Gå til innhold

Turtråd: Tromsø - STB


Mikki
 Del

Anbefalte innlegg


Hvem drar og hvor mange overnattinger isåfall? Kampen er vel i påsken så at det er mandagskamp bør ikke skremme noen. Etter turene til Tromsø de siste årene er det ingen tvil om at det blir tur i år også :)

 

Setter Slum Travels opp tur til denne kampen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tar bare dagstur. Men er enkelt for meg som bor i Alta. Vil ikke være mer enn nødvendig i Tromsø ;-)Hvordan er det for meg som ikke er medlem i supporterklubben når det kommer til å stå sammen med dere under kampen? Jeg kjenner jo ingen andre Stabæksupportere :-( Drar ned med en Viking supporter .. Er kjipt å sitte sammen med bare tromsøværinger/TIL supportere vært eneste år.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tar bare dagstur. Men er enkelt for meg som bor i Alta. Vil ikke være mer enn nødvendig i Tromsø ;-)Hvordan er det for meg som ikke er medlem i supporterklubben når det kommer til å stå sammen med dere under kampen? Jeg kjenner jo ingen andre Stabæksupportere :-( Drar ned med en Viking supporter .. Er kjipt å sitte sammen med bare tromsøværinger/TIL supportere vært eneste år.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tar bare dagstur. Men er enkelt for meg som bor i Alta. Vil ikke være mer enn nødvendig i Tromsø ;-)Hvordan er det for meg som ikke er medlem i supporterklubben når det kommer til å stå sammen med dere under kampen? Jeg kjenner jo ingen andre Stabæksupportere :-( Drar ned med en Viking supporter .. Er kjipt å sitte sammen med bare tromsøværinger/TIL supportere vært eneste år.

 

Det er ikke noe problem å kjøpe billett til å stå sammen med oss på bortekamp. Det er bare på hjemmekamper man må være medlem av support for å stå på supporttribunen. Så møt opp!

 

Men du kan jo også benytte dette som en anledning til å melde deg inn. Jo flere, jo bedre.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tar bare dagstur. Men er enkelt for meg som bor i Alta. Vil ikke være mer enn nødvendig i Tromsø ;-)Hvordan er det for meg som ikke er medlem i supporterklubben når det kommer til å stå sammen med dere under kampen? Jeg kjenner jo ingen andre Stabæksupportere :-( Drar ned med en Viking supporter .. Er kjipt å sitte sammen med bare tromsøværinger/TIL supportere vært eneste år.

 

Det er ikke noe problem å kjøpe billett til å stå sammen med oss på bortekamp. Det er bare på hjemmekamper man må være medlem av support for å stå på supporttribunen. Så møt opp!

 

Men du kan jo også benytte dette som en anledning til å melde deg inn. Jo flere, jo bedre.

 

 

Okeei, men da gjør jeg jo det! Kanskje på tide etter 13 år! Dette blir bra.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Drar opp lørdag 09.30, og returnerer tirsdag 12.50. Mulig jeg tar med ski hvis det meldes om bra vær og føre, så om noen har lyst til å være med på å bli lett etter i fjellet i Tromsø i påsken så si meld i fra.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Drar opp lørdag 09.30, og returnerer tirsdag 12.50. Mulig jeg tar med ski hvis det meldes om bra vær og føre, så om noen har lyst til å være med på å bli lett etter i fjellet i Tromsø i påsken så si meld i fra.

 

Mikki, Rusle og jeg blir gjerne med.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg har ingen planer om å forlate sofaen i 2. etg. på Blårock mens jeg er der (i god tradisjon). Sexxes og Slum kan dermed dra på fjelltur alene. Jeg kommer ikke til å lete etter dere.

 

Flybillett hjem med SAS etter kampen er i boks. Hotell og reisetidpunkt opp er fortsatt meget uvisst.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Drar opp lørdag 09.30, og returnerer tirsdag 12.50. Mulig jeg tar med ski hvis det meldes om bra vær og føre, så om noen har lyst til å være med på å bli lett etter i fjellet i Tromsø i påsken så si meld i fra.

 

Mikki, Rusle og jeg blir gjerne med.

Blir bildene lagt ut her på forumet eller kun på Facebook?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Drar opp lørdag 09.30, og returnerer tirsdag 12.50. Mulig jeg tar med ski hvis det meldes om bra vær og føre, så om noen har lyst til å være med på å bli lett etter i fjellet i Tromsø i påsken så si meld i fra.

 

Mikki, Rusle og jeg blir gjerne med.

 

jeg holder mikki med selskap på blårock jeg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen som tørr å bestille flyet hjem på mandag 20.55?

Det har vell gått akkurat før...

Jeg har det flyet. Skal ikke være noe stress så lenge vi har bestilt taxi til etter matchen.

 

Edit: Er jo sikkert det samme flyet som spillerne så vi kan jo umulig være treigere enn dem..

Endret av Mikki
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen som tørr å bestille flyet hjem på mandag 20.55?

Det har vell gått akkurat før...

Jeg har det flyet. Skal ikke være noe stress så lenge vi har bestilt taxi til etter matchen.

 

Edit: Er jo sikkert det samme flyet som spillerne så vi kan jo umulig være treigere enn dem..

 

 

Ok!

Men denne kampen kan ikke bli flyttet?

Ellers bestiller jeg...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


TV-kampene for denne runden er satt, så tviler svært sterkt på at den blir flyttet.

Det skjedde vel i 96 at kampen ble flyttet av andre grunner enn TV-sending, men det var også før man fikk kunstgress på Alfheim.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hvem drar og hvor mange overnattinger isåfall? Kampen er vel i påsken så at det er mandagskamp bør ikke skremme noen. Etter turene til Tromsø de siste årene er det ingen tvil om at det blir tur i år også :)

 

 

 

Tenkte bare jeg skulle minne deg på denne, Mikki. Du er vel ikke en mann som ikke holder ord?

 

Sees på Gardermoen på søndag! ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvem drar og hvor mange overnattinger isåfall? Kampen er vel i påsken så at det er mandagskamp bør ikke skremme noen. Etter turene til Tromsø de siste årene er det ingen tvil om at det blir tur i år også :)

 

 

 

Tenkte bare jeg skulle minne deg på denne, Mikki. Du er vel ikke en mann som ikke holder ord?

 

Sees på Gardermoen på søndag! ;)

Så ses vi i Tromsø søndag kveld (om jeg ikke er tatt av ras før det).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


- sexxes

- PhunxZtar

- Rusle

- Isla

- Mikki

 

Ingen fler? Vi fire sistnevnte sover på City Living. Hvor sexxes sover er uvisst.

Han sover ikke, han er på skitur.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bruker alltid å dra å se TIL-Stabæk,så sorgen var stor når jeg oppdaget at Alta IF serieåpner hjemme 9.april kl 1800, å pliktoppfyllende som jeg er stiller jeg opp som alltid i finnmarkshallen som mediesjef og presseansvarlig. Derfor må dere heie ekstra mye for meg også på gutta så de knuser isbjørnene fra Tromsø! Tar meg en tur til Nadderud til sommeren i stedefor :-D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Turtråd: Tromsø - STB
×
×
  • Opprett ny...