arni 9,706 Share Posted September 28, 2011 Share Posted September 28, 2011 Måtte flire litt over dette gode Jan Erik Vold-sitatet pr. mail med Ingo igår. Godt med litt skråblikk disse dager. Dagens observasjon: I LSK sender fansen åpent brev til ledelsen - I Stabæk er det vel nærmest omvendt 3 Link to post Share on other sites More sharing options...
sexxes 3,629 Share Posted September 28, 2011 Share Posted September 28, 2011 Skvatt til jeg nå siden jeg på forsiden kunne lese følgende: "Alt er håpløst og vi gir os..." Godt det var et ord til i overskriften. 1 Link to post Share on other sites More sharing options...
arni 9,706 Share Posted September 28, 2011 Share Posted September 28, 2011 Nettopp, Jan Erik Vold beskriver slike situasjoner godt! Link to post Share on other sites More sharing options...
Bendel 136 Share Posted September 29, 2011 Share Posted September 29, 2011 Kan jeg spørre hva dere snakker om ? finner ikke noe artikkel jeg :/ 1 Link to post Share on other sites More sharing options...
arni 9,706 Share Posted September 29, 2011 Share Posted September 29, 2011 Kan jeg spørre hva dere snakker om ? finner ikke noe artikkel jeg :/ Hei, tenker du på stayer-evnen (Vold-sitatet) eller LSK-saken? Link to post Share on other sites More sharing options...
arni 9,706 Share Posted September 30, 2011 Share Posted September 30, 2011 Hadde vært topp med et Lennartsson-innslag på klubbems hjemmeside om tanker/planer for resten av sesongen osv.! Flere som ønsker seg det? 1 Link to post Share on other sites More sharing options...
amuoest 733 Share Posted September 30, 2011 Share Posted September 30, 2011 Enig med arni.. Hadde vært fint med ett innslag om hva JL mener nå.. Og om hvordan fremtiden ser ut i hans øyne.. 1 Link to post Share on other sites More sharing options...
stabækLars 2,000 Share Posted September 30, 2011 Share Posted September 30, 2011 Enig med arni.. Hadde vært fint med ett innslag om hva JL mener nå.. Og om hvordan fremtiden ser ut i hans øyne.. Intervju med JL fra gårsdagens trening: http://www.stabak.no/menn/article121564.ece 2 Link to post Share on other sites More sharing options...
arni 9,706 Share Posted September 30, 2011 Share Posted September 30, 2011 Herlig innslag, veldig viktig å få en positiv høst! Link to post Share on other sites More sharing options...
arni 9,706 Share Posted October 6, 2011 Share Posted October 6, 2011 Dagens beste: Bærum jobber nå for å spille i Telenor arena neste år! Link to post Share on other sites More sharing options...
Posse 21,506 Share Posted October 6, 2011 Share Posted October 6, 2011 Dagens beste: Bærum jobber nå for å spille i Telenor arena neste år! Jeg hørte det, men jeg leser dette Tøff kamp om Nadderud stadion Link to post Share on other sites More sharing options...
arni 9,706 Share Posted October 6, 2011 Share Posted October 6, 2011 Ja håpet er nok tynt, men lettere for kommunen å bidra når Stabæk og Bærum gjør felles sak! 1 Link to post Share on other sites More sharing options...
arni 9,706 Share Posted October 13, 2011 Share Posted October 13, 2011 Falt for dette Erik Loe-sitatet fra igår : - Er det sant dette? - Jeg vurderer ikke sant og usant. Jeg vurderer bare én ting og det er at jeg ikke kommenterer det som du kommer med for det er bare en påstand som jeg ikke kan forholde meg til før det er noen som viser ansiktet sitt. Link to post Share on other sites More sharing options...
arni 9,706 Share Posted October 28, 2011 Share Posted October 28, 2011 Hvem kan vi håpe på som ny leder fra idag, Ingo? Link to post Share on other sites More sharing options...
Slum 13,008 Share Posted October 28, 2011 Share Posted October 28, 2011 Hvem kan vi håpe på som ny leder fra idag, Ingo? Morgan Andersen er ledig, tror jeg. Kødda. Klubbstyret består idag av: Erik Loe Leder, 90855886 Knut Harlem Nestleder Axel Daasvand 1. styremedlem Lars Sverre Gjølme 2. styremedlem Herlog Berge 3. styremedlem Einar Schultz 4. styremedlem Kari Styren 5. styremedlem Lisa Cooper 6. styremedlem Jarl Øverby Varamedlem Det er da naturlig at nestleder Knut Harlem tar over jobben inntil videre? Link to post Share on other sites More sharing options...
arni 9,706 Share Posted October 28, 2011 Share Posted October 28, 2011 Morgan var ikke dumt, nei. Kanskje Einar prøver å redde stumpene..... Link to post Share on other sites More sharing options...
Slum 13,008 Share Posted October 28, 2011 Share Posted October 28, 2011 Hvem kan vi håpe på som ny leder fra idag, Ingo? Det ble Jarl Øverby Link to post Share on other sites More sharing options...
arni 9,706 Share Posted October 29, 2011 Share Posted October 29, 2011 Det er vel han som har vært mental trener også? Antagelig en hedersmann i disse tider Link to post Share on other sites More sharing options...
arni 9,706 Share Posted November 17, 2011 Share Posted November 17, 2011 Må si trua på å beholde Arenaen går opp og ned. Da vi var på Galleri Kjeldaas i Arenaen sist lørdag traff vi en meget blid Holter-Sørensen bærende på en tykk dokumentmappe midt på blanke lørdagen, optimismen steg! Så ser jeg idag at politikerne behandler Nadderud-løsningen for å være forberedt, vel......... Link to post Share on other sites More sharing options...
stabakpettersen 212 Share Posted November 21, 2011 Share Posted November 21, 2011 Passer vel bra og få denne opp på lista i dag:) når starter sesongkortsalget for neste år?? Link to post Share on other sites More sharing options...
Johnny 47 Share Posted November 21, 2011 Share Posted November 21, 2011 Salget startet på søndag. På onsdag er det mulig å kjøpe på Onkel Blaa. Link to post Share on other sites More sharing options...
Haze 1,749 Share Posted November 21, 2011 Share Posted November 21, 2011 Salget startet på søndag. På onsdag er det mulig å kjøpe på Onkel Blaa. Dette gjelder sesongkort til ståfeltet til Stabæk Support. Link to post Share on other sites More sharing options...
MLandmark 59 Share Posted November 21, 2011 (edited) Share Posted November 21, 2011 (edited) http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article215448.ece Ingebrigt er i hvert fall positiv. Så får vi håpe han forteller resten av klubben at man enten skal si noe positivt eller holde kjeft. Edited November 21, 2011 by MLandmark Link to post Share on other sites More sharing options...
KOJ 702 Share Posted November 21, 2011 Share Posted November 21, 2011 Salget startet på søndag. På onsdag er det mulig å kjøpe på Onkel Blaa. Dette gjelder sesongkort til ståfeltet til Stabæk Support. Dette er det beste vi kan gjøre for å støtte klubben nå - løp og kjøp ! Link to post Share on other sites More sharing options...
stabakpettersen 212 Share Posted November 21, 2011 Share Posted November 21, 2011 Nå må vi faen meg trå til - få ut info om sesongkort - hvordan bli sponsor - hvordan bidra osv!! Vi skal ikke gi opp!! Link to post Share on other sites More sharing options...
fexter 4,502 Share Posted November 21, 2011 (edited) Share Posted November 21, 2011 (edited) Får håpe på nytt giv, sånn det gikk med nedrykket i 2004. Vi kommer sterkt tilbake og skal overraske de fleste. Nadderud skal bli et fort og tippeligalag skal få kjempe om poengene. Alltid, Uansett <3 Husk en kamp igjen av sesongen. Edited November 21, 2011 by fexter Link to post Share on other sites More sharing options...
BlaaSeier 83 Share Posted November 21, 2011 Share Posted November 21, 2011 Etter hva jeg tidligere har hørt går også to større sponsoravtaler ut nå, og vil ikke bli fornyet. Dette skal være snakk om ganske betydlige beløp, noe som gir oss et enda mindre budsjett neste sesong, uansett TA eller ikke. Kjemp på for klubben i deres hjerte nå. Kjøp sesongkort, gi julegaver med sesongkort og medlemskap og spre ordet, ta opp med dine overordnede i jobben din om at det kan lønne seg å sponse Stabæk på Nadderud. Husker en av de "små" skiltsponsorene som i 2008-sesongen fikk masse TV-eksponering. Sponsorskiltene sto bak sponsorskiltene bak målet, og ved nesten samtlige 08-youtubefilmer med Stabæk som inkluderer mål, så er disse skiltene godt synlige. Klart, vi mister tilbudet om VIP-losjer og konferanserom, men er det ikke synlighet de betaler for? Link to post Share on other sites More sharing options...
fexter 4,502 Share Posted November 21, 2011 Share Posted November 21, 2011 Etter hva jeg tidligere har hørt går også to større sponsoravtaler ut nå, og vil ikke bli fornyet. Dette skal være snakk om ganske betydlige beløp, noe som gir oss et enda mindre budsjett neste sesong, uansett TA eller ikke. Kjemp på for klubben i deres hjerte nå. Kjøp sesongkort, gi julegaver med sesongkort og medlemskap og spre ordet, ta opp med dine overordnede i jobben din om at det kan lønne seg å sponse Stabæk på Nadderud. Husker en av de "små" skiltsponsorene som i 2008-sesongen fikk masse TV-eksponering. Sponsorskiltene sto bak sponsorskiltene bak målet, og ved nesten samtlige 08-youtubefilmer med Stabæk som inkluderer mål, så er disse skiltene godt synlige. Klart, vi mister tilbudet om VIP-losjer og konferanserom, men er det ikke synlighet de betaler for? Word Link to post Share on other sites More sharing options...
fexter 4,502 Share Posted November 21, 2011 Share Posted November 21, 2011 3 Link to post Share on other sites More sharing options...
arni 9,706 Share Posted November 22, 2011 Share Posted November 22, 2011 Gode minner! Så dere hilsenen fra Diogo under en artikkel på klubbsida igår: I salute my old companions and friends! Better times to come for Stabæk, raise your head and gather strength again. Stabæk is great and will return to the forefront of Norway! Regards, Diogo 2 Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts