Gå til innhold

Cupfinale mot Røa


geirti
 Del

Anbefalte innlegg


Nå er det bare en drøy uke igjen til finalen. Ser at det begynner å dukke opp diverse ting - speaker reklamerte flere ganger under kampen mot Molde, og nå også nyheten på hjemmesida om dette toget som skal gå til kampen.

 

Men er det noen som vet om vi får et eget felt for stående, syngende, eller risikerer vi å bli spredt over halve arenaen? Og dersom vi har fått et felt (evt. skal bestemme oss for et felt selv), hvor blir det? Der vi står på herrekampene? Lydmålinger har vel vist at det er derfra vi høres best...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Frisk Forsikring gir lag og privatpersoner gratis inngang på årets Cupfinale for kvinner mellom Røa og Stabæk.

http://www.fotball.no/Landslag_og_toppfotball/NM/Senior_kvinner/2011/Billettbestilling-Cupfinale-kvinner-2011/

 

Det stod noen plakater om dette på arenaen på fredag , men fikk ikke detaljene med meg.

Ut fra overskriften skal dette gjelde for privatpersoner også, men skjemaet på siden virker veldig rettet mot lag.

 

Vi får se når billettinformasjon kommer ut, om det er slik at alle slipper inn gratis selv ved oppmøte, eller om det kreves at man søker om billetter (uten at jeg har så veldig stort problem med å betale billetten selv).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Frisk Forsikring gir lag og privatpersoner gratis inngang på årets Cupfinale for kvinner mellom Røa og Stabæk.

http://www.fotball.n...e-kvinner-2011/

 

Det stod noen plakater om dette på arenaen på fredag , men fikk ikke detaljene med meg.

Ut fra overskriften skal dette gjelde for privatpersoner også, men skjemaet på siden virker veldig rettet mot lag.

 

Vi får se når billettinformasjon kommer ut, om det er slik at alle slipper inn gratis selv ved oppmøte, eller om det kreves at man søker om billetter (uten at jeg har så veldig stort problem med å betale billetten selv).

 

De årene cupfinalen har vært i TA, så har det aldri kostet noe å komme inn så vidt jeg vet. PÅ Stabak.no står det at billetter fås i Stabækbutikken fra 28 oktober. Kan ikke huske at vi har gjort noe annet enn å telle inn folk på stadion.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Question(s). Er det Nrk som sender denne matchen? Er det i såfall mulig for meg å få sett den fra Irland?

Ja på første spørsmålet, og det vet jeg ikke på det andre.

 

Sendte mail til NRK. Fikk et hyggelig svar om at jeg kunne høre den på P1 ...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg savner veldig informasjon om hva som skjer frem til kampstart og etter kampslutt. Det skal visst være noe på Onkel Blaa i morgen, men hvor finnes info om det? Skjer det noen annen oppladning de andre dagene? Skal $$ støtte helhjertet opp om det som skjer i Nansenparken? jeg hadde foretrukket øl på Onkel Blaa...Føler det som skjer i Nansenparken er noe alla festen i Bjerkelunden, etter Blomstertoget.(mest for unga) Denne restauranten Onadatta eller hva den heter, føler jeg er et litt for sterilt sted, jeg tror ikke jeg helt kommer i "Kampmodus" der.

 

Hva gjør vi etter kampen? Laget og de nærmest dem skal til NFFs banket på Bristol, Røa skal visst ha fest etterpå i Kunstnernes hus. Hva med oss, blir det Onkel Blaa? Kommer laget ev. dit, og når? Finner vi på noe før Blaa? Jeg vet jeg må ha middag, drikker jeg på tom mage, kommer jeg til å være bakis til mandag kveld. Kan vi få arrangert noe felles mat inntak? Peppes på Blaa? Nini? Leie et klubbhus og bestille mat fra et catering selskap?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg savner veldig informasjon om hva som skjer frem til kampstart og etter kampslutt. Det skal visst være noe på Onkel Blaa i morgen, men hvor finnes info om det? Skjer det noen annen oppladning de andre dagene? Skal $$ støtte helhjertet opp om det som skjer i Nansenparken? jeg hadde foretrukket øl på Onkel Blaa...Føler det som skjer i Nansenparken er noe alla festen i Bjerkelunden, etter Blomstertoget.(mest for unga) Denne restauranten Onadatta eller hva den heter, føler jeg er et litt for sterilt sted, jeg tror ikke jeg helt kommer i "Kampmodus" der.

Info om OB i morgen står på forsiden. Vi selger skjerf og deler ut billetter, og tar oss en øl for pengene vi sparte på billetten. Ikke så fancy opplegg, men hyggelig.

 

På kampdag er det som opplyst på forsiden åpent på Blaa og Odanata og SF arrangerer lek og moro ute i parken. $$ har ikke offisielt invitert til ett av stedene, da folk fint kan velge dette selv. Noen foretrekker å ta pilsen i gåavstand fra arenaen, noen har barn og vil ta turen til Nansenparken og vi resterende synes Onkel Blaa er rett sted å varme opp.

 

På blaa kjører vi Stabækmusikk og kanskje vi inviterer noen gjester hit også. (mange av gutta er vel i nansenparken)

Hva gjør vi etter kampen? Laget og de nærmest dem skal til NFFs banket på Bristol, Røa skal visst ha fest etterpå i Kunstnernes hus. Hva med oss, blir det Onkel Blaa? Kommer laget ev. dit, og når? Finner vi på noe før Blaa? Jeg vet jeg må ha middag, drikker jeg på tom mage, kommer jeg til å være bakis til mandag kveld. Kan vi få arrangert noe felles mat inntak? Peppes på Blaa? Nini? Leie et klubbhus og bestille mat fra et catering selskap?

Det er mange gode spørsmål som øl-ansvarlig jobber med as we speak. Det er jo en risiko i å planlegge sånne ting, ettersom seier og tap er litt alfa og omega for hvor mange som møter....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva gjør vi etter kampen? Laget og de nærmest dem skal til NFFs banket på Bristol, Røa skal visst ha fest etterpå i Kunstnernes hus. Hva med oss, blir det Onkel Blaa? Kommer laget ev. dit, og når? Finner vi på noe før Blaa? Jeg vet jeg må ha middag, drikker jeg på tom mage, kommer jeg til å være bakis til mandag kveld. Kan vi få arrangert noe felles mat inntak? Peppes på Blaa? Nini? Leie et klubbhus og bestille mat fra et catering selskap?

Det er mange gode spørsmål som øl-ansvarlig jobber med as we speak. Det er jo en risiko i å planlegge sånne ting, ettersom seier og tap er litt alfa og omega for hvor mange som møter....

 

For to år siden var det full fest på Blaa etter siste kamp, selv om chixa hadde tapt kampen om seriegullet og juniorene hadde tapt cupfinalen mot RBK.

 

Uansett resultat håper jeg laget kommer innom, og at vi blir mange som tar oss en skikkelig lørdagskveld på Blaa. Laget trenger litt hyllest, og puben trenger litt omsetning utenom kl. 23-02.

 

At vi slår Røa bør ikke være spesielt vanskelig å se for seg. De imponerer jo ingen (og har ikke klart å slå oss på seks forsøk hittil).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva gjør vi etter kampen? Laget og de nærmest dem skal til NFFs banket på Bristol, Røa skal visst ha fest etterpå i Kunstnernes hus. Hva med oss, blir det Onkel Blaa? Kommer laget ev. dit, og når? Finner vi på noe før Blaa? Jeg vet jeg må ha middag, drikker jeg på tom mage, kommer jeg til å være bakis til mandag kveld. Kan vi få arrangert noe felles mat inntak? Peppes på Blaa? Nini? Leie et klubbhus og bestille mat fra et catering selskap?

Det er mange gode spørsmål som øl-ansvarlig jobber med as we speak. Det er jo en risiko i å planlegge sånne ting, ettersom seier og tap er litt alfa og omega for hvor mange som møter....

 

For to år siden var det full fest på Blaa etter siste kamp, selv om chixa hadde tapt kampen om seriegullet og juniorene hadde tapt cupfinalen mot RBK.

 

Uansett resultat håper jeg laget kommer innom, og at vi blir mange som tar oss en skikkelig lørdagskveld på Blaa. Laget trenger litt hyllest, og puben trenger litt omsetning utenom kl. 23-02.

 

At vi slår Røa bør ikke være spesielt vanskelig å se for seg. De imponerer jo ingen (og har ikke klart å slå oss på seks forsøk hittil).

Det var vel ikke spesielt vanskelig å se for seg at vi skulle vinne herrenes cupfinale i 2008 heller, men det skjedde jo ikke. Det var vel ikke spesielt livat etter kampen (strengt tatt vet jeg ikke for jeg og de jeg var med dro hjem, men har en følelese av at de fleste andre gjorde det samme). Det burde jo egentlig vært mulig å få spillerne til Blaa, men det blir jo evt. etter banketten (19.30). Spillerne er vel mest interresserte å fortsette festen i Oslo, så evt. må de transporteres t/r, evt. overtales til at Blaa er stedet å være, og at ingen av dem blir kastet ut fra sin egen fest.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


I 2008 var finalen på en søndag (som herrefinalene alltid er) og vi hadde feiret (serie)gullet tre helger til ende allerede.

 

Damenes finale går på lørdag, så da er det mye greiere å ta seg en pjolter for mye. Og vi har ikke akkurat feiret damene i ukesvis.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


I 2008 var finalen på en søndag (som herrefinalene alltid er) og vi hadde feiret (serie)gullet tre helger til ende allerede.

 

Damenes finale går på lørdag, så da er det mye greiere å ta seg en pjolter for mye. Og vi har ikke akkurat feiret damene i ukesvis.

Nei, det er sant, og ikke er det herrekamp dagen etter man skal være opplagt til heller. Pjolter. Trodde det var noe som døde ut med min forlengst avdøde grandonkel.

 

Ser forøvrig at mange vil spille cupfinale. Var jo nesten overfyllt på treningen. Kun Kristy som trente alternativt, mens Amelie, Cathrine og Maiken er ute. I tillegg var Njomza, Askers keeper og lillesøster Hauge med på treningen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Pussig at ingen har kommentert de respektive lags cupfinalelåt.

 

Vår egen med rølp, trekkspill, skrål og hets - kontra Røas, med en overdreven av bruk av kompressor og autotune.

 

Eller juks, om du vil.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Pussig at ingen har kommentert de respektive lags cupfinalelåt.

 

Vår egen med rølp, trekkspill, skrål og hets - kontra Røas, med en overdreven av bruk av kompressor og autotune.

 

Eller juks, om du vil.

 

Den blå er jo knall, den andre er pinlig enkel fjortiss-dunka-dunk. Helt uhildet selvfølgelig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hørt rykter om at Røas låt er en rip off fra en av fjorårets russelåter. Det forklarer egentlig ganske mye.

 

Men teksten skal de har for, det første rimet er vel omtrent - Røa er best, nå blir det fest - lyrisk og tidløst

Endret av geirti
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hørt rykter om at Røas låt er en rip off fra en av fjorårets russelåter. Det forklarer egentlig ganske mye.

 

Men teksten skal de har for, det første rimet er vel omtrent - Røa er best, nå blir det fest - lyrisk og tidløst

 

Røas låt fra 2010 var en ripoff fra en av bussene fra russ 09, så jeg hadde ikke blitt overraska om årets låt også var en ripoff

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Samme fyren som har laget alle fire sangene.

Så han har nok bare tatt for seg noe musikk han hadde liggende å laget ny tekst.

Han er jo egentlig Stabæk fan, og ikke Røa. Men "penga som rår" ville jeg tro!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stabæk dropper cupfest på Bekkestua

 

 

Herregud for noen jævla Røaspillere budstikka er. Spar fram all tenkelig og utenkelig dritt. Det at vi skal spille cupfinale og deretter feire sesongen har de laget null positivte og to negative saker på. Det imponerer ingen.

 

Men hva med siste setning som står i saken: "Stabæk Support ville ikke kommentere saken før den var behandlet i et styremøte tirsdag kveld." ??

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Question(s). Er det Nrk som sender denne matchen? Er det i såfall mulig for meg å få sett den fra Irland?

Ja på første spørsmålet, og det vet jeg ikke på det andre.

 

Sendte mail til NRK. Fikk et hyggelig svar om at jeg kunne høre den på P1 ...

Det løser seg vel dersom du får routet IPadressen via en norsk server før du går på nrk.no. Mener de har filter på .no domener i forhold til hva de viser på web tv.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fotballmagasinet mener at Stabæk har den beste cupfinalesangen, og det inkluderer også herrene. Imidlertid innrømmer skribenten at han har like lite greie på musikk som Egil Olsen (herrelandslagstreneren, ikke musikeren :) ).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


http://www.facebook.com/event.php?eid=182910581794296

 

 

Vorspiel på Onkel Blaa og pizza etter Cupfinalen

Time Saturday, November 5 · 12:00pm - 3:00pm

Location Onkel Blaa

Created By Onkel Blaa

 

More Info

Før damenes cupfinale inviterer Onkel Blaa alle øltørste supportere til et skikkelig vorspiel.

Ekte supportere varmer opp i sin lokale bule med kaldt øl, Stabæksanger og hyggelig samvær.

Vi åpner kranene kl 12:00.

 

Vi inviterer også alle på øl og pizza etter kampen slik at folk har et vannhull før man evt. reiser til Onkel Donald senere på kvelden.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vorspiel på Blaa:

Blaa åpner kl 12:00 og kjører øl og Stabæk musikk som seg hør og bør.

Det hadde vært digg å være "i siget" allerede i 13:30 tiden :blink:

 

Øl & pizza:

Onkel Blaa håper flest mulig tar turen etter kamp for litt øl og pizza.

Arr. på Onkel Donald starter ikke før kl 23:00.

Regner med (og håper inderlig) at vi heller vil sitte på Bekkestua de 4-5 timene enn på Donald.

Info på fjesboken til Blaa

 

Det ryktes om at Marius kanskje skal bidra vedr. transport, men det har jeg ingen ting med. Det er opp til Marius selv og styret.

Om han setter opp busser (mot betaling) fra Blaa til kampen vites ikke, men det hadde vært konge

 

Gleder meg vilt, men vet at Røa ikke er en walk in det park i en finale. Hverken på banen eller tribunen. Ved de ikke har skikkelige supportere, men er de noen tusen som roper Røa-Røa hele tiden, må vi være mer enn 50 for å overdøve dem.

Endret av Bendix
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Cupfinale mot Røa
×
×
  • Opprett ny...