Gå til innhold

Kamptråd: Stabæk-Lillestrøm


Anders C
 Del

Anbefalte innlegg


Endelig litt stang inn!! Utrolig bra av gutta å fortsette å peise på selv om Lillestrøm reduserer fort til 1-1. Utrolig bra første omgang, vi spiller klokt i andre selv om vi gjerne skulle hatt litt mer presisjon i eget lag for å forhindre at LSK fikk ha ballen så mye.

Brustad viser hvor stort savnet har vært av en høyrekant som klarer å holde siden samtidig som han slår gode innlegg ( Må ikke glemme målene naturligvis!) Dagens beste spiller! Hvis han fortsetter slik, pluss at vi får på plass en ordentlig venstreving kan dette bli bra!

 

Bare 7 poeng opp til kvalik nå :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mandagsfyllaaa!! Hhahaha åhh, helt utrolig hvordan en så traust dag ble double rainbow! Nu skal vi farge Bergen blaa!

 

Edit: Chaos, for de som er i området.

Endret av BlaaMandag
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Aahhhh. Endelig var prestasjonene på banen langt bedre enn prestasjonen på tribunen.

 

Fantastisk å se alle kiloene som ble løftet av skuldrene til Torstein (med fler) i dag. En seier til så kan vi være oppe på 15.-plassen!

Endret av geirti
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Aahhhh. Endelig var prestasjonene på banen langt bedre enn prestasjonen på tribunen.

Vel, vi hadde en god dag på tribunen også.

 

Skjønner godt at du tror det.

 

Uansett skal det noe til å overgå det gutta vista i dag. Makan til opptur!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Aahhhh. Endelig var prestasjonene på banen langt bedre enn prestasjonen på tribunen.

Vel, vi hadde en god dag på tribunen også.

 

Skjønner godt at du tror det.

Nå ble jeg ørlite irritert, geirti! Det $$ gjør på tribunen er uvurderlig!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Aahhhh. Endelig var prestasjonene på banen langt bedre enn prestasjonen på tribunen.

Vel, vi hadde en god dag på tribunen også.

 

Skjønner godt at du tror det.

 

 

 

Uansett skal det noe til å overgå det gutta vista i dag. Makan til opptur!

 

 

Hva er det du har fått i deg i dag da?

vil si prestasjonen sto til gull, begge steder.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Aahhhh. Endelig var prestasjonene på banen langt bedre enn prestasjonen på tribunen.

Vel, vi hadde en god dag på tribunen også.

 

Skjønner godt at du tror det.

 

 

 

Uansett skal det noe til å overgå det gutta vista i dag. Makan til opptur!

 

 

Hva er det du har fått i deg i dag da?

vil si prestasjonen sto til gull, begge steder.

 

 

Herlig både på banen og tribunen!

Oppsummeres godt her: - I dag var det en hyllest begge veier

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette var en kamp hvor vi spilte de første 20min uten mer enn tre støttepasninger på bakre 2/3'er, og hvor bakre firer tidvis aksepterte å stå 10-15m høyere enn årsnormalen. Deilig å se.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Syntes det var spesielt gledelig å se mange av de utskjelte spillerne vise seg fra sin aller beste side i dag!

 

- Clark var et monster på midten, særlig i 1. omgang.

- Kleiven spilte som Kaptein med stor k.

- Aase var enestående i mellomrommet (hvem er Gunnarsson?)

- Alle innbytterne løp og slet 100% for laget. Spesielt Benjaminsen la inn en solid innsats for å hjelpe laget til 3 poeng :)

 

 

Utrolig synd at neste match først er om 4 uker, men har oppriktig tro på at vi klarer å snu det nå. Vi har noen greie kamper i Juli, som må - og kommer til å vinnes.

Endret av stabæk_lange
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kan ikke huske sist jeg hadde en sånn intens lykke når jeg gikk fra en Stabæk kamp. Måtte den vare lenge. men var jo ikke bare resultatmessig det var digg. Vi koste oss på tribunene også. Deilig godstemming med masse tull og bra synging.kronet med synging med spillerne. Denne skal jeg leve lenge på!!

 

 

 

ps:

 

 

http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article238403.ece

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Her er et unøytralt sammendrag av målene fra kampen i dag (i går). Fra den vinkelen jeg står.

 

 

Intervu med Vegar:

 

 

Intervju med Hammer og lengre klipp fra jubelscenene etter kampslutt (når det er ferdig opplastet):

 

 

Veldig trivelig intervju med Torstein er på vei!

 

Edit: Noen lenker som måtte endres. I skrivende stund er det 30 % opplastet av intervjuet med Hammer og jubelscener fra kampslutt.

Torstein-klippet ligger klart!

Endret av JonasM
Lenke til innlegg
Del på andre sider


tusen takk, jonas bussi.gif

 

bare ett spörsmaal: er det nytt at kameraene er oppe paa taket til hovedtribunen?

(maa si jeg la/legger aldri merke til hvor kameraene er...men mener aa huske at de för var bak/over stabaek support tribunen)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


tusen takk, jonas bussi.gif

 

bare ett spörsmaal: er det nytt at kameraene er oppe paa taket til hovedtribunen?

(maa si jeg la/legger aldri merke til hvor kameraene er...men mener aa huske at de för var bak/over stabaek support tribunen)

 

Stabæk-TVs kameraer er der. TV2 har fortsatt sine kameraer på Fornebulandet som før. Nytt av året må vel være at mikkinga på TV visstnok er ganske fordelaktig for $$.:D Evt at ingen andre supportergrupper kan lage lyd...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Aahhhh. Endelig var prestasjonene på banen langt bedre enn prestasjonen på tribunen.

Vel, vi hadde en god dag på tribunen også.

 

Skjønner godt at du tror det.

 

Uansett skal det noe til å overgå det gutta vista i dag. Makan til opptur!

 

Var ikke på stadion, så muligens inhabil. Men; gjennom tv-skjermen var det overkjøring i favør SS! Hørte faktisk bare tromma til Kanariene. Noe av det beste jeg har hørt (på TV riktignok). Kudos!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


pauligirl:

Som nevnt så står TV-produksjonen og filmer fra SS-siden, mens jeg står ved siden av speaker og filmer for det sportslige og egentlig ikke for underholdningen. Men for å forenkle arbeidet i går/natt fikk jeg go på å bruke det jeg hadde filmet. Dermed fikk dere denne gangen målene fra motsatt side. :)

 

Ps: Torstein-intervjuet kom opp i natt. Ligger på forsiden med Vegar og Jørgen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Stabæk-Lillestrøm
×
×
  • Opprett ny...