Gå til innhold

På vei til Åråsen


sexxes
 Del

Anbefalte innlegg


1. runde er satt opp, og skal spilles 8. mai 18.00:

 

Øvrevoll Hosle-Sarpsborg 08

Kongsvinger-Raufoss

Skarphedin-Eik Tønsberg

Fossum Skien-Konnerud

Lyngdal-Urædd

Sola-Gimletroll

Avaldsnes-Fana

Haugar-Åsane

Nymark-Voss

Loddefjord-Linderud Grei

Førde-Kaupanger

Volda-Fortuna Ålesund

Hødd-Jølster

Sunndal-Træff

Tynset-Lillehammer

Freidig-Byåsen

Grand-Sandnessjøen

Hardhaus-Medkila

Tromsdalen-Fløya

Alta-Malvik

 

Toppserielagene kommer som vanlig først inn i 2. runde.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1. runde er satt opp, og skal spilles 8. mai 18.00:

 

Øvrevoll Hosle-Sarpsborg 08

Kongsvinger-Raufoss

Skarphedin-Eik Tønsberg

Fossum Skien-Konnerud

Lyngdal-Urædd

Sola-Gimletroll

Avaldsnes-Fana

Haugar-Åsane

Nymark-Voss

Loddefjord-Linderud Grei

Førde-Kaupanger

Volda-Fortuna Ålesund

Hødd-Jølster

Sunndal-Træff

Tynset-Lillehammer

Freidig-Byåsen

Grand-Sandnessjøen

Hardhaus-Medkila

Tromsdalen-Fløya

Alta-Malvik

 

Toppserielagene kommer som vanlig først inn i 2. runde.

 

Skal vi håpe på en litt usannsynlig seier til ØHIL i denne runden, så vi får en nær bortekamp i andre runde?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skal vi håpe på en litt usannsynlig seier til ØHIL i denne runden, så vi får en nær bortekamp i andre runde?

 

Tror ikke at det er så alt for usannsynlig, ØHIL har et godt lag som godt kan komme til å rykke opp igjen i år. Da lagene møttes i treningskamp i vinter vant S08 5-0, men resultatet lyver en del i følge rapportene. ØHIL var midt i en hard treningsperiode og hadde i tillegg bare 11 spillere tilgjengelig til kampen, men spilte til tider ganske bra og skapte ni sjanser. Uten at det har så alt for mye å si så kan det jo nevnes at når juniorlagene har møttes har ØHIL vært klart best (10-0 og 6-1).

 

ØHIL - Stabæk i andre runde hadde uansett vært utrolig morsomt! Når skal andre runde spilles?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


2. runde er berammet til tirsdag 5, juni.

 

Sarpsborg er vel en av kandidatene til opprykk til Toppserien, så hvis ØHIL klarer dette er jeg imponert!

Spesielt med tanke på at ØHIL sesongåpnet med 0-8 mot Lyn, mens Sarpsborg vant 5-1 mot Avaldsnes, som mange mener er favoritt på opprykk til TS.

 

Forøvrig tvilsomt om 2. rundekampen til Stabæk blir spilt 5. juni siden det er seriekamp 4. juni.

Endret av sexxes
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sarpsborg er vel en av kandidatene til opprykk til Toppserien, så hvis ØHIL klarer dette er jeg imponert!

Spesielt med tanke på at ØHIL sesongåpnet med 0-8 mot Lyn, mens Sarpsborg vant 5-1 mot Avaldsnes, som mange mener er favoritt på opprykk til TS.

 

Gud hjelpe meg så glad jeg er for at fotball ikke er mattematikk. Tør jeg minne om at et herverende herrelag tapte fjorårets serieåpning med 0-7. Var det et riktig bilde av kampen?

 

Samtidig er det betimelig å minne om at ØHIL vant siste treningskamp før seriestart, mot Stabæk 2 (som betegnes som en opprykksfavoritt fra 3. div) med 11-1 på Jarmyra.

 

Sarpsborg er en naturlig favoritt i cupoppgjøret mot ØHIL, men å sitte hjemme og legge sammen 2 og 2 og deretter få 7 blir for enkelt. I ett enkelt oppgjør kan det meste skje.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sarpsborg er vel en av kandidatene til opprykk til Toppserien, så hvis ØHIL klarer dette er jeg imponert!

Spesielt med tanke på at ØHIL sesongåpnet med 0-8 mot Lyn, mens Sarpsborg vant 5-1 mot Avaldsnes, som mange mener er favoritt på opprykk til TS.

 

Gud hjelpe meg så glad jeg er for at fotball ikke er mattematikk. Tør jeg minne om at et herverende herrelag tapte fjorårets serieåpning med 0-7. Var det et riktig bilde av kampen?

 

Samtidig er det betimelig å minne om at ØHIL vant siste treningskamp før seriestart, mot Stabæk 2 (som betegnes som en opprykksfavoritt fra 3. div) med 11-1 på Jarmyra.

 

Sarpsborg er en naturlig favoritt i cupoppgjøret mot ØHIL, men å sitte hjemme og legge sammen 2 og 2 og deretter få 7 blir for enkelt. I ett enkelt oppgjør kan det meste skje.

Jada, det er ikke matematikk, og vi sier jo at vi blir imponert om ØHIL vinner, ikke at det er en umulighet. At man tar resultatene fra de siste seriekampene (vet at ØHIL har en seier etter kampen mot Lyn) er vel i så måte naturlig. Strengt tatt er det to resultater jeg ble overrasket over (størrelsen på seirene, ikke hvem som vant), så ikke sikkert de sier den hele og fulle sannhet om styrkeforholdene mellom lagene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sarpsborg er vel en av kandidatene til opprykk til Toppserien, så hvis ØHIL klarer dette er jeg imponert!

Spesielt med tanke på at ØHIL sesongåpnet med 0-8 mot Lyn, mens Sarpsborg vant 5-1 mot Avaldsnes, som mange mener er favoritt på opprykk til TS.

 

Gud hjelpe meg så glad jeg er for at fotball ikke er mattematikk. Tør jeg minne om at et herverende herrelag tapte fjorårets serieåpning med 0-7. Var det et riktig bilde av kampen?

 

Samtidig er det betimelig å minne om at ØHIL vant siste treningskamp før seriestart, mot Stabæk 2 (som betegnes som en opprykksfavoritt fra 3. div) med 11-1 på Jarmyra.

 

Sarpsborg er en naturlig favoritt i cupoppgjøret mot ØHIL, men å sitte hjemme og legge sammen 2 og 2 og deretter få 7 blir for enkelt. I ett enkelt oppgjør kan det meste skje.

 

Antar at du med spenning ser fram til det helt åpne oppgjøret i NM for herrer mellom STB og Lommedalen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Pedagogens yngste datter reduseres med et kanonskudd

 

Alvorlig skadet?

Ikke lett når man legger inn fra mobilen. Skal være reduserer. Kampen endte forøvrig 2-5, men ØHIL bet godt fra seg å hadde både en i tverrliggeren og en i stangen på stillingen 2-3.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Øvrevoll Hosle-Sarpsborg 08 2-5

Kongsvinger-Raufoss 4-1

Skarphedin-Eik Tønsberg 2-1

Fossum Skien-Konnerud 5-3

Lyngdal-Urædd 0-7

Sola-Gimletroll 3-2

Avaldsnes-Fana 8-0

Haugar-Åsane 2-1

Nymark-Voss 2-3

Loddefjord-Linderud Grei 2-7

Førde-Kaupanger 0-5

Volda-Fortuna Ålesund 0-2

Hødd-Jølster 3-0

Sunndal-Træff 1-2

Tynset-Lillehammer 11-0

Freidig-Byåsen 1-0

Grand-Sandnessjøen 7-0

Hardhaus-Medkila 0-5

Tromsdalen-Fløya 1-3

Alta-Malvik 3-0

 

Åsane ble som eneste 1. divisjonslag slått ut. Dermed er det 12 lag fra TS, 11 lag fra 1., og 9 lag fra 2. i 2. runde. Kan kanskje bli en tur til Telemark?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tirsdag 5. juni kl. 18:00

 

Kongsvinger – Stabæk

 

Sarpsborg 08 – Fortuna Ålesund

Linderud Grei – Fart

Fossum – Kolbotn

Tynset – Trondheims Ørn

Urædd – Røa

Skarphedin – Amazon Grimstad

Sola – Klepp

Haugar – Arna-Bjørnar

Avaldsnes – Voss

Kaupanger – Sandviken

Hødd – LSK Kvinner

Træff – Vålerenga

Freidig – Kattem

Medkila – Grand Bodø

Alta – Fløya

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Regner med det som helt usannsynlig at kampen mot Kongsvinger vil bli spilt 5.juni siden det er seriekamp dagen før. Vil således gjette på at den vil bli spilt 29. eller 30. mai, evt. 6.juni.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Cupkampen blir spilt den 5. juni, men seriekampen dagen før er flyttet til 31. mai. Ganske utrolig at NFF først nå finner ut det. Er folk som kommer langveis fra for å se kampen 4. juni, og nå ikke får gjort det :(

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Spilles kampen på Gjemselund? eller hvor spilles den? Jeg håper selvfølgelig de ikke spiller i Kongsvinger hallen, slik at jeg får en bane til på damehoppern.

Endret av Buss1 Marius
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Spilles kampen på Gjemselund? eller hvor spilles den? Jeg håper selvfølgelig de ikke spiller i Kongsvinger hallen, slik at jeg får en bane til på damehoppern.

Ser slik ut. Spiller ihvertfall seriekampene på Gjemselund.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Kongsvinger ligger på 7. plass i 1. divisjon med fire seire og fire tap. Mangler et par spillere som er opptatt med U16, men de er vel uansett ikke blitt blant de mest sentrale på Kongsvinger. Ser ut som Stabæk reiser med kun 13 spillere. Andrine har fått eksamensfri, og de fire hospitantene spiller 2. lagskamp mot Gjelleråsen.

 

Bør bli en grei seier, men kan jo som mange ganger bli en tålmodighetsprøve frem til første målet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nadderud og Marienlyst er for små, Ullevaal er alt for stor og TA har for lite gress. Egentlig en grei beslutning.

 

Men at dette ikke er et brudd på reguleringsbestemmelsene for TA er en gåte. Finalen hadde jo gått der hvis det hadde vært mulig å spille fotball der...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bortset fra at jeg synes det er greit å spile på Åråsen og at jeg som stadion foretrekker Åråsen fremfor Bislett så er jeg enig i det meste dama sier. Men jeg skulle heller pisse noen i NFF i øret, men der er det såpas vakum at det vil trenge godt inn der hjernen skulle vært.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Runden går 27. juni.

Øvrige kamper:

 

Kolbotn - Fart

Vålerenga - Sandviken

Røa - Kattem

LSK - Sarpsborg 08

Amazon - Avaldsnes

Arna-Bjørnar - Klepp

Trondhiems-Ørn - Medkila

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hmm... Skal man dra til Tromsø da? Vi får gjøre som UFQ gjengen, Ingen viste at vi skulle dit, ingen viste at vi var der og ingen viste at vi hadde vært der.....

Skal man holde aktiviteten på forumet så lav som mulig så må man jo ikke skrive om slikt

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

På vei til Åråsen
×
×
  • Opprett ny...