Gå til innhold

Europa League 2012-2013


gufa
 Del

Anbefalte innlegg


Kan noen oppdatere litt her? Med dårlig mobildekning på hytta, er denne siden omtrent det eneste jeg får oppdatert uten at det tar vinter og votter.

 

STB inne i en god periode nå syns jeg! Nettop hatt to store kjangser! Og nå en korner!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


bittelitt usportselig av han motspilleren da Stokkelien hadde lagt ballen til rette... :ph34r:

Gult kort det der faktisk! og ikke bare det, men han sto jo inne i 16m hele tia! Dommern burde slått ned på d!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Håper spillerne tar med seg det positive fra denne kampen. Vi dominerer spillet, og skaper mange sjanser. Negative er at man er for dårlige foran målene (og det i en EL-kamp hvor man faktisk putter tre). Ryker ut, men heldigivis ikke på en pinlig måte. At det desiderte bunnlaget i Norge ryker mot en finsk toppklubb er ingen skandale. Verre hadde det vært om det hadde vært et lag fra Luxembourg (erindrer at en norsk klubb røk mot et derifra for noen år siden). Nå er det bare å vinne de seriekampene som gjenstår.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Endelig er målene på vei opp til youtube. Vi (Stabæk Media) filmet kampen med to kameraer og av disse er kampens mål blitt redigert fra. Dessverre ennå 45 min før de er klare.

 

Edit: Målene er lastet opp! Se de under:

 

Endret av JonasM
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Svakt markeringsspill - sett det før?

 

Iallfall positivt at Stokkelien og Haugsdal viser seg frem og scorer. Boli trenger litt avlastning og bør ikke spille kamp etter kamp uten å score eller egentlig få til noe som helst. Tror vi med fordel kan rotere han ut av førsteelleveren i et par kamper til fordel for Stokkelien eller Haugsdal.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det kjedelige er at nå er det bare tid til en lett trening på lørdag før den viktige kampen mot SIL, det er ikke lett å luke bort tullet da!

 

Klart at EL ikke er optimalt for TL-kampen om å overleve, på den annen side har Belsvik prøvd å ordne opp i forsvarspillet i 6 måneder nu.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det jeg synes er litt rart er at det er Stokkelien som blir tatt ut når Boli kommer inn og vi trenger to mål til. Hvorfor ikke ta ut en forsvarsspiller og spille med tre bak,vi har da ingen ting å tape på det? Jeg føler ikke at de endringene som blir gjort av Belsvik gjennom kampen egentlig utgjør noe særlig forskjell, med mindre spilleren som kommer inn tilfeldigvis har en god dag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ikke bare tar man ut en spiss - man tar ut den av spissene våre som er best til å ta imot/heade videre de lange, høye oppspillene som det ble mange av kampen igjennom, spesielt mot slutten. Ellers synes jeg vi kunne prøvd med Hammer på topp det siste kvarteret. Hodestyrke er et must når man presser mot elleve mann i forsvar.

 

Stusser også over byttet hvor man tar ut Clark på stillingen 1-0 til oss. En defensiv midtbanespiller mot en som ved 2-2-målet avslører hvor lite defensiv han er. Dersom Clark var skadet (eller hadde det vel ikke vært noen grunn til å bytte ham ut?) så kunne man f.eks. satt inn en fighter som David i stedet. Istedet byttes han inn midtveis i andre omgang, når vi må kaste alt framover, og da bytter man ut en kreativ, offensiv spiller som Stengel. Uforståelig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Synes Brustad gjør en innmari bra kamp i går, håper han fortsetter slik. Selv om Stokkelien og Haugsdal scorte ett mål hver synes jeg ikke de fungerte noe særlig bra på topp, annet enn ved et par anledninger. Mye slurv fra begge to som ødelegger en del angrep, selv om de er gode til å plassere seg. Det skal sies at vi burde scort minst et mål til, kanskje to utifra alle de store 100 prosent sjansene vi hadde. Kleiven dro alt for mye inn i banen på sin venstrekant slik at venstresiden fungerte dårlig, få Haugsdal tilbake dit neste match.

 

Jeg synes også som påpekt at byttene var dårlige i går. Stengel var kjempegod, og hvis han var veldig sliten ville jeg heller sett en offensiv kraft som Sortevik enn Hanssen som får til relativt lite. Bytte ut Stokkelien var også rart når vi trenger så mange spisser vi kan. Clark var nok skadet så like så greit at Haidar fikk hans plass.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kanskje finsk fotball er bedre enn sitt rykte? HJK slår KR 7-0. JJK vinner 3-2 mot Zeta, og for øyeblikket leder Inter borte mot Twente! mens KuPS har ledelsen i Israel. Bare FP-laget MyPa-47 med tap i Bucuresti.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Europa League 2012-2013
×
×
  • Opprett ny...