Gå til innhold

SFK-LSKKFK


sexxes
 Del

Anbefalte innlegg


Toppoppgjør på Nadderud tirsdag når LSKKFK kommer på besøk. Etter plassene 6 og 5 de to årene klubben har hatt dette navnet tyder ting på at man virkelig skal satse. Korpola er hentet inn som keeper, mens Cecilie Pedersen er hentet inn for å score mål. Med åtte mål på 2 1/2 kamp har hun vel innfridd til nå.

 

Linda Tollan Berntsen skal være klar som reservekeeper til denne kampen. Kun tre spillere på benken sist kamp, og med skade på Kristy i kampen mot Røa er også hun usikker (selv om jeg antar hun ihvertfall vil være på benken). Skulle hun også være ute blir det vel enten inn med Ina, og Andrine flyttes opp, eller at Maren tar plassen til Kristy. Ellers har jeg ikke hørt at noen av de skadede skal være klare til denne kampen.

 

Stabæk har LSKKFK tre ganger på Nadderud og vunnet alle kampene. I tillegg en seier da laget het Strømmen. Blir sikkert en tøff kamp, også går jeg utifra at forsvaret viser hvordan man stopper Pedersen, og at man greier å skape litt mer fremover enn mot Røa.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg har store forhåpninger til at bokstavkjekslaget i langt mindre grad enn Røa klarer å ta Ada og Caroline ut av kampen. Og da er vi på god vei mot en haug med målsjanser.

 

Samtidig har jeg ikke allverdens forhåpninger til vår defensive spesialtaktikk mot Pedersen. Jeg føler at det, uavhengig av kjønn, er noe ustabæksk over slik tankegang. Samtidig er det helt klart at det ville hatt noe for seg, det er det som har hindret at vi har kjørt over Røa i de to siste møtene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


To veldig positive ting fra denne kampen:

 

1. Stabæk har et bra kontringsspill - de få gangene vi faktisk møter lag som ikke ligger konstant bakpå.

2. Vi har et veldig bra midtforsvar, spesielt Toril er veldig stødig. Og nå har de fått testet seg mot Norges beste spisspar!

 

Alt i alt oser det gull av dette laget nå. På tross av en skadesituasjon fra helvete.

 

Spent på hvor langt nede på tabellen Røa kan klare å havne. Skal de klare å ramle helt ned fra pallen i år? Jeg våger ikke tro det helt enda, men det ser jaggu ut til å bli et bra forsøk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

SFK-LSKKFK
×
×
  • Opprett ny...