Gå til innhold

Kvartfinale på Nadderud mot LSK tirsdag 16/8 kl 1800


Alzheimer
 Del

Anbefalte innlegg


Cup har lenge vært noe dritt.

 

I år kan det kanskje snu?

 

Kan en eller annen nerd hente fram noe statistikk før match?

 

Er det noe som tyder på at det stiller opp bøfler med tromme på Nadderud?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fra hjemmesida til lillestrøm

 

"Før kvartfinalen: Stabæk - LSK Kvinner

 

 

Av Mari Knudsen

Oppdatert: 15.08.2011

 

I morgen spilles kvartfinale i cupen, og vi skal møte Stabæk på Nadderud. Stabæk er i år som i fjor høyt oppe på tabellen og med i kampen om gull. Stabæk har kun tapt en kamp i år og det var mot Kolbotn. Så at dette blir en enkel kamp er en underdrivelse. Vi kommer fra de siste to ukene med 2 seiere og 3 tap og vil gjerne vise at vi har mer og by på. Denne gangen er det cup og alt kan skje.

 

 

 

Resultatene mot Stabæk de siste årene:

 

 

 

2011

 

Stabæk – LSK Kvinner 4 - 0

 

 

 

2010

 

LSK Kvinner – Stabæk 0 -2

Stabæk – LSK Kvinner 2 - 0

 

 

 

2009

 

LSK Kvinner – Stabæk 1 – 3

 

Stabæk – LSK Kvinner 5 – 0

 

 

 

 

 

Som jeg har skrevet før er Stabæk fullbooket med gode spillere. Selv om de nå har noen ute med skade har de bred dekning på alle plasser. Ida Elise Enget og Cathrine Dekkerhus ser ut til å ha fått mye spilletid for de blå når de er skadefrie, noe som selvsagt er gøy for de tidligere LSK spillerne.

 

 

 

Antatt lag LSK Kvinner: Nora Neset Gjøen - Marit Sandvei, Anne M. Stenstvedt, Marita S. Lund, Hedda Vedeler – Mari Knudsen, Lene Storløkken - Ingrid Moe Wold, Nasra Abdullah –Linn-Cecilie Burås - Isabell Herlovsen

 

 

 

Antatt lag Stabæk: Ingrid Hjelmseth - Amelie Rybäck, Toril Hetland Akerhaugen, Siri Nordeide Grønli, Ina Skaug - Ida Elise Enget, Katrine S. Pedersen, Trine Rønning - Cathrine Dekkerhus, Lise Klaveness, Kristy Moore

 

 

 

Vi gleder oss selvsagt til kamp og håper så mange som mulig kommer for å heie på oss.

 

Vi sees på Nadderud kl 18.00"

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tror og håper hun bommer på oppstillingen her.

Hadde vært greit med Graham Hansen tilbake, og Rønning i midtforsvaret. Skaug ofres for Grønli på backen. Dette tror jeg er en bedre oppstilling, i og med at Graham Hansen tilfører den store x-faktoren på midtbanen. Noen som har hørt noe om henne mtp den lille strekken hun fikk på oppvarming i helgen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


2011

Stabæk – LSK Kvinner 4 - 0

 

2010

LSK Kvinner – Stabæk 0 -2

Stabæk – LSK Kvinner 2 - 0

 

2009

LSK Kvinner – Stabæk 1 – 3

Stabæk – LSK Kvinner 5 – 0

 

Som man ser av innbyrdes oppgjør, LSK skal være en overkommelig motstander. 5 seire av 5 mulige og 16-1 i målforskjell er faktisk ganske drøyt (mange lag har i det minste klart å spille uavgjort mot oss).

 

Men ser vi på vår egen cupstatistikk, kan vi virke som vår egen verste fiende. Siden "starten" har vi spilt 7 kamper i NM.

5 seire, en uavgjort (tap på straffer) og et tap.

Målforskjell 31-6, eller drøyt tremålsseier i snitt per kamp.

Dette er da ganske bra?

 

Men, som alle vet, i cupen er det alltid noen lette runder først. Vi fjerner kampene mot motstand fra lavere divisjoner. Da er det kun to kamper igjen. De eneste to gangene vi har møtt toppserielag i cupen. 1-1 og tap på straffer mot Fløya, og 1-2 mot Sandviken i Bergen.

 

Vi har altså aldri slått toppseriemotstand i cupen. Men vi har aldri tapt på Nadderud heller. Jeg vet hvilken rekke jeg tror brytes i morgen... B)

 

* = tap på straffer

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Cup har lenge vært noe dritt.

 

I år kan det kanskje snu?

 

Kan en eller annen nerd hente fram noe statistikk før match?

 

Er det noe som tyder på at det stiller opp bøfler med tromme på Nadderud?

 

På seriekampen tidligere i år dukket det opp 3 i gul drakt. Ser ikke helt for meg den store invasjonen av Kanarifugler i morgen heller. Men for all del, jeg kan stille med ørepropper til alle jeg. :blink:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


2011

Stabæk – LSK Kvinner 4 - 0

 

2010

LSK Kvinner – Stabæk 0 -2

Stabæk – LSK Kvinner 2 - 0

 

2009

LSK Kvinner – Stabæk 1 – 3

Stabæk – LSK Kvinner 5 – 0

 

Som man ser av innbyrdes oppgjør, LSK skal være en overkommelig motstander. 5 seire av 5 mulige og 16-1 i målforskjell er faktisk ganske drøyt (mange lag har i det minste klart å spille uavgjort mot oss).

 

Men ser vi på vår egen cupstatistikk, kan vi virke som vår egen verste fiende. Siden "starten" har vi spilt 7 kamper i NM.

5 seire, en uavgjort (tap på straffer) og et tap.

Målforskjell 31-6, eller drøyt tremålsseier i snitt per kamp.

Dette er da ganske bra?

 

Men, som alle vet, i cupen er det alltid noen lette runder først. Vi fjerner kampene mot motstand fra lavere divisjoner. Da er det kun to kamper igjen. De eneste to gangene vi har møtt toppserielag i cupen. 1-1 og tap på straffer mot Fløya, og 1-2 mot

Sandviken Arna-Bjørnar i Bergen.

 

Vi har altså aldri slått toppseriemotstand i cupen. Men vi har aldri tapt på Nadderud heller. Jeg vet hvilken rekke jeg tror brytes i morgen... B)

 

* = tap på straffer

 

Må såpass mye info må nesten rett være rett.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Koster det noe å komme inn for sesongkortinnehavere? i så fall hvor mye?

Er nokså sikker på at sesongkortene ikke gjelder for cupkamper. Mener det sto i annonsen i Budstikka i går at prisen er 100 for voksne og 50 for barn. På seriekamper kan man få billetter til halv pris med Budstikka-kortet. Dette gjelder ikke for cup-kamper (såvidt jeg har forstått). Har heller ikke sett noe om at det skal være rabatt for medlemmer av SS.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Spørs om ikke jeg må "ta en Alz" på denne kampen. Vi sees ca et kvarter ut i første omgang!

Det ble vel en dobbel Alz... han var der på 09 du var ikke der før etter 20min..

 

Var som vanlig en bra kamp med jentene, men LSK scoret først, før vi kom bra tilbake med 3 hvorav 1 på straffe.(regner med Sexxes har full kontroll på detaljene og kan dele de med oss) Bra stemning på stadion var det som vanlig også, kan det ha vært rundt 600?? hvorav rundt 30 stående, som vanlig presterte vi bra lydmessig. Litt morsom at vi kaster rop med kidsa, får vi egen Jr support på damekamper også?

Melissa Wiik stekte vaffler som smakte fortreffelig. Er dette den nye holdningen til Finnjord &Co: er du ikke frisk nok til å spille, får du steke vaffler:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Spørs om ikke jeg må "ta en Alz" på denne kampen. Vi sees ca et kvarter ut i første omgang!

Det ble vel en dobbel Alz... han var der på 09 du var ikke der før etter 20min..

 

Tar selvkritikk på det. Jeg hadde nok vært der rundt kvart over,men det var et helvete å finne parkeringsplass. Det sto en jævla buss og tok opp seks av plassene. Må ha vært en tosk av en sjåfør. Visse folk tar bare ikke hensyn!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Godt også å se at Lise begynner å finne tilbake til noe. Noen litt tuklete involveringer, men overblikket er der fremdeles, og to scoringer er jo godkjent.

 

Men 600 var vi vel ikke?

 

Slår meg hver gang jeg ser damene - så mye raffere scorings-jingelen deres er enn herrenes.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Spørs om ikke jeg må "ta en Alz" på denne kampen. Vi sees ca et kvarter ut i første omgang!

Det ble vel en dobbel Alz... han var der på 09 du var ikke der før etter 20min..

 

Tar selvkritikk på det. Jeg hadde nok vært der rundt kvart over,men det var et helvete å finne parkeringsplass. Det sto en jævla buss og tok opp seks av plassene. Må ha vært en tosk av en sjåfør. Visse folk tar bare ikke hensyn!

Hvorfor parkerte du ikke bare rasshølet inne!!!! hadde jo ikke fortjent å få bussen ut før minst 15min etter kamp
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Spørs om ikke jeg må "ta en Alz" på denne kampen. Vi sees ca et kvarter ut i første omgang!

Det ble vel en dobbel Alz... han var der på 09 du var ikke der før etter 20min..

 

Tar selvkritikk på det. Jeg hadde nok vært der rundt kvart over,men det var et helvete å finne parkeringsplass. Det sto en jævla buss og tok opp seks av plassene. Må ha vært en tosk av en sjåfør. Visse folk tar bare ikke hensyn!

Hvorfor parkerte du ikke bare rasshølet inne!!!! hadde jo ikke fortjent å få bussen ut før minst 15min etter kamp

Fordi jeg har folkeskikk????

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kvartfinale på Nadderud mot LSK tirsdag 16/8 kl 1800
×
×
  • Opprett ny...