Gå til innhold

SFK-Røa


Zephyr
 Del

Anbefalte innlegg


Særdeles viktig kamp på lørdag mot Røa på Nadderud. Det er så enkelt som at for å være sikre på å ta 2. plassen og dermed få spille CL også neste år så må vi vinne. (Ingen vits i å tro noe annet enn at både Kolbotn og Arna-Bjørnar vinner sine kamper.)

 

Røa har vist seg å være det klart beste laget foran motstandernes mål i år og selv om det blir sagt mye om både spillestilen og kvaliteten på banespillet deres, så er det selvsagt evnen til å avgjøre kamper som er viktigst om man skal toppe tabellen til slutt. Men på lørdag både håper og tror jeg at det skal bli vesentlig tøffere for dem å avgjøre kampen til sin fordel.

 

Stabæk er selvsagt avhengig av at alle spillere er på helt fra start og jeg vil helst se at alle er fokuserte og tente gjennom hele kampen. Jeg synes det til tider har vært en del unødvendig slurv og nøling i en del av de siste seriekampene, men regner med at dette er borte i en kamp som den som kommer nå på lørdag.

 

At Røa allerede har sikret seg seriegullet kan være en fordel, men det gjør dem nok ikke mindre motiverte til å prøve å endelig slå oss. Hvis alle våre spiller opp mot sitt beste så tror jeg imidlertid at Røa nok en gang skal få merke at også Stabæk kan avgjøre viktige kamper til sin fordel, men det blir tøft.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er 3 kamper i år jeg virkelig føler chixa har prestert 100%, i de 2 mot Frankfurt og den mot Røa, ellers virker det som de er så vant til å vinne, og så vant til å ro seieren i land i løpet av siste kvarteret, at de ikke yter mer en 75% og dersom de ikke leder etter 75min så øker de til 95% og da pleier det å holde, men så har vi hatt et par tap der jeg føler det ikke er gitt 100% annet en kanskje siste 5min, men da er det ofte for sent, dette gjelder borte mot Kolbotn og hjemme mot Arna.(var ikke på LSK-SFK) Mot Røa tror jeg de vet de må gi 100% fra start, og at det ikke blir noen dans på roser. Jeg velger å tro at CL kampen mot Frankfurt ga mersmakk og at vi derfor kommer til å se en sjelden vinnervilje og at seieren nok en gang tilfaller Stabæk.

 

Hmm, Jeg har 8 liter vafelrøre i frysen, må huske å ta det ut når jeg kommer hjem fra Ålesund fredag morgen :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er 3 kamper i år jeg virkelig føler chixa har prestert 100%, i de 2 mot Frankfurt og den mot Røa, ellers virker det som de er så vant til å vinne, og så vant til å ro seieren i land i løpet av siste kvarteret, at de ikke yter mer en 75% og dersom de ikke leder etter 75min så øker de til 95% og da pleier det å holde, men så har vi hatt et par tap der jeg føler det ikke er gitt 100% annet en kanskje siste 5min, men da er det ofte for sent, dette gjelder borte mot Kolbotn og hjemme mot Arna.(var ikke på LSK-SFK) Mot Røa tror jeg de vet de må gi 100% fra start, og at det ikke blir noen dans på roser. Jeg velger å tro at CL kampen mot Frankfurt ga mersmakk og at vi derfor kommer til å se en sjelden vinnervilje og at seieren nok en gang tilfaller Stabæk.

 

LSK-kampen var de virkelig dårlige. Når vi tapte mot Kolbotn og Arna kunne vi like gjerne vunnet. Men mot LSK var vi sjanseløse. Tapte alle dueller, ytte ingen innsats, skapte ingen sjanser (utover de første ti minuttene). I det hele tatt en begredelig affære.

 

Ellers er jeg enig i det du sier om våre tre beste kampen, og at det neppe er tilfeldig at det var mot de tre vanskeligste motstanderne vi har møtt i år (uten sammenlikning forøvrig). Tipper jentene kommer til å yte maks i begge kampene mot Røa. Og det skulle faen meg bare mangle. Her står det om CL-deltakelse og Norgesmesterskap. Faen, da må vi jo ha et nytt skjerf.:lol:

Endret av geirti
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Så skjedde det jeg ikke har opplevd etter en kamp i Toppserien. Det var supportere fra det andre laget på puben! Må gi litt kred til Røa der selv om to var importert fra Sverige.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Haze, du går forbilledlig fram igjen. Røa Support ble enige i at vår retning til en hver tid er å støtte opp om laget, og overlate sutring over motstandere til fans av andre lag, som er bedre kvalifiserte til denslags.

 

Derfor gratulerer jeg med sølv og gråter over kommentaren din hele veien til premieskapet.

 

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Røa Support ble enige i at vår retning til en hver tid er å støtte opp om laget, og overlate sutring over motstandere til fans av andre lag (...)

 

Oi, alle som har sagt at dere er medgangsfans kan bare legge det bort med en gang. Dere har vunnet seriegull, og markerer det ved å ikke sutre i siste seriekamp. Jeg er imponert.

 

Spent på hva tonen blir når Thorsnes melder overgang.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


TCPTG: Hvis du legger hodet godt bakover og kikker et godt stykke oppover, så ser du meningen med kommentaren min, som tydeligvis gikk langt over hodet ditt.

 

På et eller annet tidspunkt må du innse at det er ditt nærvær på forumet som ansporer denne typen kommentarer. Nei, det betyr ikke at jeg ønsker deg vekk, bare at du står ekstremt lagelig til for hogg.

 

Kudos til Røatilskuerne for å gjøre et forsøk på å dra igang en supporterklubb, men før eller senere må dere lære supporternes rolle. En viktig del av det hele er å "disse" motstanderne. Inntil RS skjønner dette, pluss en del andre aspekter, er dere fortsatt tilskuere i mine øyne; ikke supportere.

 

Dessuten har jeg ennå ikke oppnådd den udiskutable æren i å bli portrettert som en av de gretne gamle tegneseriefigurene dine. Det er nemlig en våt drøm jeg har.

 

Når alt dette er sagt, vil jeg tilføye en ting til: Gratulerer med gullet, dere har vært mer stabile i år. Men å slå Stabæk, se det har dere ennå ikke klart. Og det skjer ikke på lørdag heller.

 

Og, for the record, Røa imponerte faktisk ingen i går!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg tror du ved en feil er den lille bikkja i bildet, aka hunden Nils.

 

Ellers skal Hans Henrik ("Hanser'n") ha cred for det USEDVANLIG kreative navnet på supporterklubben: Røa Support. Snakk om copy paste. Menmen, Skal man først kopiere: Kopier de beste.

 

Det klinger jo definitivt bedre enn Røa Bataljonen, Røahordene, Røa-klanen, Røaunionen, Horeberget, Røa-kjernen eller R-gjengen som antagelig var alternativene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Aiai. Der traff vi visst et soft spot.

 

Jeg tror kanskje han foretrekker "ho" i stedet? Dynamite-ho's?

 

Røa-hallikene aka Red Pimps er kanskje enda bedre ettersom supporterklubbens medlemmer neppe vil avstedkomme intensbud givning på qxl, i motsetning til spillerne som fikk fra flere hundre til flere tusen kroner for å leie ut kropp og sjel i noen timer mot penger, mat og alkohol..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Haze, at du påstår at ting går over hodet på deg gjør ikke ting bedre. Men om dere ikke har kommet lenger på dette forumet enn det sedvanlige tourettes-utbruddet om å ikke imponere og å slenge inn ordet "hore", greit. Keep your damned forum. Det imponerer ingen.

 

 

Se her ja! :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

SFK-Røa
×
×
  • Opprett ny...