Gå til innhold

Jeg blir med til Nadderud


alltidblaa
 Del

Anbefalte innlegg


For meg er første sesongkort siden 2011 endelig i boks. :)

Ditto, fikk omsider gjort det (forrige uke) jeg også. Nå mangler det bare å komme seg innom $$-butikken å få kjøpt et par junior-support kort også.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


halla! hvis betaler mitt sesongkort å medlemskap i dag, vil jeg kunne hente det senere i kveld på blaa? bestilte det i slutten av desember, men har bare glemt betalingen...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi er avhengige av å vite at du betaler. Kom heller på Onkel Blaa i kveld og betal der så oppdaterer vi systemene våre. Bare min oss på at du har bestilt på nett og at du betaler kontant :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fikk giro ang. sesongkort i posten med forfallsfrist 5.mars. Noen muligheter for å bestille sesongkort utover den fristen, litt nærmere sesongstart?

 

Det er mulig å kjøpe sesongkort utover den fristen. Sesongstart er 25/3 og du kan kjøpe kort til og med det. Det kan lønne seg å kjøpe i god tid før dette da det erfaringsvis blir store køer på kampdag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er mulig å kjøpe sesongkort utover den fristen. Sesongstart er 25/3 og du kan kjøpe kort til og med det. Det kan lønne seg å kjøpe i god tid før dette da det erfaringsvis blir store køer på kampdag.

 

For oss som har sirup i ræva, blir det noe salg på blå/bekkestua etter lønningsdag 20 mars? Så sesongkortet er spikra før første seriekamp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jepp. Og den oversikten går i korte trekk ut på at alle som ikke har kjøpt sesongkort ennå forter seg det de kan og får ordnet det allerede i dag. Klubben trenger hver krone fram til seriestart og klovnepolitiet har henlagt saken sammen med alle sakene som faktisk er anmeldt av noen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg har satt meg étt mål i 2012: Jeg SKAL på Nadderud, å se min første Stabæk-kamp noen sinne! I en alder av 15, og har vært Stabæksupporter siden 2006, vil jeg si at det er på tide. Hadde garrantert vært på min første kamp for lenge siden, hadde det ikke vært for at jeg bor i Engerdal, +/- 4 timer fra Oslo, og min far hadde vært en smule mer interessert i fotball. Tror han tok hintet om at jeg virkelig elska klubben når jeg kjøpte meg drakt og begynte å grine da han sa at det kanskje ikke kom til å ble mulighet for kamp i år eller.. Da gikk det to minutter før han lovde bort at vi skulle på kamp. Hehe.

 

Gleder meg som en liten unge på juleaften!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg har satt meg étt mål i 2012: Jeg SKAL på Nadderud, å se min første Stabæk-kamp noen sinne! I en alder av 15, og har vært Stabæksupporter siden 2006, vil jeg si at det er på tide. Hadde garrantert vært på min første kamp for lenge siden, hadde det ikke vært for at jeg bor i Engerdal, +/- 4 timer fra Oslo, og min far hadde vært en smule mer interessert i fotball. Tror han tok hintet om at jeg virkelig elska klubben når jeg kjøpte meg drakt og begynte å grine da han sa at det kanskje ikke kom til å ble mulighet for kamp i år eller.. Da gikk det to minutter før han lovde bort at vi skulle på kamp. Hehe.

 

Gleder meg som en liten unge på juleaften!

 

Vi holder av et vifteflagg til deg om du er glad i å bruke armene litt! Da blir sikkert far glad også, frisk luft og trening :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg bare minner om at det er lov å ha sesongkort selv om man ikke kan være på så mange kamper...

 

Det er faktisk et godt poeng. Selv om man ikke får vært på så mange kamper at det "lønner" seg i kroner og øre, er det en typisk vinn-vinn situasjon uansett når man vet hvor pengene havner.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg har satt meg étt mål i 2012: Jeg SKAL på Nadderud, å se min første Stabæk-kamp noen sinne! I en alder av 15, og har vært Stabæksupporter siden 2006, vil jeg si at det er på tide. Hadde garrantert vært på min første kamp for lenge siden, hadde det ikke vært for at jeg bor i Engerdal, +/- 4 timer fra Oslo, og min far hadde vært en smule mer interessert i fotball. Tror han tok hintet om at jeg virkelig elska klubben når jeg kjøpte meg drakt og begynte å grine da han sa at det kanskje ikke kom til å ble mulighet for kamp i år eller.. Da gikk det to minutter før han lovde bort at vi skulle på kamp. Hehe.

 

Gleder meg som en liten unge på juleaften!

 

Vi holder av et vifteflagg til deg om du er glad i å bruke armene litt! Da blir sikkert far glad også, frisk luft og trening :)

 

Hehe, takk for det ;) Begynner å bli dritt lei å se på Engerdal-kamper i 5.div liksom.....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Jeg blir med til Nadderud
×
×
  • Opprett ny...