Gå til innhold

Sesongoppkjøringen 2012


Slum
 Del

Anbefalte innlegg


Nei Bjarni spiller. Hvem er nummer 18? Han har sluppet til høyrekanten til Start veldig mye i andre omgang.

 

 

 

Assante 4-2. Venstresiden vår igjen. Ganske pent.

Endret av Mihawk
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Da var kampen over.

 

4-2 tap. Vi var mye bedre i første omgang. Simenstad, på venstreback, slet voldsomt i starten etter han kom inn og det unyttet Start med to raske mål.

 

Haidar tror jeg absolutt kan bli bra.

 

Anngående prøvespillerne ble jeg ikke vanvittig imponert, men Haugsdal og Hedenstad utgjorde en god høyreside i første omgang.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Haidar blir en fullverdig erstning for Diskerud. Haugsdal ser ut til å potensial og noen fine egenskaper, men er kanskje ikke helt på Tippeliga-nivå riktig ennå..?

Enig. Og Boli imponerte stort. Mye bra fremover. Bakover er det en del å jobbe med.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Det var vel ikke så gæern struktur defensivt i midtbaneleddet i perioder heller. Synd for resultatet at vi får den hjerneblødningen med Simenstad og Eiriksson i 2. omgang. Men bra av start å ta vare på mulighetene. Ellers enig med dere som trekker fram Haidar. Han viser seg bra frem. Det er endel positivt å ta med seg til tross for resultatet...

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Eneste problemet er at det holder jo ikke å bare tidvis vise god defensiv struktur. Hver eneste glipp vil gi motstanderen muligheter, og på TL-nivå betyr det ofte baklengsmål. Her har Belsvik MYE å ta tak i. Synes det var alarmerende det vi så i går.

 

Hvorfor spilte ikke Hammer hele kampen, forresten?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Eneste problemet er at det holder jo ikke å bare tidvis vise god defensiv struktur. Hver eneste glipp vil gi motstanderen muligheter, og på TL-nivå betyr det ofte baklengsmål. Her har Belsvik MYE å ta tak i. Synes det var alarmerende det vi så i går.

 

Hvorfor spilte ikke Hammer hele kampen, forresten?

 

Det vi så i går var vel ikke akkurat førstelaget, men flere spillere som skulle testes før de forkastes eller signeres. Her mener jeg kun det er enkeltdetaljer man kan bli kloke på. Som at Boli ser bra ut.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Hvorfor spilte ikke Hammer hele kampen, forresten?

Forde de ville prøve andre spillere. Han virket ikke skuffet over å være byttet ut. Slike kamper er ikke viktige å vinne, men å finne ut hva og hvem som fungerer og enda mer hva som ikke funker. Jeg tror de fikk noen svar på hva som ikke funker og hvor det må gjøres forbedringer. Hammer virket sånn sett å være det sikreste kortet og ble derfor byttet ut.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Sesongoppkjøringen 2012
×
×
  • Opprett ny...