Gå til innhold

Rosenborg - Stabæk


Harry
 Del

Anbefalte innlegg


Kamp i kveld. Håper vi klarer å bli omtalt som "robin hood"-laget i dag :-)

 

Personelig håper jeg Haidar spiller på midten og at Stokkelien starter på benken. Boli og Brustad på topp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg er slett ikke sikker på at dette blir lekestue. Hovmodige trøndere, sultne STB, en positiv opplevelse i cupkampen, noen nøkkeltrøndere ute.. Jeg har troen!

Endret av hdaniels
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ang. laguttak tror jeg ikke Belsvik vil gjøre noe revolusjonerende. Tror vi får se det samme vi har sett i de siste kampene. "Never change a loosing team". Haidar og Sortevik på kant, Clark og Kleiven sentralt, og den samme gamle forsvarsrekka. Eneste jeg tror blir endret er angripet. Tror han kjører Brustad og Boli på topp.

 

Håper uansett på endringer!

 

 

Over og ut!

 

Dette blir brutalt...

Hepp,

 

Mulig, men det skal spilles først!

 

Litt spent på laguttaket merker jeg.

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fikk kommentarer som "Eeey, Amund, klar for ett stortap i kveld ell?" og "Lett, 7-0 til RBK! Adecco neste for døkk!" fra kjepphøye RBKfans på skolen idag.. Som skolens eneste Stabæksupporter har jeg litt å forsvare, men svarte som så at "Jaja, er vel ingen som blir sjokkert", selv om det jeg egentlig hadde lyst til å si var "Den som ler sisst, ler best"...

GLEDER MEG TIL KAMP! laugh.gif

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg tror det snur. Ikke noe hadde vært bedre enn å gi jjj en på trynet. En griseufortjent 2-1-seier til oss.

Enig. 40-1 i skudd mot mål, men 0-0 etter 90 minutter. Reservedommeren signaliserer 3 minutter ekstra spill. Og i det 95. minutt får vi et frispark på 30 meters hold, som JKL setter lett forbi RBK-keeperen. Og Bakrommet kjører ekstrasendinger om hvorvidt JJ er rett mann for hele norges Homoridenborg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Utrolig innsats av samtlige av våre spillere. Vi sliter med å holde på ballen, men det skyldes i stor grad svært høyt press fra RvBK. Alle våre 10 har vel løpt en marathon i lpet av 45 minutter. Det skal bli tøft å holde dette kampen ut. JKL har vært svært god bakerst, med unntak av en klarering. Vi gjør noen personlige feil i stressa situasjoner, men fy faen for en offervilje for å rette opp og for å vinne ballen tilbake.

 

Jeg blir både glad og stolt av å se et lag som i så stor grad blør for drakta.

 

Forza Stabæk!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Helvete heller.. Synes mest av alt synd på gutta som hittil har gjort en jævlig solid kamp.

 

Og kommentatorene på MAX hører åpenbart til den gruppen seksuelle avvikere som onanerer til RBK-logoen.

Endret av hdaniels
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Rosenborg - Stabæk
×
×
  • Opprett ny...