Gå til innhold

SFK-Linderud/Grei Lørdag 06.08 kl 15


Buss1 Marius
 Del

Anbefalte innlegg


Linderud/Grei bør være et enkelt lag å slå, min ringe hukommelse tilsier at vi alltid har slått dem. De har i år klart ett uavgjort, resten har de tapt og har målforskjell som likner på vår ved sessongslutt i fjor, bare motsatt, de har 7-48

 

Turtråd: Roger Finnjord har organsisert buss for div tilreisende finnmarks lag, så jeg kommer med litt over 50 tilskuere fra høye nord, som skal se STB slakte stakkkars L/G Jeg skal prøve det jeg kann for å lære dem noen heiarop på bussturen, så vi kan kaste litt rop med dem.

 

Sees på felt Q kl 15

Marius

Lenke til innlegg
Del på andre sider


8-0, faktisk.

Tre mål av Dekkerhus, to av Moore, og et hver av Rønning, Klaveness og Graham Hansen.

Og som om ikke det er nok, tapte Røa 4-1 hjemme for Kolbotn i dag.

Med ettmålsseier mot Røa på tirsdag vil vi ligge bak på antall scorede mål. Det vil heller ikke være krise med uavgjort, som det alltid blir på Røa...

 

Chixa er med andre ord i høyeste grad med i gullkampen igjen. Alle mann til Røa Kunstgress på tirsdag klokka 18.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bra gjennomført kamp men med enda litt større presisjon og effektivitet burde seieren vært større.

Vi reduserer likevel målforskjellen til Røa med 11 mål og det ekstra poenget de hadde på oss her er i ferd med å forsvinne.

 

Vært å merke seg er at Rønning, Klaveness og Dekkerhus får sine første mål for sesongen i dag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Utrolig sjansesløseri. Vi burde ha vunnet 20-0. Takk til familien Hegerberg for at de gjorde det godt i gjen etter forrige helgs jævlige opplevelse i Oppegård.

 

En god kamp mot Røa nå så er vi i tet. Må Thorsnes sone?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Må Thorsnes sone?

 

Dette var i hvert fall årsaken til det røde kortet. Hentet fra kampreferatet til Røa:

- Fra vondt til verre ble det da Elise reagerte på en dytting fra en Klepp-spiller med en ettersleng, og fikk direkte rødt kort.

 

Spørsmålet er hvor stygg denne etterslengen var og om den kvalifiserer til noe mer en en kamp's utestengelse.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Steike for en deilig fotballdag i går. Tar inn tre poeng på Røa (fire poeng hvis man tar med målforskjellen som ble utlignet) og flere spillere som scorer for første gang i år. Liker også godt at flere av målene kom sent. Selv med et tett kampprogram holder vi koken i 90 minutter.

 

Nå blir det utrolig spennende på Røabanen på tirsdag. Vinner vi der, så tar vi gull!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

SFK-Linderud/Grei Lørdag 06.08 kl 15
×
×
  • Opprett ny...