Gå til innhold

Europa League 2012-2013


gufa
 Del

Anbefalte innlegg


Ikke holder mye håp for juli femte som JKK er et godt lag, men jeg ville elske det hvis vi gikk på en liten europeisk løp!

 

Google Translate?

yes, i know basic phrases but not much else. Is it understandable?

 

I understand you ;-) I use it self when i'm on school, because i'm not so good in english.. But i understand what you meen :-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ikke holder mye håp for juli femte som JKK er et godt lag, men jeg ville elske det hvis vi gikk på en liten europeisk løp!

 

Google Translate?

yes, i know basic phrases but not much else. Is it understandable?

 

I understand you ;-) I use it self when i'm on school, because i'm not so good in english.. But i understand what you meen :-)

 

 

 

good :) it is handy to use now and again, i will lay off it on here though. Your english is also understandable :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


JJK tapte i dag 3-1 for Haka, og ligger nå på 8.plass av 12 lag i den finske serien

Tapte igjen i går hjemme mot Honka, og fallt ned på 9. plass. Har tapt de fire siste seriekampene. Har 2 1 5 på sine hjemmekamper.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Modern og jeg drar på tur. Tar onsdagen i Helsinki - og reiser hjem derfra fredag. Noen som har peiling på kollektivtransporten i de finske skogene - er det hest og slede eller buss og tog som gjelder? Må man belage seg på leiebil?

 

EDIT: Betalte for øvrig 1800 per pers med Finnair - 0845 på onsdagen og retur i 12-tiden på fredag.

 

Du og jeg (og din mor) skal få gleden av å finne veien fra de mørke skoger tilbake til Helsinki i ugudelige tider Fredag morgen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen som kan sende meg oppdateringer om det blir mål?! Jeg har ikke anledning til å skjekke, pga jeg ikke kommer hjem før 9 og har gammel Nokia uten evne til å skjekke på internett... tlf 48197772

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har ikke funnet noe tekstoppdatering heller.

 

Finnene leder på denne linken....

 

http://www.futbol24..../JJK-Jyvaskyla/

Det var han tiern Petter ikke kunne uttale navnet på tror jeg. 

 

Edit: Da har 1-0 spredd seg også til norske kilder så da stemmer det vel.

 

 

Endret av LittleBlueAlien
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mulig jeg er sær nå, men det ser dumt ut når det hele tiden skrives Bolli i liveoppdateringene. Stabæk-folk burde da kunne skrive navnene på Stabæk-spillere riktig og ikke blande dem sammen med Lillestrøm-spillere.

Endret av Perfect 7
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mulig jeg er sær nå, men det ser dumt ut når det hele tiden skrives Bolli i liveoppdateringene. Stabæk-folk burde da kunne skrive navnene på Stabæk-spillere riktig og ikke blande dem sammen med Lillestrøm-spillere.

 

En gang rett og to ganger feil - synes du er litt sær. Tipper det kan ha noe med stress å gjøre.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Europa League 2012-2013
×
×
  • Opprett ny...