Gå til innhold

Stabæk Idrætsforening 100 år


MSL
 Del

Anbefalte innlegg


Bare et forslag til neste gang noen legger ut et spørsmål som dette;

 

Hvis man ikke har noe spesielt å si, annet enn "ja", hva med om vi bruer den + knappen nederst i høyre kant av originalinnlegget istedet. Tråden blir så tåpelig lang av slike innlegg. Dessuten er det en fin funksjon i forumet som vi alle kan bli flinkere til å benytte. Dette fungerte veldig bra i tråden til Alz der han manet til supportersamling i bånn, og positivitet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Men da blir det jo mange likes etterhvert. Og det kan gi inntrykk av at folk er bedre likt når de egentlig bare er mye på forumet for å sikre seg første og siste ord. Kan vi ikke heller legge til alle på HeyTell og rope "Hear ye, hear ye!" slik de gjorde i England i gamle dager?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Da er DVDen trykket og klar for salg i Stabækbutikken i morgen, lørdag :-) Kun kr 200

dvd_12631e.jpg

I 100 år år har foreningen bundet store og små i denne lille landsbyen vår sammen. Noen ganger har idretten bare vært en unnskyldning for å være sammen. Men dette spesielle samholdet har også skapt noen vanvittige idrettsprestasjoner.

 

I denne filmen prøver vi å finne ut hva som gjør Stabæk Idrætsforæning så spesiell. Da må vi til røttene.

 

I 1912 fantes ikke kinoen, ikke gymnaset, ikke Stabekkhuset. Men togstasjonen var der. Den ble bygget i 1903.

 

Med intervjuer og arkivopptak leder Ingebrigt Steen Jensen oss gjennom 100 eventyrlige år med Stabæk. Klubben i våre hjerter. ET RUNGENDE HURRA FOR JUBILANTEN!

 

FIlmen hadde urpremiere på Stabæk Kino på 100-års-jubileet 16. mars. På DVD-en er det lagt til opptak fra folketoget fra Plassen til Løkkeveien, samt noe fra selve festen på Stabekk Kino. (Produsert av Jan Christian Mollestad)

 

NÅ ER FILMEN OGSÅ TIL SALGS PÅ DVD, I SALG I STABÆKBUTIKKEN FOR KUN 200,-, fra LØRDAG 24. MARS!

 

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bare et forslag til neste gang noen legger ut et spørsmål som dette;

 

Hvis man ikke har noe spesielt å si, annet enn "ja", hva med om vi bruer den + knappen nederst i høyre kant av originalinnlegget istedet.

Husk at denne knappen ikke finnes i mobilskinnet. Vet ikke med andre, men jeg leser stort sett dette forumet via mobil. Bare til info.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1332545801[/url]' post='288624']
1332243073[/url]' post='288208']

Bare et forslag til neste gang noen legger ut et spørsmål som dette;

 

Hvis man ikke har noe spesielt å si, annet enn "ja", hva med om vi bruer den + knappen nederst i høyre kant av originalinnlegget istedet.

Husk at denne knappen ikke finnes i mobilskinnet. Vet ikke med andre, men jeg leser stort sett dette forumet via mobil. Bare til info.

 

Gjør jeg og men jeg har da lagt det inn som "Enkel Blå" på både mobil og iPad. Og da kan jeg trykke.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabæk Idrætsforening 100 år
×
×
  • Opprett ny...