Gå til innhold

Norgesmesterskapet 2012


Totto
 Del

Anbefalte innlegg


Ikke svarte faen om jeg kommer ti å glemme dagens kamp.

 

Asker spilte på sitt jevne (godt gjort med mange skader i troppen).

Jeg finner ikke ord (innenfor det begrepsapparatet som aksepteres av herværende moderatorjustis) for innstilling, ytelse og struktur på laget "vårt" i dag.

La meg forsiktig uttrykke: Fy faen for en taperånd.

(Fire spillere hadde baller nok til å vise SS en viss distansert respekt etter kampslutt - de er allerede tilgitt. Dog er resten -inkl. trener'n- i minneboken min til evig tid.

 

Hvilken kamp er det du referer til her?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kjempetrekning for Asker! (og for Hødd, selvfølgelig) Her må det være lov til å håpe på kvartfinale for Gautes menn.

Skulle jo vært Hødd på Nadderud 27/6 :(

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1. Gratulerer Asker, håper dere får en bra trekning og hjemmekamp også i neste runde (men det lar seg kanskje ikke gjøre?)

 

2. Nå glemmer vi dagens kamp.

 

Ikke svarte faen om jeg kommer ti å glemme dagens kamp.

 

Asker spilte på sitt jevne (godt gjort med mange skader i troppen).

Jeg finner ikke ord (innenfor det begrepsapparatet som aksepteres av herværende moderatorjustis) for innstilling, ytelse og struktur på laget "vårt" i dag.

La meg forsiktig uttrykke: Fy faen for en taperånd.

(Fire spillere hadde baller nok til å vise SS en viss distansert respekt etter kampslutt - de er allerede tilgitt. Dog er resten -inkl. trener'n- i minneboken min til evig tid.

 

Belsvik viste da samme distanserte respekten.. Skjønner frustrasjonen mange føler her, men hva forventer dere egentlig? Vi har lag på nivå som et 2.divisjonslag. Vi må forvente å gå på tap, forvente å ha dårlige dager, til og med forvente å bli flaue innemellom av å se våre helter... Men støtt nå alle gutta selv om de har en dårlig dag! for faen. Eller var alltid uanett kun i 2008?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Norgesmesterskapet 2012
×
×
  • Opprett ny...