Gå til innhold

Effekter i 2012 blir levert fredag 16.03!


Posse
 Del

Anbefalte innlegg


Godtfolk! Effektansvarlig har ikke ligget på latsiden, og dere får et utvalg nye effekter i 2012. Disse er bestilt og kommer om ikke lenge.

 

Dette er korrekturer og ikke eksakte bilder! Noen av trykkene vil bli større. Stabæk Support-logoen er brodert på skulderen på alle tskjortene. Det er kun hundre tskjorter tilsammen, og med andre ord forsvinner de forskjellige designene antakelig fort. Vi har ikke mulighet til å holde av noen. Det kommer også en hettejakke, her er det brodert både på bryst og skulderen. Ytterjakkene også.

 

Priser:

Tskjorter - 200 kr

Hettejakke - 500 kr

Ytterjakke - 600 kr

 

I Stabækbutikken legger vi kanskje på en 50-lapp i prisen for å støtte klubben litt.

 

 

banditter.png

 

detervi.png

 

forza.png

 

hettejakke.png

 

sitte.png

 

urdrift.png

 

viersaamange.png

 

ytterjakke.png

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


jakken ser dritbra ut :)

men jeg stusser over t-skjorten med "nei til sitteplasser".

blir randen av skiltet og den diagonale streken virkelig rödt? hva med aa bruke lyseblatt istedenfor rödt? stolen kan jo forbli svart, bakgrunnen hvit.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


jakken ser dritbra ut :)

men jeg stusser over t-skjorten med "nei til sitteplasser".

blir randen av skiltet og den diagonale streken virkelig rödt? hva med aa bruke lyseblatt istedenfor rödt? stolen kan jo forbli svart, bakgrunnen hvit.

 

Det er et forbudsskilt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Den skal være klare i Stabækbutikken på den store lørdagen som kommer!

 

 

Herlig! Da tar jeg nok turen innom og river med meg sesongkort og medlemskap i samme slengen, som jeg enda ikke har klart å somle meg til å skaffe. Dessverre har jeg ikke anledning til å dra på jubileumskampen, men jeg skulle så gjerne!

 

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Og resten av klærne?

 

Akkurat dette er en litt tricky greie, for leverandøren av tskjortene er litt bakpå med leveransen av størrelsen M. Resten er satt i produksjon og kommer kanskje i neste uke, kanskje enda en uke senere. Det vil si at det første som kommer er alt utenom tskjorter i størrelse M, som kommer en måneds tid etterpå. Så hvis man tilfeldigvis står ved et veivalg der man kan enten slanke seg eller fete seg litt opp, er det kanskje på tide å velge retning.

 

Totalt har vi bestilt hundre tskjorter, 40 hettejakker (herre), 10 hettejakker (dame) og 30 ytterjakker. Alt i litt forskjellige størrelser. Vi skal gi beskjed når vi kan regne med å åpne salget slik at de ivrigste kan få det de ønsker seg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Og resten av klærne?

 

Akkurat dette er en litt tricky greie, for leverandøren av tskjortene er litt bakpå med leveransen av størrelsen M. Resten er satt i produksjon og kommer kanskje i neste uke, kanskje enda en uke senere. Det vil si at det første som kommer er alt utenom tskjorter i størrelse M, som kommer en måneds tid etterpå. Så hvis man tilfeldigvis står ved et veivalg der man kan enten slanke seg eller fete seg litt opp, er det kanskje på tide å velge retning.

 

Totalt har vi bestilt hundre tskjorter, 40 hettejakker (herre), 10 hettejakker (dame) og 30 ytterjakker. Alt i litt forskjellige størrelser. Vi skal gi beskjed når vi kan regne med å åpne salget slik at de ivrigste kan få det de ønsker seg.

 

T-skjorten med "banditter i Blaatt" må komme i størrelser til JR-Support. Det er en seriøs gjeng med små banditter..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Legges jubeleumsdrakten ut i nettbutikken? Var råkul! :)

du får sikkert noen til å sende deg den

Ingen av tingene i nettbutikken???

 

Nettbutikken har ikke SS noe med, men det jobbes med denne med den begrensede arbeidskraften som finnes.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Som dere ser i tittelen kommer alt utenom tshirt medium til Bekkestua i morgen ettermiddag. Dvs, dette kan kjøpes fra lørdag! Merk at vi legger på littebittegrann i prisen i Stabækbutikken i forhold til når jeg står med det fyllesyke trynet mitt på lørdag og selger over et bord. Er du riktig heldig kan det være jeg glemmer å ta betalt i det hele tatt, så løp og kjøp!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Effekter i 2012 blir levert fredag 16.03!
×
×
  • Opprett ny...