Gå til innhold

Stabæk - Haugesund


Potter
 Del

Anbefalte innlegg


Sayoba bør få tillit i neste kamp å, synes han gjør en god figur. Kan ikke klandres for mye for det første målet. Gjør mange gode redninger og holder ballen i henda istedenfor å gi livsfarlige returer.

 

Deilig med Torstein tilbake, han gjør en veldig god kamp bortsett fra helt på slutten. Tendensene han og Brustad viste i starten av første var veldig lovende ! Start med Boli på kant istedenfor Hanssen. Hanssen har ikke mye å tilføye offensivt, mens Boli tilfører angrepet kreativitet og ballkontroll. Stengel gjør en veldig god kamp på venstre, synd bare at mye av initiativet i angrepet stopper opp når han slår litt for mange støttepasninger.

 

Kleiven har en veldig dårlig kamp, håper Haidar tar plassen hans til neste gang. Ikke har han særlig ballkontroll og de fleste pasningene går enten til motstander eller i støtte.

 

Synes forsvaret defensivt gjør årets beste kamp, bortsett fra det ene øyeblikket hvor de utilgivelig lar Søderlund stå alene og prikke inn 2-0.

 

Synd vi ikke hvertfall får ett mål i dag etter alle de gode sjansene. Tar litt for lang tid mellom hver gang vi glimter til i angrep, men det er ikke mye som skal til før vi setter ballen i nota.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sayoba beviste nok til å få ny tillitt i neste kamp, ja. Aase og Brustad er lovende, bare så synd, så synd at det ikke ble mål ut av mye godt spill. Hanssen jobber godt, og jeg vil gjerne se han i startoppstillingen. Stengel er gull. Neste kamp vinner vi.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stabæk gjorde en god kamp idag, det lille siste mangler!

Syntes Sayouba spilte ein bra kamp, men mangler noe i forsvar!

 

 

Flere som er enige at Cunningham ikke bør spille, han magler alt for mye som ødelegger forsvaret! Ellers er det bare synd at vi ikke scorer å kanskje vinner kampen!

La Boli spille på kanten istedenfor Hansen også, og prøv å få det til å gå kjappere på midten og husk og bruk begge sidene!!

 

ALLTID UANSETT!!

 

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stabæk gjorde en god kamp idag, det lille siste mangler!

Syntes Sayouba spilte ein bra kamp, men mangler noe i forsvar!

 

 

Flere som er enige at Cunningham ikke bør spille, han magler alt for mye som ødelegger forsvaret! Ellers er det bare synd at vi ikke scorer å kanskje vinner kampen!

La Boli spille på kanten istedenfor Hansen også, og prøv å få det til å gå kjappere på midten og husk og bruk begge sidene!!

 

ALLTID UANSETT!!

 

 

 

Enig i at Cunningham burde sette seg litt på benken ja.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bra debut av Sayouba i dag.

 

Herman var glimrende! Mye fine finter der han sendt motspiller en vei og ballen til medspiller(!). I dag skjønte jeg for først gang hvor stort talent vi har, og mot slutten da ballen gikk mer mot mål så fant jeg ingen ting å trekke for.

 

Deilig å se Vegard i skikkelig slag, men jeg var lite imponert over alle balltapene til Hulken og Kleiven. Aase må snart få seg litt hår på brøstet, ellers blir det ikke noen mål på ham noen gang.

 

Syns Stokkelien hadde et friskt innhopp på kant. mener vi bør fortsette å bruke ham mer der?.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bra debut av Sayouba i dag.

 

Herman var glimrende! Mye fine finter der han sendt motspiller en vei og ballen til medspiller(!). I dag skjønte jeg for først gang hvor stort talent vi har, og mot slutten da ballen gikk mer mot mål så fant jeg ingen ting å trekke for.

 

Deilig å se Vegard i skikkelig slag, men jeg var lite imponert over alle balltapene til Hulken og Kleiven. Aase må snart få seg litt hår på brøstet, ellers blir det ikke noen mål på ham noen gang.

 

Syns Stokkelien hadde et friskt innhopp på kant. mener vi bør fortsette å bruke ham mer der?.

 

Enig med at deg at Stokkelien gjorde et godt innhopp! Men som sagt før, Boli på kant!!

Eller prøv Haugsdal på kant, vi sier jo at vi mangler en skikkelig kantspiller, hva har vi å tape?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sayoba må få tillitt igjen, det må ikke dommerkvartetten. Jeg har sett dommere som helt åpenlyst var kjøpt og betalt som har dømt bedre enn det der.

 

Okey kamp spillemessig, men vi må være mer gjennombruddshissige og Bjarni må slå innlegg istedenfor å prøve å dra seg forbi høyreback gang på gang.

 

Fantastisk innsats som vanlig på tribunen, det er det beste vi kan ta med oss fra denne sesongen :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Enig med at deg at Stokkelien gjorde et godt innhopp! Men som sagt før, Boli på kant!!

Eller prøv Haugsdal på kant, vi sier jo at vi mangler en skikkelig kantspiller, hva har vi å tape?

Boli har for mange balltap, tror det blir mye farlig situasjoner med ham på kant. Haugsdal må gjerne få prøve seg igjen, han er sikkert bedre enn han fikk vist fram ved forrige anledning.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Enig med at deg at Stokkelien gjorde et godt innhopp! Men som sagt før, Boli på kant!!

Eller prøv Haugsdal på kant, vi sier jo at vi mangler en skikkelig kantspiller, hva har vi å tape?

Boli har for mange balltap, tror det blir mye farlig situasjoner med ham på kant. Haugsdal må gjerne få prøve seg igjen, han er sikkert bedre enn han fikk vist fram ved forrige anledning.

 

Håper virkelig at Belsvik leser dette sånn at han prøver Haugsdal, trenger en med fart, går jo får sent på midten !!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Synes Clark mister ballen veldig mye. Han gjør en god jobb med gjenvinning, dekker mye rom og er flink til å gjøre seg spillbar, men med ball i bena er han rett og slett for dårlig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fabelaktig. Helt enestående, faktisk.

 

Ellers føler jeg meg helt dust i kveld. Og likevel ikke.

 

Har grått for gutta med tanke på forutsetningene før kamp, innsatsen deres, manglende uttelling på tross av sjansene på en kveld som denne og kroppsspråket da de ikke lykkes. De hadde så usigelig lyst!

 

Jeg syntes bare så forferdelig synd på dem. Adecco eller ei - en stor kveld.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kort sammendrag av kampen fra TV2:

 

- Elendig uttelling på sjansene - Stabæk burde vunnet.

- Veldig tung uke.

- Samhold spillere, supportere og klubb.

 

Lite å være uenig med her.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Positivt: Sayouba og Stengel viste at de fortjener flere sjanser fra start.

 

100% enig! Synes begge gjør en god figur. Spesielt Saybouba, han er fremtiden! Til tros for at ikke alle utkastene ble like presise, så setter han raskt igang spillet og viser at han KAN! Herlig. Stengel også. Han tørr drille litt og det er deilig å se på. ! =)

 

Utrolig synd at gutta ikke setter sjansene sine, men håper at de tar med seg det positive og parkere Viking på onsdag!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mye positivt i dag!

 

Likte Sayouba sin offensive igangsettelse. Litt JK takter over det.

 

Stengel gjør en god figur i dag, men skulle gjerne sett at han utfordret mer på kant istedenfor å trekke mye inn i banen. Det blir til tider svært trangt i midten når begge kantspillerne går innover. Stengel egner seg vel bedre på høyre kant enn venstre.

 

Dumt at den stort sett hele midtbanen - anledet av Clark - har mottak som de må bruke et par sekunder på å løpe opp før spillet kan fortsette. Vanskelig å få flyt og fart på den måten.

 

Ellers er det synd og ubegripelig at muren hopper i første omgang. Med 0-0 til pause kunne vi vært heldige og fått med oss 1 poeng eller 3. Det hadde vært vel fortjent etter en dag, uke, sesong som denne!

 

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Både mål 1 og 2 kommer av sløve feil i forsvaret. Og at vi i tillegg ikke scorer på noen av de hete sjansene vi skaper, er for meg nokså utrolig.

Sett utifra tabellen har vi så godt som allerede rykket ned, men sett utifra innsatsen og spillet den første halvtimen + mer effektivitet i angrep, så sitter jeg fortsatt igjen med en følelse av at vi holder oss i TL!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Forøvrig så jeg ikke Sayouba med i lagoppstillingen i dagens program. Han var da vitterlig i troppen og på banen?!? rolleyes.gif

 

Min feil. Tar selvkritikk og legger det bak meg. Det skal aldri skje igjen :)

 

Nadderud-fansen ruler

Lenke til innlegg
Del på andre sider


STB-FKH

59 - Ballbesittelse i prosent - 41

17 - Avslutninger - 15

3 - Avslutninger på mål - 11

1 - Avslutninger i stengene - 0

6 - Cornere - 4

549 - Pasningsforsøk - 373

416 - Vellykkede pasninger - 236

10 - Frispark for - 9

2 - Offside - 2

Som mange sier, mye bra, men Optas tall (som skal sies og ikke være helt 100% alltid) viser jo et virkelig stort problem. 3 av 17 avslutninger går på mål. This is problem.

Men pasningsprosenten må jeg si er virkelig imponerende og den har vi virkelig ikke vært i nærheten av tidligere.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Finnes mer skryt fra nøytralt hold til Stabæk Support på Tribunekultur. Greit nok at vi suger balle på banen i år (selv om i går var et unntak), men vi har fått et virkelig løft på tribunen! Så vi får bare holde ut, så kommer gutta i gang etterhvert. Får bare håpe det skjer tidsnok..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabæk - Haugesund
×
×
  • Opprett ny...