Jump to content

Norgesmesterskapet 2012

Recommended Posts

Her bør alle kjenne sin besøkelsestid. Skal bly deilig å kjøpe kioskvarer med god samvittighet også på bortebane.

Ikke for å være negativ, men mener styret at alle i SS bør prioritere kampen Lommedalen fremfor den svært viktige kampen til SFK mot LSK på Nadderud som går samtidig? Dersom SFK taper denne kampen, ser litt mørkt ut med tanke på å ta seriegull(som er nødvednig for å nå Champions league). Mange i SS bør kjenne sin besøkelsestid og gå på Nadderud for å støtte Chixa mot LSK.

Edited by Langemann
  • Replies 243
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Skjønner ikke hvorfor det diskuteres kvinnefotball i denne tråden på dette forumet. Ikke kom her å be oss droppe en cupkamp..

Hvorfor skal vi dumpe cupen? Det kan jo bli et lyspunkt i en ellers grå hverdag. Gjør vi det bra her, så kan det hende det smitter over til serien.

Helt uenig, cupen er perfekt for å sette eget spill, vinne kamper og få en godfølelse i troppen.

Forsåvidt enig - men det som er hovedpoenget er at ALLE Stabækfans kommer seg på kamp, uansett om det er for å hjelpe chixa i kanskje årets viktigste kamp for seriegull eller for å vise gutta at vi står opp for klubben uansett hvor sterk motvinden er.

Det er jo helt ufattelig at det skal være så sinnsykt vanskelig for NFF å klare å unngå at de relativt få toppseriekampene kolliderer med Tippeligalagenes kamper. Men så er det ikke akkurat de smarteste folka som naver rundt i NFF heller..

Alle mann på kamp! Alle står opp for de blå!

Edited by Alzheimer

Her bør alle kjenne sin besøkelsestid. Skal bly deilig å kjøpe kioskvarer med god samvittighet også på bortebane.

Ikke for å være negativ, men mener styret at alle i SS bør prioritere kampen Lommedalen fremfor den svært viktige kampen til SFK mot LSK på Nadderud som går samtidig? Dersom SFK taper denne kampen, ser litt mørkt ut med tanke på å ta seriegull(som er nødvednig for å nå Champions league). Mange i SS bør kjenne sin besøkelsestid og gå på Nadderud for å støtte Chixa mot LSK.

Styret mener ikke at alle i SS bør prioritere kampen i Lommedalen. Selv så velger jeg den viktige kampen på Nadderud med ergrelsen over at jeg ikke får med meg begge kampene

Styret mener ikke at alle i SS bør prioritere kampen i Lommedalen. Selv så velger jeg den viktige kampen på Nadderud med ergrelsen over at jeg ikke får med meg begge kampene

Tiltredes.

Jeg velger også Nadderud. Skulle gjerne sett at disse kampene kunne kombineres. Og personlig håper jeg det blir tilstrekkelig støtte fra tribunen på begge kampene.

Skjønner ikke hvorfor det diskuteres kvinnefotball i denne tråden på dette forumet. Ikke kom her å be oss droppe en cupkamp..

Er det noen som har gjort det? Forøvrig 512 tilskuere på kampen i morgen i følge oppdateringen på fotball.no:: Dato: tirsdag 1. mai 2012 kl. 18:00

Sted: Lommedalen kunstgress

Tilskuere: 512

Da er flesteparten av dagens kamper ferdigspilt, og det er mulig å sette opp en liste over sannsynlige motstandere for neste runde. Her vil vel da disse lagene inngå:

Asker

KFUM Oslo

Skeid

Kjelsås

Lørenskog

Mjøndalen

Moss

Kvik Halden

Raufoss

Ottestad

Pors Grenland

Gjøvik

Notodden

NIL-Trysil

Valdres

Med så mange lag fra Oslo og omegn videre så spørs det vel om det blir noen "langtur" på oss. Kanskje vi kan regne med Vålerenga-dødaren fra i fjor, Kjelsås, eller så er det vel ikke helt utenkelig med Asker.

Edited by PhunxZtar

Settes opp av NFF, sikkert imorgen eller fredag. Kampen spilles neste onsdag.

Skarbøvik - Grorud spilles i morgen.

Venter NFF på denne matchen får oppsettes slippes?