Gå til innhold

På vei til Åråsen


sexxes
 Del

Anbefalte innlegg


Da har to av oss ordnet flybilletter. Opp med Norwegian 09:00, og retur med samme selskap 21:15 for en av oss. Den andre har retur med SAS 12:50 neste dag. Forøvrig blir det en ny bane på banehopperen for de som er interessert. Fløya spiller ikke på Alfheim i år.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tror man må lage en egen tråd om man skal diskutere dette. Blir mest kvalm av det Siem skriver. Et par av punktene kan jeg delvis være enig i, mye er jeg uenig i, og en del er mest vrøvl. Dessuten en del faktafeil for såvidt jeg husker ble kvinnenes cupfinale 2011 spilt på TA. Jepp, dette var nok et veldig gjennomtent skriv.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ettersom vi er garantert hjemmekamp neste runde: skal vi håpe på å trekke Røa, og nekte dem deres femte strake cupfinale? Det hadde vært fint.

 

Drømmefinalen i år må vel bli oss mot LSKKFK

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ser vel også ut til at man i en evt. semifinale vil få hjemmekamp om man møter Arna/Bjørnar eller Lillestrøm (bortekamp mot øvrige)-

Avgjøres ikke det ved trekning i semifinalen? Første lag opp får hjemmekamp? Eller er det annerledes for kvinnene?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ser vel også ut til at man i en evt. semifinale vil få hjemmekamp om man møter Arna/Bjørnar eller Lillestrøm (bortekamp mot øvrige)-

Avgjøres ikke det ved trekning i semifinalen? Første lag opp får hjemmekamp? Eller er det annerledes for kvinnene?

Det er visstnok annerledes for kvinnene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Kamp i morgen 18:00. Blir vel fort samme lag som mot Kolbotn med evt. et spørsmålstegn ved Andrine. I såfall kommer vel Cathrine inn. Det er jo forsåvidt greit siden Andrine har karantene i neste seriekamp. Ørn har hatt en dårlig sesong, men tok poeng i Bergen i helgen. Kan se ut som de har et bra tak på det laget. Vant konfortabelt hjemme.

 

Etter to uavgjorte i de siste seriekampene regner jeg med at det skal bli en grei seier, og i morgen skal det ikke bli vannpolo.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Amazon, Arna/Bjørnar og Røa er de andre lagene som er videre. Er vel kun laget i midten man kan få hjemmekamp nå. Kan jo glede seg over at Lillestrøm ikke får spille cupfinale på "hjemmebane."

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Da har det gått over 24 timer siden denne kvartfinalen ble spilt og ingen har omtalt kampen på forumet, utrolig. Jeg lurer på hva som skal til før det skaper engasjement på dette forumet?. Vil en Champions League finale være verdt en egen tråd?

 

Alt er rosenrødt og vi gir fullstendig opp......

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Du kan jo skrive noe själ, da...

 

Selv så jeg ikke kampen pga sommerferie, men har denne rangeringen av önskelige motstandere, med mest önsket överst:

1. Arna/Björnar (hjemmekamp er best)

2. Röa (klart töffere kamp enn den over, men fortsatt en kamp det bör komme en del Stabäk-folk på)

3. Amazon (den enkleste motstanderen, selv om det er bortebane, men en typisk parenteskamp som vil få lite oppmerksomhet)

 

Dersom man antar at ingen andre enn oss klarer å slå ut Röa, hadde det selvfölgelig värt fint å nekte dem cupfinalefesten for n'te året på rad ved å slå dem i semi'en i stedet for finalen. Hater Röa...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det har vært litt snakk om aktiviteten på dette forumet i det siste. Jeg tror ikke manglende aktivitet på dette forumet er et tegn på manglende engasjement.

 

Et betimelig spørsmål er kanskje om klaging på liten aktivitet stimulerer til mer aktivitet eller mindre aktivitet hos øvrige brukere?

 

Jeg for min del er i hvert fall glad det snart er pause i programmet til Chixa. Troppen viser tegn på slitasje, og høstprogrammet er tettpakket.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå skader det ihvertfall ikke med mer aktivitet her for da får ihvertfall folk litt mer øynene opp for at det er engasjement. Og det er vel strengt tatt bedre at man klager på det man er misfornøyd med enn å holde kjeft/la være å skrive. Det viser ihvertfall at noen er engasjert.

 

Vel, dette er vel egentlig ikke tråden for det, så skal gå tilbake til tema.

 

 

Tok en titt på tilskuertallene i cupen, og i forhold til de seneste serierundene er det jo slettes ikke verst (tre av lagene trakk betydelig mer enn i siste seriekamp, mens et trakk litt mindre). Tirsdagskamp i ferien, samt to kamper samtidig i Bergen skulle ikke tilsi så mange, men cupen har vel mer å si på kvinnesiden. Vet jo at man ikke kan bruke sesongkort på Stabæks cupkamper, og vil tro det er slik for de andre lagene også. Ifjor var vel de to mest sette hjemmekampene de man ikke kunne bruke sesongkort på. Så kan man jo tenke litt over det.

 

Fikk kun sett 1. omgang selv, men skjønte at man drepte kampen kjapt i 2. omgang, og at det stort sett gikk ganske rolig for seg etter det. Usikker på hva jeg ønsker i neste runde. Hjemmekamp hadde vært fint, men er jo i såfall mot det eneste laget som har vunnet på Nadderud. Røa taper man jo aldri mot, men det har jo til tider blitt i overkant spennende. Amazon i Grimstad burde jo være det enkleste, men det er vel ikke så mange supportere som tar turen i såfall. Midt i uken også.

 

Så kan man lure på når trekningen blir. Tipper det ventes til etter herrenes kvartfinale, og at det blir tatt samtidig (om NFF ikke "glemmer" kvinnene da).

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Amazon Grimstad ble det i semien:-) borte 10. Oktober

Det var vel ikke det verste man kunne fått :) Dog litt synd at neppe så mange kommer seg på kampen. Midtuke, og sannsynligvis tidlig kampstart. Håper man er like heldig med trekningen på torsdag.
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Amazon Grimstad ble det i semien:-) borte 10. Oktober

Det var vel ikke det verste man kunne fått :) Dog litt synd at neppe så mange kommer seg på kampen. Midtuke, og sannsynligvis tidlig kampstart. Håper man er like heldig med trekningen på torsdag.

 

Jeg får ikke med meg kamp borte i Grimstad den dagen desverre. :(

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kampen spilles onsdag 10. oktober 15:30. Semifinalen mellom Røa og Arna/Bjørnar spilles dagen etter også den 15:30. Var vel umulig å ha begge kamper på samme dag når de må spilles så tidlig, og begge skal vises på TV. Da måtte jo en startet 12:30.

 

Dette fører til at kampen mot Arna/Bjørnar lørdag 13. er flyttet til søndag 14 kl 15:00. Det samme gjelder Røa-Lillestrøm. Er spillefri i Tippeligaen den helgen så ingen kollisjon der.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fotball magasinet skriver, som vanlig gode artikkler om kvinnefotballen, her er om morgendagens kamp:

http://fotballmagasinet.no/?mode=news&id=25897

 

Og litt om Kvinnenes cup: http://fotballmagasinet.no/?mode=news&id=25895 Han oppsumerer nesten nederst hvem som har hvor mange cup-guld, men glemmer Røa.... Røa??? Hvem har hørt om Røa??

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

På vei til Åråsen
×
×
  • Opprett ny...