Gå til innhold

Alt er håpløst og vi gir oss ikke!


arni
 Del

Anbefalte innlegg


Hva med solid oppmøte på lørdagens trening på Nadderud slik at gutta skjønner at "vi gir oss ikke"!

 

Synes vi kan vente til neste sesongopkjøring med dette. Har intet behov for å synge massivt for en haug med spillere som uansett skal forlate klubben om en uke eller to.

 

Gutta som neste år skal løfte oss ut av klørne til Adeccodassen, derimot, skal tidlig få merke massiv støtte fra lagets tolvte mann.

 

Jeg bodde i Sverige i 2005, og fikk få sjanser til å være med på starten av eventyret. Den muligheten får jeg neste år!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Viktig å møte opp for å vise menneskelige hensyn i en tung tid.

 

Apropos 2005, husker første kampen til Nannskog mot Hønefoss i februar. Så han hadde endel inne :rolleyes: , men Stenersen redda uavgjordt.

 

Men 2012 blir noe helt annet enn 2005 er jeg redd..

Endret av arni
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Heldigvis ikke varetekt. Men utrolig trist, ikke lett for smågutta som han hadde med på Nadderud på lørdagens trening, håper familien blir tatt vare på nå!

Endret av arni
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva med solid oppmøte på lørdagens trening på Nadderud slik at gutta skjønner at "vi gir oss ikke"!

 

Akkurat nå er vel et $$ oppmøte på brakka på Nadderud et bedre alternativ. Er det noen som trenger støtte nå må det være de i støtteapparatet som deler kontorpulter blant flytteesker på brakka, som må invitere økokrim på kaffe istedet for sponsorer, og som ikke vet hva slags budsjett de har til neste år ?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva med solid oppmøte på lørdagens trening på Nadderud slik at gutta skjønner at "vi gir oss ikke"!

 

Akkurat nå er vel et $ oppmøte på brakka på Nadderud et bedre alternativ. Er det noen som trenger støtte nå må det være de i støtteapparatet som deler kontorpulter blant flytteesker på brakka, som må invitere økokrim på kaffe istedet for sponsorer, og som ikke vet hva slags budsjett de har til neste år ?

 

Bare å stikke innom, det er veldig hyggelig der.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Davy er tydligvis bitter etter Svegaardens artikkel for noen dager siden. Komedie på Twitter.

 

»

VGSvea KnutEspen Svegaarden

Politiets reaksjon mot VIF/Stabæk i dag minner om god, gammeldags bakhåndsdømming.

»

TV2Davy Davy Wathne

@VGSvea Bærums-politiet kan umulig ha lest VG for en uke siden. Skuffende!

»

VGSvea KnutEspen Svegaarden

@TV2Davy Syns de reagerer tregt - derfor bakhåndsdømming.

»

TV2Davy Davy Wathne

@VGSvea Ja, de rykker ut etter at VG har avsagt frifinnelsesdom. Amatører. Men bøtlegger bilister som glemmer blinklys gjør de!

»

VGSvea KnutEspen Svegaarden

@TV2Davy Frifinnelsesdom? Hvor har du opplysningene dine fra?

»

TV2Davy Davy Wathne

@VGSvea Jeg leser aviser!

»

VGSvea KnutEspen Svegaarden

@TV2Davy Da leser du dårlig i så fall. Makan.

»

@TV2Davy Davy Wathne

@VGSvea Og jeg som har fått nye briller til og med!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg synes det er litt kjipt om ABB slipper ut før IAO.

 

Men så har jeg WARN-status på forumet da, og har selvinnsikt nok til å se at jeg ikke står med begge beina plantet midt i verken GAUSKURVEN eller GAUSTADKURVEN.

Endret av fantomet
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg synes det er litt kjipt om ABB slipper ut før IAO.

 

Men så har jeg WARN-status på forumet da, og har selvinnsikt nok til å se at jeg ikke står med begge beina plantet midt i verken GAUSKURVEN eller GAUSTADKURVEN.

Nærmere det siste?? ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Merkelig at IAO står nærmest alene med ansvaret, blir Holter Sørensen den neste som blir siktet?

 

Han har en litt utakknemlig jobb om dagen. Dette er noe hele ledelsen og styret i Stabæk har kjent til.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Merkelig at IAO står nærmest alene med ansvaret, blir Holter Sørensen den neste som blir siktet?

 

Han har en litt utakknemlig jobb om dagen. Dette er noe hele ledelsen og styret i Stabæk har kjent til.

Fremdeles bedre enn hvordan VIF-styret (ikke) støtter Haakonsen. Morsomt innslag på TV2-sporten i går der en i VIF-styret ble spurt om de stilte seg bak Haakonsen: "Stille seg bak, hva mener du med det? Det var et upresist spørsmål" (1:16 ut i klippet)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har du sitatet fra Ingo Jensen?

Står her.

Det som står i Budstikka og som Ingo sier er jo helt opplagt - og burde ikke overraske noen. For å sitere Ingo: "Det er ikke slik at inntektene settes på ulike konti og betales til å dekke ulike kostnader, verdig eller uverdige".

 

Utrolig svakt og pinlig av Budstikka å lage oppslag om dette.

Endret av Langemann
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Utrolig svakt og pinlig av Budstikka å lage oppslag om dette.

Jeg synes det meste av Budstikkas dekning av Stabæk de siste månedene har vært på grensen til pinlig med mye klipp og lim. Kjøpt opp av Hegnar Media i det skjulte?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Takk for sitatet, men hvor ble det av privatpersonen som sa han var villig til å gjøre opp med Nancy?

 

Jeg tror ikke han var på vår side uansett - kravet hadde nok blitt fremsatt til oss fra ham istedet for Nancy.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Utrolig svakt og pinlig av Budstikka å lage oppslag om dette.

Jeg synes det meste av Budstikkas dekning av Stabæk de siste månedene har vært på grensen til pinlig med mye klipp og lim. Kjøpt opp av Hegnar Media i det skjulte?

 

 

Enda verre... er vel kjøpt opp av A-pressen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg synes det er godt å ta frem

av og til. Merkelig nok er det ikke så lenge siden jeg så den sist.

 

Klubben tok problemer ved roten, ryddet opp i økonomien og satte to målsetninger. Opprykk til eliteserien og vinne tilbake tillit og engasjement i lokalområdet.

 

Det var 2005. Nå er det 2011 og vi har plantet problemene igjen, rotet til økonomien, mistet engasjementet og nesten rykket ned.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Del

Alt er håpløst og vi gir oss ikke!
×
×
  • Opprett ny...