Gå til innhold

Sesongoppkjøringen 2012


Slum
 Del

Anbefalte innlegg


Synes førsteomgang virket lovende. Stokkelien virket bedre enn på lenge, og Clark gjorde mange gode ballvinninger. Blir straffet hardt med to flotte mål, men vi klarer ikke å komme oppi mann og da blir vi hardt straffet. Synes det er positivt det gode defensive presset vi gjør, hvor vi presser frem flere feil hos Godset.

 

Andre omgang er dessverre veldig trist, og vi blir forferdelig dårlig når vi bytter innpå nye spillere. Taper fullt fortjent.

 

Haidar er helt klart vår bestemann offensivt, tror nok han kunne blomstret enda mer om han fikk spille sentralt. Med tanke på hvilke spillere vi har til disposisjon synes jeg det likevel er riktig å bruke han på høyre kant, Haugsdal er alt for svak i mine øyne.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg syns Clark var god med ball i førsteomgang, men enten er rollefordelingen sentralt på midten uklar, eller så gjør han mange taktiske dumme valg: Når Kleiven ligger fem-ti meter forann han i defensivt spill, rykker han allikevel ut i høyt press og støter i steden for å ta ut dybde. Det gjør at Godsetspillerne kan spille opp på umarkert spiller i rommet forann forsvaret vårt flere ganger. Skal han være vår defensive midtbanesjef, må han ligge dypere og ikke jage motstander på offensiv banehalvdel. Er det derimot meningen at han skal kjøre høyt press, er det Kleiven som er veldig slurvete i det defensive. Håper dette setter seg etterhvert.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Aadne var opptak til senkveld.

 

Ble forøvrig fortalt at før han skiftet så hadde gutta på laget smurt inn boxeren hans med tigerbalsam, noe som sørget for en ganske artig reaksjon når han skiftet.

 

Ang kampen.

 

Ser mye positivt til tider, men som flere andre har nevnt så må kleiven/clark bli enige om hvordan fordelingen skal være. Flere ganger var det bare å spille tvers igjennom midtbanen sentralt fordi begge gikk inn i høyt press. Synes det vises en del gode tegn til fint spill, mens stokkelien og boli ikke fungerer optimalt når ballen blir slått langt og høyt.

 

 

Keeper:

Jan Kjell kunne vel fort tatt 2 av målene, samtidig gjør han ett par bra redninger.

 

Forsvar:

Synes gromstad og hammer klarte seg greit mtp Kovacs som ikke fikk til allverden. Sean viser bra innsats når han kommer inn for bjarni og også bjarni klarte seg bra. David slet til tider med å bli overspilt på sin side og var også en del feilplassert, ofte altfor nærme hammer når godset spilte fri på den siden.

 

Midtbane:

En del gode kombinasjoner på kantene og jeg tror sortevik bare kommer til å bli bedre og bedre. Haidar viser også at han kan behandle en ball og når de blir samspilte så kan det bli bra. Clark og Kleiven løper mye og bortsett fra den nevnte rollefordelingen klarer begge seg bra.

 

Angrep:

Bra for Stokkelien å få ett mål, selvom han var heldig med touchen med kneet når han tok den med seg. Boli var tam i dag. Ellers virket stokkelien litt uinteressert og var litt tam i press på ballfører. Begge spissene en del feilplassert når de skal spilles opp, men dette har nok også med samspillet i hele laget å gjøre.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1. målet tror jeg endrer retning så er utagbar for JKL.

 

2. målet går rett i hodehøyde midt i mål og SKAL tas. JKL er dårlig på den type avslutninger.

 

Ellers synes jeg vi spiller bra i 1. omg - og bortimot årsverste siste 30 min. Clark åpnet 2.omg bra og virket fustrert over å bli byttet så tidlig. Stokkelien er usynlig, men viser som på La Manga at han bare trenger 1 sjanse. Det i seg selv er en egenskap som kan bli verdifull.

Endret av Solobrus
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er ikke mange lag som vil dra fra Drammen med poeng i år, således ingen krise å tape kampen. Etter hvar jeg forstod frisk start og litt plunder etterhvert. Blir spennende å se i kampen mot Brann når vi skal stille med den antatte startelveren

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nils Ingar Aadne var med på opptak til en ny sesong av programmet komiker i arbeid og kommer til å bli vist til høsten, inkludert pranken med tiger balsam.

 

Nå er artikkel, bildeserie, høydepunkter og intervjuer endelig på nett.

Endret av Maan95
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det samme banemester som tidligere sesonger på Nadderud?

 

Edit: Den mannen burde jo ha blitt genierklært

 

Vi kommer med mer info om magikerne med de grønne hendene etter hvert. Nadderudmatta er i meget trygge hender .-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det har slått meg de siste par dagene - hvor mye som egentlig er på stell før seriestart etter sesongen fra helvete.

Sponsorer, drakter, spillerstall, banedekke, jubileumsmarkering og ikke minst positivitet over hele linjen.

 

Spesielt med tanke på hvor få personer som er ansvarlige for at det nettopp skal være på stell.

 

Jeg bøyer meg i støvet.

Støttes så absolutt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stabæk's lag:

 

Jan Kjell Larsen

 

 

 

Hanssen Gromstad Cunningham Eiriksson

 

 

 

Haidar Clark Kleiven Sortevik

 

 

 

Boli Stokkelien

 

 

 

Innbyttere: Saboya, Hammer, Brustad, Haugsdal, Stengel, Andersen Aase og Benjaminsen.

Endret av Mr.Stabæk!!
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bra generalprøve! Boli er jo virkelig noe å se opp for. Ellers var det gledelig med såpass solid forsvar. Mye krydder i passningspill og småtekniske ting. Dette var oppløftende!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bra generalprøve! Boli er jo virkelig noe å se opp for. Ellers var det gledelig med såpass solid forsvar. Mye krydder i passningspill og småtekniske ting. Dette var oppløftende!

 

Godt å høre!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stabæk's lag:

 

Jan Kjell Larsen

 

 

Hanssen Gromstad Cunningham Eiriksson

 

Haidar Clark Kleiven Sortevik

 

Boli Stokkelien

 

Innbyttere: Saboya, Hammer, Brustad, Haugsdal, Stengel, Andersen Aase og Benjaminsen.

 

 

Hvor er Hedenstad?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette var oppløftende greier! Masse å glede seg over.

Hadde aldri trodd jeg allerede nå skulle grue meg til at noen forsvinner i sommer. Ricardo Clark i den rollen han hadde i dag var jo faktisk helt konge.

Og at Boli skal drive en og annen traust norsk midtstopper til vanvidd er nå hevet over enhver tvil.

Det gjør heller ikke noe at Sortevik skal få latterliggjort noen motstandere med sine greier.

Og vi nevner i fleng. Synes faktisk det var godt nytt i alle lagdeler i dag.

 

Kunne kanskje trengt en keeper i backup?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ricardo Clark i den rollen han hadde i dag var jo faktisk helt konge.

 

Helt enig. Den mannen må vi beholde. - Vår nye Anthony Annan?

Endret av Stuart
Lenke til innlegg
Del på andre sider


For en kveld. Jeg tror bandet følte seg satt pris på, hvertfall husker jeg at jeg delte ut brett med shots og øl. Posse kan sees på Luksusfellen i løpet av våren.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Sesongoppkjøringen 2012
×
×
  • Opprett ny...