Gå til innhold

Måljingle


Henrik
 Del

Anbefalte innlegg


Det er tydeligvis blitt bestemt å la "De Blaa står på" få en pause som markerer av hjemmelagets mål på Nadderud, kanskje like greit det. Men jeg mener å huske at den sangen var bedre enn de teknogreiene man nå har benyttet seg av. Nå var det ikke noen høyttalere foran tribunen der jeg satt, men det lille jeg hørte oste ikke av kvalitet. Hvis vi vil være en annerledes klubb hadde det vært bedre å satse på noe fet rock. La Bodø/Glimt og Viking ta seg av kjønnsløse dance-snutter!

 

Henrik

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette er visst noe spillerne selv har ønsket. Mike har fortalt at de hørte sangen første gang på en tur til England for å se QPR spille.

QPR spiller denne sangen etter hver scroring.

 

Selv hadde jeg foretrukket "Rosa Helikopter".

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fikk ikke med meg musikken. Kanskje fordi jeg jublet hemningsløst til lenge etter avspark etter hvert mål.

Uansett er det greit å la spillerne bestemme musikken. Skal jeg høre fet musikk blir det i stua eller på konsert.

På Nadderud er all fokus på fotball -så det så....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvis man absolutt, av en eller annen merkelig grunn skal spille musikk etter scoring, er det kult at spillerne bestemmer hva som spilles.

 

Dette er jo et slags Pavlovs eksperiment da. Med betinget læring. Etter å ha hørt jingelen nok ganger, samtidig som det scores, vil man oppleve en enorm scoringsglede bare ved å høre jingelen.

 

Jeg håper bare jeg slipper å oppleve ekstrem spyttsegresjon i tillegg. Slik som Pavlovs hunder. Da blir det så vanskelig å juble.....

 

Uansett, håper og regner jeg med å få høre denne jingelen veldig hyppig spilt på Nadderud i tiden som kommer.

Endret av stabækLars
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fikk ikke med meg musikken. 

ikke jeg heller...

 

Uansett er det greit å la spillerne bestemme musikken.

men tenk på tom stenvolls musikksmak...hvis der finnes flere og veldig forskellige smak som f.eks. tekkno, country, rock, punk, blir det jo vanskelig å la spillerne bestemme.

 

jeg for min del liker musikken vi har på st.pauli: blur song 2. den blir spilt etter målscoring.

eller hells bells er like greit, den blir spilt når spillerne kommer på banen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


jeg for min del liker musikken vi har på st.pauli: blur song 2. den blir spilt etter målscoring.

eller hells bells er like greit, den blir spilt når spillerne kommer på banen.

Ååååå, gåsehud....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


jeg for min del liker musikken vi har på st.pauli: blur song 2. den blir spilt etter målscoring.

eller hells bells er like greit, den blir spilt når spillerne kommer på banen.

 

JA!!

"wooooo hoo!"

 

alt for lite rock i fotballen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


AC/DC er sjefer, enkelt og greit. Verdens beste band. Kjør fra 3:30 av "For those about to rock - we salute you" (fra FIRE!) på full spiker foran 2. omgang hadde vært fett. For meg. Andre vil sikkert foretrekke "Raindrops keep falling on my head", "La bamba" eller noe annen dritt. Det er ikke mulig å finne noe alle liker.

 

De er nødt til å spille tippeligatrudelutten ved kampstart. Til 2. omgang kjører de "her er guttene våre" som går i en kastrat-toneart jeg tror max 3 på hele Nadderud klarer å følge. Ingen av dem er i hvert fall på Nadderud...

 

Men skal man først ha skikkelig musikk på stadion betinger det et realt anlegg. det som er der nå suger.

 

Konklusjon: ræva anlegg og minst mulig bruk av musikk er best - for alle.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Til 2. omgang kjører de "her er guttene våre" som går i en kastrat-toneart jeg tror max 3 på hele Nadderud klarer å følge. Ingen av dem er i hvert fall på Nadderud...

"Her er guttene våre" funker greit på hovis, idet anlegget funker i det minste tilfredstillende der. Enig at den er tragisk på $$- tribunen.

Dessuten funker den ikke til annet enn å få sjerfene opp. Klapping til den er håpløst.

 

Ziggy derimot, som jeg hører på nå, hadde selvfølgelig passet brillefint... B)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Da blir 'e liv!

Liten tvil om hva StabækLars ville valgt, ja... Da blir'e liv rai-rai.

 

Jeg ville selvfølgelig valgt bombadilla life. Eller hva med sånn ishockey-orgel-famfarer?

 

Spøk til side. Spør dere meg, og det gjør dere jo, så er musikk underordnet. Enig med Bendix akkurat der. En Stabæk-scoring er så utrolig orgasmisk uansett.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg foreslår at noen tar opptak av en fotballkommentator fra Brasil eller Argentina, og spiller av denne ved hver scoring :

 

GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLL

 

 

GOGOGOGOGOGOGOOOOOOOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAAALLL

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg foreslår at noen tar opptak av en fotballkommentator fra Brasil eller Argentina, og spiller av denne ved hver scoring :

 

GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLL

 

 

GOGOGOGOGOGOGOOOOOOOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAAALLL

Tror den hører mest hjemme på tv, tviler på at det blir det samme i sprengte høytalere på nadderud

Lenke til innlegg
Del på andre sider


GOGOGOGOGOGOGOOOOOOOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAAALLL

Tror den hører mest hjemme på tv, tviler på at det blir det samme i sprengte høytalere på nadderud

- spilles når Stabæk bandy spiller. Det er faktisk ganske kult, men etter å ha hørt den 10 ganger pr. kamp i 3 år er det vel på tide å la fotballen overta den !!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Del

Måljingle
×
×
  • Opprett ny...