Gå til innhold

Sesongoppkjøringen 2012


Slum
 Del

Anbefalte innlegg


Fyll inn etterhvert som datoer og kamper blir offentlig.

Lørdag 28. januar: Start - Stabæk i Sørlandshallen

Tirsdag 7. februar: Stabæk - Hønefoss i LSK-hallen

 

Fredag 10. februar: Kongsvinger - Stabæk i Kongsvingerhallen (Ikke bestemt)

 

14. til 24. februar: La Manga

15. februar kl 1500

STABÆK - EKRANAS (Litauen)

 

18. februar kl 1500

STABÆK - DNIPRO (Ukraina)

 

23. februar kl 1800

STABÆK - SPARTAK NALCHIK

 

 

Lørdag 10. mars: Stabæk - Strømsgodset. Bane: Ikke bestemt

 

Lørdag 17. mars: Stabæk - Brann på Nadderud. (Lørdag 17. mars er dagen etter vårt 100-årsjubileum og kampen mot Brann på Nadderud vil bli en sentral del av feiringen.)

 

 

 

 

Kilder:

http://fotball.aften...ticle215517.ece

http://www.stabak.no...ticle149006.ece

http://www.stabak.no...ticle158789.ece

http://www.stabak.no...ticle171651.ece

 

*********************

Oppdatert 11/01/12

*********************

Endret av Slum
Lenke til innlegg
Del på andre sider


27. eller 28. januar: Start-Stabæk i Sørlandshallen. Trolig klokken 17.00.

24. februar: La Manga. Stabæk, Viking, Sandnes Ulf, Start, Sarpsborg og Sogndal.

 

To relativt tidlige sjanser til å synge Hoff "hjem" igjen :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Lørdag 28. januar: Start - Stabæk i Sørlandshallen

Tirsdag 7. februar: Stabæk - Hønefoss i LSK-hallen

 

Fredag 10. februar: Kongsvinger - Stabæk i Kongsvingerhallen (Ikke bestemt)

 

14. til 24. februar: 3 kamper på La Manga. På La Manga deltar vi med følgende andre lag: Viking, Vålerenga, Strømsgodset, Danske Nordsjælland og litauiske Ekranes.

 

Lørdag 10. mars: Stabæk - Strømsgodset. Bane: Ikke bestemt

 

Lørdag 17. mars: Stabæk - Brann på Nadderud. (Lørdag 17. mars er dagen etter vårt 100-årsjubileum og kampen mot Brann på Nadderud vil bli en sentral del av feiringen.)

 

Tid for avspark er ikke bestemt for noen av kampene.

 

 

Kilder:

http://fotball.aften...ticle215517.ece

http://www.stabak.no...ticle149006.ece

http://www.stabak.no...ticle158789.ece

 

*********************

Oppdatert 20/12/11

*********************

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hmmmm.... Gjeninnførinkg av kvalikplass allerede kommende sesong? -skulle nesten tro at noen i NFF hadde no imot Stabæk....

 

Skulle nesten tro de hadde noe i mot Stabæk..? Den konklusjonen trakk jeg for lenge siden for min del..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hmmmm.... Gjeninnførinkg av kvalikplass allerede kommende sesong? -skulle nesten tro at noen i NFF hadde no imot Stabæk....

 

Skulle nesten tro de hadde noe i mot Stabæk..? Den konklusjonen trakk jeg for lenge siden for min del..

 

Han var nok ironisk. Den konklusjonen trakk jeg for lenge siden.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hmmmm.... Gjeninnførinkg av kvalikplass allerede kommende sesong? -skulle nesten tro at noen i NFF hadde no imot Stabæk....

 

Skulle nesten tro de hadde noe i mot Stabæk..? Den konklusjonen trakk jeg for lenge siden for min del..

 

Ikke desto mindre var det idiotisk at de fjernet den i første omgang. Er vi ikke gode nok til å holde oss unna de aller nederste plassene sesongen sett under ett, samt slå et adeccolag over 2 kamper, nei da har vi fint lite å gjøre i Tippeligaen uansett.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hmmmm.... Gjeninnførinkg av kvalikplass allerede kommende sesong? -skulle nesten tro at noen i NFF hadde no imot Stabæk....

 

Skulle nesten tro de hadde noe i mot Stabæk..? Den konklusjonen trakk jeg for lenge siden for min del..

 

Han var nok ironisk. Den konklusjonen trakk jeg for lenge siden.

;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hmmmm.... Gjeninnførinkg av kvalikplass allerede kommende sesong? -skulle nesten tro at noen i NFF hadde no imot Stabæk....

 

Skulle nesten tro de hadde noe i mot Stabæk..? Den konklusjonen trakk jeg for lenge siden for min del..

 

Han var nok ironisk. Den konklusjonen trakk jeg for lenge siden.

;)

 

Aha :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ikke desto mindre var det idiotisk at de fjernet den i første omgang. Er vi ikke gode nok til å holde oss unna de aller nederste plassene sesongen sett under ett, samt slå et adeccolag over 2 kamper, nei da har vi fint lite å gjøre i Tippeligaen uansett.

 

Forutsatt at de gjeninnfører kvalikken slik den var og at vi havner der, så blir det neppe dobbeltoppgjøret som feller oss, men den første enkeltkampen mot femteplassen. Det er mye lettere å tape for et dårligere lag over en kamp enn over to.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ikke desto mindre var det idiotisk at de fjernet den i første omgang. Er vi ikke gode nok til å holde oss unna de aller nederste plassene sesongen sett under ett, samt slå et adeccolag over 2 kamper, nei da har vi fint lite å gjøre i Tippeligaen uansett.

 

Forutsatt at de gjeninnfører kvalikken slik den var og at vi havner der, så blir det neppe dobbeltoppgjøret som feller oss, men den første enkeltkampen mot femteplassen. Det er mye lettere å tape for et dårligere lag over en kamp enn over to.

Hvis det blir det kvalik blir det dobbeltoppgjør mot vinneren av Adeccolagene etter at 3. plassen har spilt mot 6. plassen og 4. plassen mot 5. plassen i ett oppgjør. Det var slik det fungerte sist og det er slik forslaget er lagt fram denne gangen også.

Endret av Mikki
Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fredagens kamp mot Start vises likevel ikke på SUMO

 

Dessverre får ikke TV2 logistikk-kabalen til å gå opp til å vise Stabæks første treningskamp på fredag

 

Fredag 27. januar kl 17 spiller STabæk årets første treningskamp, borte mot Start, i Kristiansand. Vi har tidligere annonsert at kampen blir vist på tv2.no sin SUMO-kanal og på Onkel Blaa. Dessverre viser det seg at TV2 ikke har kapasitet logistikkmessig til å vise kampen dessverre.

 

Slik det ser ut å blir muligheten for å se kampen først og fremst å reise til Krisiansand, men StabækTV er på plass, og skal prøve å gi deg høydepunktene fra kampen, samt intervjuer med trenere og spillere.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fredagens kamp mot Start vises likevel ikke på SUMO

 

Dessverre får ikke TV2 logistikk-kabalen til å gå opp til å vise Stabæks første treningskamp på fredag

 

Fredag 27. januar kl 17 spiller STabæk årets første treningskamp, borte mot Start, i Kristiansand. Vi har tidligere annonsert at kampen blir vist på tv2.no sin SUMO-kanal og på Onkel Blaa. Dessverre viser det seg at TV2 ikke har kapasitet logistikkmessig til å vise kampen dessverre.

 

Slik det ser ut å blir muligheten for å se kampen først og fremst å reise til Krisiansand, men StabækTV er på plass, og skal prøve å gi deg høydepunktene fra kampen, samt intervjuer med trenere og spillere.

 

Det er dårlig av TV2! Jeg hadde gledet meg til å se litt av de nye får til!

Da får jeg glede meg til StabækTV's høydepunkter!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fredagens kamp mot Start vises likevel ikke på SUMO

 

Dessverre får ikke TV2 logistikk-kabalen til å gå opp til å vise Stabæks første treningskamp på fredag

 

Fredag 27. januar kl 17 spiller STabæk årets første treningskamp, borte mot Start, i Kristiansand. Vi har tidligere annonsert at kampen blir vist på tv2.no sin SUMO-kanal og på Onkel Blaa. Dessverre viser det seg at TV2 ikke har kapasitet logistikkmessig til å vise kampen dessverre.

 

Slik det ser ut å blir muligheten for å se kampen først og fremst å reise til Krisiansand, men StabækTV er på plass, og skal prøve å gi deg høydepunktene fra kampen, samt intervjuer med trenere og spillere.

 

Det er dårlig av TV2! Jeg hadde gledet meg til å se litt av de nye får til!

Da får jeg glede meg til StabækTV's høydepunkter!

 

Kan dere ikke filme hele kampen og legge den ut i sin helhet? Eller er det rettigheter her som må avklares?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fredagens kamp mot Start vises likevel ikke på SUMO

 

Dessverre får ikke TV2 logistikk-kabalen til å gå opp til å vise Stabæks første treningskamp på fredag

 

Fredag 27. januar kl 17 spiller STabæk årets første treningskamp, borte mot Start, i Kristiansand. Vi har tidligere annonsert at kampen blir vist på tv2.no sin SUMO-kanal og på Onkel Blaa. Dessverre viser det seg at TV2 ikke har kapasitet logistikkmessig til å vise kampen dessverre.

 

Slik det ser ut å blir muligheten for å se kampen først og fremst å reise til Krisiansand, men StabækTV er på plass, og skal prøve å gi deg høydepunktene fra kampen, samt intervjuer med trenere og spillere.

 

Har du mailadressen til ansvarlig(e) i TV2?

 

SS-forumet har gjennomført mailaksjoner med vekslende hell tidligere. Det er da verdt et forsøk?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dessverre får ikke TV2 logistikk-kabalen til å gå opp til å vise Stabæks første treningskamp på fredag

Jeg har hørt at det er en hevnaksjon pga kritiske innlegg om TV2 på forumet, samt at NFF har diktert at TV2 ikke skal vise Stabæk i år ettersom de (NFF) ikke fikk lov til å straffeforfølge IAO :blink:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dessverre får ikke TV2 logistikk-kabalen til å gå opp til å vise Stabæks første treningskamp på fredag

Jeg har hørt at det er en hevnaksjon pga kritiske innlegg om TV2 på forumet, samt at NFF har diktert at TV2 ikke skal vise Stabæk i år ettersom de (NFF) ikke fikk lov til å straffeforfølge IAO :blink:

 

Makan til barnslighet av TV2. Vet ikke helt, men vil ikke tro de synker på det nivået. Hvem sier dette?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Sesongoppkjøringen 2012
×
×
  • Opprett ny...