler for å sikre lisensen. Arenaspørsmålet er ikke avklart, og så vidt jeg forstår det som er skrevet, delvis utenfor Stabæks kontroll. 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Silverstone 72 Popular Post Share Posted August 4, 2011 (edited) Popular Post Share Posted August 4, 2011 (edited) Jeg er med med 5-10K Skulle bare mangle. Det er jo så mye spennende ting som skjer i klubben nå. http://fotball.aften...ticle206455.ece http://www.vg.no/spo...?artid=10089243 Tror dette med arenaen ordner seg. Høres jeg veldig possitiv ut nå? JA det er jeg. Jeg har sett hvordan gutta har spilt de to siste hjemmekampene, De spiller med hjerte og da bør vi gi med hjerte Edited August 4, 2011 by Silverstone 10 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts