Gå til innhold

Årets viktigste SFK-spiller 2011


Hantro76
 Del

Anbefalte innlegg


Sesongen til Chixa går mot slutten og det er tid for å finne ut hvem som fortjener ølkassen som årets viktigste spiller i 2011.

Alle medlemmer i Stabæk Support har én stemme hver, og kriterier som bør vektlegges er spillerens betydning, motivasjon og arbeidsvilje, og om spilleren har vært et forbilde for andre og representert klubben på en god måte.

Ølkassen er den høyeste utmerkelsen noen kan få.

 

Tenk deg nøye om og avgi din stemme her.

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Debatten kan vi vel også ta her?

 

Selv mener jeg det blir vanskelig å komme utenom Kristy Moore. Hun har pøst inn mål i hele år, i et år hvor vi har slitt med å få nok mål er det ofte hun som har vippet det i vår favør. En kjapp gjennomgang av terminlista viser at hun har vært matchvinner i 9 eller 10 kamper (kom ut av tellinga underveis). I en sesong med 20 seire sier det alt om hvor viktig hun har vært. Jeg synes også at hun viser en herlig innstilling, og alltid gir alt, selv når det går skikkelig trått for laget. Akkurat nå kan jeg faktisk ikke se noen klare utfordrere engang.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Debatten kan vi vel også ta her?

 

Selv mener jeg det blir vanskelig å komme utenom Kristy Moore. Hun har pøst inn mål i hele år, i et år hvor vi har slitt med å få nok mål er det ofte hun som har vippet det i vår favør. En kjapp gjennomgang av terminlista viser at hun har vært matchvinner i 9 eller 10 kamper (kom ut av tellinga underveis). I en sesong med 20 seire sier det alt om hvor viktig hun har vært. Jeg synes også at hun viser en herlig innstilling, og alltid gir alt, selv når det går skikkelig trått for laget. Akkurat nå kan jeg faktisk ikke se noen klare utfordrere engang.

 

Det ville nok overrasket stort om ikke Kristy er med og kjemper helt i toppen også i år ja.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Personlig synes jeg det er vanskelig å komme utenom verdens beste keeper i denne kåringen.

 

I tillegg til å være helt i toppen sportslig, er hun en pådriver på trening og i kamp. Hun representerer jo også klubben internasjonalt, i og med at hun er det soleklare førstevalget på landslaget.

 

Er ikke direkte uenig i forslaget over, men jeg mener Ingrid Hjelmseth er den mest verdige vinner i årets sesong.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er nok villig til å¨være enig med geirti. I tillegg har jo også Moore hatt en rekke målgivende pasninger. Skjønner dog veldig godt at man vil ha Hjemseth. Hun har nesten fortjent den etter tre veldig gode år, men jeg mener faktisk hun hadde en bedre sesong i for, selv om hun i år har vartet opp med store redninger.

 

CGH kan man heller ikke komme utenom, men synes fortsatt hun er en litt for mye av og på spiller. Fantastiske prestasjoner, men hun kan også bli vorte i perioder, og bli litt stillestående. Rønnings mål mot Kolbotn gjør henne jo til en kandidat alene. Synd med skadene som satte henne utenfor CL. Syntes viktigheten av å ha henne på banen kom mest til syne i de to seriekampene man tapte i høst.

 

Ellers er det vel mange som kunne vært kandidater, men vært for mye skadet til at de har fått vist seg frem i lengre perioder (Rybeck, Akerhaugen, Dekkerhus). Enget har vel også vist seg som en kandidat. Har en herlig fighterevne, men har vel kanskje falt av litt utover i sesongen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Problemet til Ingrid er vel at vi har for lite motstand, så hun får ofte ikke muligheten til å imponere. Hjemme mot FFC var hun f.eks. en levende vegg, men hvor ofte møter vi motstandere som kan sette oss under et slikt press? Aldri i serie eller cup. Hva hun gjør på landslaget mener jeg er lite relevant.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva hun gjør på landslaget mener jeg er lite relevant.

Husk at utmerkelsen er "viktigste spiller". Det betyr at så lenge hun representerer Stabæk på landslaget, vil dette også ha en betydning. Dette betyr at klubben også blir satt på fotballkartet gjennom landskamper.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Årets viktigste SFK-spiller 2011
×
×
  • Opprett ny...