Gå til innhold

Turtråd: ULF - STB


alltidblaa
 Del

Anbefalte innlegg


sulf.jpg

 

Det er kampdag i dag og en fin anledning til å melde seg på neste bortetur med STB!

 

På grunn av litt krøll i webben er det ikke mulig å melde seg på nett enda, men det er desto mer mulig å melde seg på til turtelefonen.

 

Ring eller SMS til 464 88 600! Får du ikke svar blir du ringt opp igjen. Turen koster 400 kr for medlemmer i $$.

 

Du kan også melde deg på direkte til Mortimer på kampen i dag. Da har du en fin mulighet til å albue litt i sidemannen og overtale han eller henne til å bli med på nok en legendarisk $$-bortetur. Sandnes blir en fin tur for førstereis.

 

Veldig fint om folk melder seg på tidlig. Potter blir litt svett når det er få påmeldte nærme avreise. Bussen koster oss like mye om den er full eller tom, så vi håper selvfølgelig på stappfull buss til vestlandet neste helg!

 

 

 

Eller hur?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Føltes ikke bra å stå på vidda 71° nord mens Stb taper hjemme. Jeg har halvert den ene helgen jeg har med madammen på tre uker for å dra til Sandnes. Jeg håper andre også prioriterer dette fremfor andre ting, selv om det er vanskelige valg innimellom.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen, inkludert meg, reiser lørdag og tilbringer en natt i Sandnes.

 

Gleder meg til ny bane på banehopper'n. Det er lenge siden sist.

 

Jeg tar også med barberhøvel.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fler som flyr hjem med Norwegian 21:15? Ser det er mange ledige seter, og fortsatt relativt billig billetter. For de av oss som må ha hodet på plass på jobb mandag morgen. Og som ikke klarer å la være å dra på bortetur med STB.

 

Ah, som jeg gleder meg til årets første seier!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg kom hjem i natt, fra en 5-dagers melkerute fra Oslo-Tromsø-Alta-Båtsfjord-Berlevåg-Mehamn-Honningsvåg-Hammerfest-Tromsø-Oslo. Og jeg er ikke i tvil om at det er riktig avgjørelse å møte på Bekkestua i morgen tidlig og reise på tvers av landet igjen. Jeg skal også på jobb på mandag, men bussen er min krybbe. Alternativt grav.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Herlig Posse! Det er mange ledige seter fortsatt så her kan man få dobbeltsete til prisen av ett. Med andre ord er ikke tilstrekkelig søvn utelukket for de som trenger det.

 

Meld dere på,- dette blir luksus! Alle Stabæksupportere får supporterpris på ølen hos Megleren i Sandnes. 49,- for halvliteren.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jobb mandag morgen har da aldri vært noen grunn for ikke å dra på bortetur. Selv stiller jeg mer eller mindre uthvilt på jobb i Oslo tinghus mandag morgen klokka kvart på åtte. Strålende happy med tre poeng i Sandnes ettermiddagen før skal jeg smile meg gjennom sikkerhetskontrollene.

 

Nei, hvis folk ikke har bedre fraværsgrunner enn jobb mandag morgen er det bare å ta turen til Sandnes. Bortetur med STB blir skitgøy som alltid. Ring turtelefonen alle mann og møt opp på Bekkestua i morgen tidlig!

 

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


God morgen godtfolk! Våknet tidlig eller aldri kommet hjem fra nach? Kanskje sovet på Bekkestua slik enkelte har gjort før? Fått napp på byen og skimter et vindu på gløtt og mulighet til å rekke Majorstua innen kvart på åtte? Du trenger ikke mat, mobil eller egne klær. Det er aldri for sent med busstur!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Turtråd: ULF - STB
×
×
  • Opprett ny...