Gå til innhold

Sesongoppkjøringen 2012


Slum
 Del

Anbefalte innlegg


Ricardo Clark i den rollen han hadde i dag var jo faktisk helt konge.

Helt enig. Den mannen må vi beholde. - Vår nye Anthony Annan?

Håper vi aldri trenger å sammenligne Ricardo Clark med en liten møkkamann full av fule triks. Jeg ble uansett imponert over både midtbane og angrep i går. Keeper gjorde en grei jobb, men forsvaret må heve seg litt - særlig når det gjelder høye, lange baller..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Utrolig fett! Klipp, musikk, redigering - alt. Nå gleder jeg meg enda mer til i morgen.

 

Det hadde vært fantastisk om du kunne fått til noe lignende fra kampene utover i sesongen også!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg er dessverre en av de som ikke kommer meg på så mange kamper som man skulle ønske, og ser sånn sett tingene periodevis litt fra sidelinjen. Det virker som det er en helt annen spirit i klubben enn vi har sett de siste årene. Folk har virkelig skjønt at det er viktigere enn noensinne å støtte STB - alltid, uansett.

 

Personlig er lysten på å svi av x antall tusen kroner for å komme seg på kamp MYE større nå enn den har vært de siste sesongene. Stoltheten ved å være STB supporter kjennes større enn den har vært på lenge. Kanskje det allikevel er noe i at motgang gjør oss sterkere? I så fall tror jeg vi har mye å glede oss til i år.

helt enig med deg.

jeg gleder meg til mange flere kamper paa nadderud love.gif og bortebane.

haaper bare den gamle bilen min taaler turene i en sesong til...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg er dessverre en av de som ikke kommer meg på så mange kamper som man skulle ønske, og ser sånn sett tingene periodevis litt fra sidelinjen. Det virker som det er en helt annen spirit i klubben enn vi har sett de siste årene. Folk har virkelig skjønt at det er viktigere enn noensinne å støtte STB - alltid, uansett.

 

Personlig er lysten på å svi av x antall tusen kroner for å komme seg på kamp MYE større nå enn den har vært de siste sesongene. Stoltheten ved å være STB supporter kjennes større enn den har vært på lenge. Kanskje det allikevel er noe i at motgang gjør oss sterkere? I så fall tror jeg vi har mye å glede oss til i år.

helt enig med deg.

 

haaper bare den gamle bilen min taaler turene i en sesong til...

 

Lakkér den mørkeblå med motivlakkering av Daniel Nannskog på panseret.. Da stopper den aldri :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Sesongoppkjøringen 2012
×
×
  • Opprett ny...