Gå til innhold

Kamptråd; Stabæk-Haugesund


Håvard
 Del

Anbefalte innlegg


Dette er noe av det dårligste jeg har sett av Stabæk på lange tider, kommer i farten ikke på sist vi spilte så dårlig, selv LSK kampen i 1 runde spilte vi jo bedre.....

Var kanskje ikke bare spillerne som var deppa forde det er siste kamp på TA. For de som er Bossman spillere så gjorde de det ikke lettere for seg selv å skaffe seg en ny arbeidsgiver for neste år.

UFF for en dag og en avskjed Selv presterte jeg årsverste på tribunen og hadde inntrykk av at jeg ikke var alene om det....

 

Litt trist å stå å vente på 31 bussen og så passerer en del av bussene til Bærum med Nattbuss i Skiltkassa, da føltes alt enda svartere....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Banneret var bra, men kom vel et år for seint. Vi får sette vår lit til at kommunen står fast på at dette bygget, sponset av Bærum Kommune, er ment brukt til idrettsformål til glede for kommunens innbyggere. Så kan industridødaren SHITler finne seg noe annet å ødelegge. Han kunne fått vinmonopolet til å gå med underskudd.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Van langt fra bare Jan Kjell sin feil i dag, o men det jeg fatisk har å utsette på ham er igangsettingene. Det tar så lang tid at enhver mulighet for å komme i overtall offensivt forsvinner. Akkurat det området jon er best på.

 

 

Men flott tifo i dag,da. Må le litt av avisene der de jubler av glede etter muligheten til å skrive flere negative oppslag om Stabæk!

 

Innstatsleder i Politiet til Aftenposten:

 

"Men vi vil ikke foreta oss noe nå, det er ikke noe som tyder på at det er noen reell trussel fra det miljøet"

 

For en ting å si! Skulle de arrestert noen? Hvorfor spør aftenposten om det i det hele tatt?

 

http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article215324.ece

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Van langt fra bare Jan Kjell sin feil i dag, o men det jeg fatisk har å utsette på ham er igangsettingene. Det tar så lang tid at enhver mulighet for å komme i overtall offensivt forsvinner. Akkurat det området jon er best på.

 

 

Men flott tifo i dag,da. Må le litt av avisene der de jubler av glede etter muligheten til å skrive flere negative oppslag om Stabæk!

 

Innstatsleder i Politiet til Aftenposten:

 

"Men vi vil ikke foreta oss noe nå, det er ikke noe som tyder på at det er noen reell trussel fra det miljøet"

 

For en ting å si! Skulle de arrestert noen? Hvorfor spør aftenposten om det i det hele tatt?

 

http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article215324.ece

Men jeg synes at det er mer imponerende at de ikke stiller spørsmål om gjengoppgjøret i Bergen ikke var fotballrelatert... :blink:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Veldig bra laget tifo, men det hade jo vært fint om folk som holder den forstår at de som holder øverst som skal strekke opp, og de som holder nederst skal strekke ned (eventuelt la den henge rett ned).

For alle som holder gjelder generelt at man ikke må regne med å få sett noe på banen akkurat da.

 

...men hendelsene kom jo faktisk ikke riktig rekkefølge, Johan!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hmm, tydeligvis mange som mener at veldig mye var grusomt dårlig mot Haugesund i går. Kan ikke si jeg er helt enig. Min mening er at det var Haugesund som var veldig gode mer enn at vi dårlige. (De er ekstremt mye bedre nå enn de var da vi møtte dem i Haugesund tidligere i år. På den tiden var de et av de to-tre dårligste lagene i ligaen og hadde ikke fått igang sine viktigste spillere.) Det er fort gjort å glemme motstanderens rolle oppi det hele når man naturlig nok er fokusert på eget lag. Min påstand er uansett at Haugesunds dyktighet var en større faktor enn vår udyktighet.

 

Det gikk litt i rykk og napp med gode og svakere perioder om hverandre, som naturlig er når begge lag spiller så aggressivt og gjør så mye riktig for å stoppe hverandre. I det store og hele synes jeg vi gjorde en ganske god kamp frem til 0-2. Etter det gikk laget i oppløsning, sannsynligvis av ganske naturlige mentale årsaker. Å få 0-2 imot i en kamp der man strengt tatt ikke har all verden å spille for og etter at tilfeldighetene like gjerne kunne gjort at man ledet 2-0 i stedet setter motivasjonen på prøve.

 

Hovedproblemet sånn jeg ser det var noen litt rare uttak (igjen) med spillere i posisjoner og roller som ikke passer til ferdighetene, som gjorde det litt utfordrende å omsette aggressiviteten og innsatsen i kontrollerte målsjanser.

 

PS: Ingen av målene var i nærheten av keepertabber. De som påstår det har enkelt og greit ikke greie på tingene de uttaler seg om.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Enig med P7 her. Det vi presterte fram til første skåringen er noe av det bedre vi har gjort i år. Dessverre dalte prestasjonene litt etter det, men vi hadde også noen svært gode perioder i andre omgang. At vi ikke får uttelling skyldes vel en kombinasjon av uflaks og udyktighet i de siste trekkene før mål, men alt i alt var dette en relativt god kamp.

 

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hmm, tydeligvis mange som mener at veldig mye var grusomt dårlig mot Haugesund i går. Kan ikke si jeg er helt enig. Min mening er at det var Haugesund som var veldig gode mer enn at vi dårlige.

 

Vi var jævlig dårlig. Det værste var egentlig den elendige innsatsen som enkelte viser. Dasser rundt på banen og jogger i rolig tempo fremover når vi vinner ballen. Alle kan ikke ha John Barnes rollen i midtsirkelen. Det Haugesund er overlegne på, er at de gir 100% gass fremover når de vinner ballen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


PS: Ingen av målene var i nærheten av keepertabber. De som påstår det har enkelt og greit ikke greie på tingene de uttaler seg om.

Nåja, 1-0 går fint inn i keeperhjørnet, og 2-0 er en helt alminnelig retur. Greit nok at det var mye labert forsvarsspill, men vi kan fortsatt kalle en spade for en spade.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det gjør dem likevel ikke til keepertabber. På det første målet ser han nok ballen for sent pga endel spillere som skjermer sikten. Den kan reddes, men da skal man ha en voldsom reaksjon og rekkevidde. Sånne frispark ser man blir mål veldig ofte, også på keepere helt i verdenstoppen. Det andre målet skyldtes kombinasjonen av et passivt Stabæk-forsvar og Haugesund-angripere som i motsetning til sine motstandere følger med på hva som skjer. JKL gjorde sin del av jobben og reddet skuddet som kom. Det er ikke verdensklasse av JKL, men det er veldig langt fra noen tabber.

Endret av Perfect 7
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd; Stabæk-Haugesund
×
×
  • Opprett ny...