Gå til innhold

Kamptråd: Stabæk-Lillestrøm


Anders C
 Del

Anbefalte innlegg


Uansett hvordan sesongen har sett ut hittil; jeg gleder meg stort til første 3-poenger! Tror mandag er dagen, hadde vært godt å filleriste fugla littbiggrin.gif

 

Alltid. Uansett.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Må huske at det er blåmandag, det er det alltid ;)

Har en god følelse, føler også at Lillestrøm har hatt en litt lik sesong som Stabæk, mange nye spillere og sliten litt med å få laget sammen, og vinne kampen!!

Men for all del, det blir en spennende kamp!

 

ALLTID UANSETT

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vinner vi?

 

Kjør debatt!

 

Neppe. I hvert fall ikke så lenge Belsvik strukturerer førsteellever´n slik han har gjort til nå. Men jeg håper selvsagt.

Endret av Kjetil
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dersom skjebnen har det i seg kun å forære oss én ytterligere seier i årets sesong, og dersom valget hviler mellom Lillestrøm, Asker og Odabasy Shabkent borte - hva velger du da, blaahjerte ?

 

 

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette blir en jævlig viktig kamp! Taper vi her også, er det bare å forberede adecco-tilværelsen neste år. Men vi vinner denne :o

 

Jeg er allerede forberedt på Adecco neste år. Alle kampene vi vinner i år skal jeg bare nyte til det fulle! Selv uavgjort er en "seier" slik situasjonene har blitt...

 

Vi har tapt 90% av kampene av årets TL, det er vel ingen som forventer seier?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Må huske at det er blåmandag, det er det alltid ;)

Har en god følelse, føler også at Lillestrøm har hatt en litt lik sesong som Stabæk, mange nye spillere og sliten litt med å få laget sammen, og vinne kampen!!

Men for all del, det blir en spennende kamp!

 

ALLTID UANSETT

 

Du har rett i at LSK har fått mange nye spillere - men mange ikke nye for oss eller Petter.

I kamp med Palmi, Johan, isak og Espen ligger en fuckin' advantage - det gjelder å få den ut tidlig, hvis ikke må vi knipe mer enn et billig poeng.

Endret av fantomet
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi vinner hvertfall tribunen, ingen tvil.

 

håper vi vinner kampen også, og føler at det er en mulighet her.

 

Greit å holde litt bakkekontakt. Vi håper selvfølgelig på seier i selve kampen, men å si at vi vinner på tribunen mot KFL er kanskje litt urealistisk.

jfr tidligere oppgjør og det faktum at KFL er pr. dags dato kanskje Norges beste supportere... :-(

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Greit å holde litt bakkekontakt. Vi håper selvfølgelig på seier i selve kampen, men å si at vi vinner på tribunen mot KFL er kanskje litt urealistisk.

jfr tidligere oppgjør og det faktum at KFL er pr. dags dato kanskje Norges beste supportere... :-(

 

Nja. KFL og UFC har ikke hatt noen god sesongstart de heller. De har nok fått en liten opptur siden laget deres har begynt å vinne igjen, og de blir mange i morgen. Per dags dato er det Godsetunionen som ligger an til å inneha tronen i mine øyne.

 

Det kan være vi ikke vinner tribunekampen, men vi er så mange som vi er og så gode som vi velger å være. Vi er underdogs og har vært det ved mange anledninger. Så vi får kjøre på med det vi har og la de andre holde på i svingen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Godset er best på tribunen volummessig, kanskje. Visuelt har de litt å gå på. De prøver visstnok å bli flinkere der også. Ultraskulturen har virkelig forandret norske tribuner de siste ti årene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tips: Nøyaktig samme føsteellever som forrige gang. For letterstattelige Stengel kommer Haidar eller Sortevik inn.

 

 

Jeg har foreslått noe i nærheten av denne startelleveren tidligere:

 

Sayoubua

 

Brustad - Clark - Hammer - Eiriksson (evt. Cunningham/Benjaminsen om Eiriksson er skadet.)

 

Hedenstad

Hanssen- Kleiven - Aase

 

Stokkelien

Boli.

 

Vi kan i hvert fall håpe Belsvik prøver en ellever á la denne i neste - ubetydelige - NM-kamp. Men det blir nok med håpet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Brustad - Clark - Hammer - Eiriksson (evt. Cunningham/Benjaminsen om Eiriksson er skadet.)

 

 

Helt logisk å sette vår mest målfarlige angrepsspiller på back, en posisjon han er fullstendig ukjent med.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Greit å holde litt bakkekontakt. Vi håper selvfølgelig på seier i selve kampen, men å si at vi vinner på tribunen mot KFL er kanskje litt urealistisk.

jfr tidligere oppgjør og det faktum at KFL er pr. dags dato kanskje Norges beste supportere... :-(

 

90 minutter med dunkdunkdunk og evighetssang er ikke "Norges beste supportere". Jeg merker at når jeg ser kamper med LSK så blir Kanarifansen mest bakgrunnsstøy, mens andre lag har supportergrupper jeg legger merke til på forskjellige tidspunkter i løpet av kampen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg syns Kjetil er inne på noe spennende med Brustad på back, og derfor hiver jeg meg på synsingen (er ikke ansatt i klubben):

 

Brustad med enorm fart nede på back i en 4-4-2-diamant hvor kantene ligger smalt. Dermed byr det på offensive løp for backene.

Clark til å tette rommet mellom midtbanen og forsvaret, og fortsette å bryte slik han har vist han kan være god på. Dermed har vi en treer bak i en kontring for Stabæk. Brustad rekker hjem mens forsvaret stenger av ved et mulig brudd.

Vegar opp som en offensiv ballfordeler til spissene - sende den mågivende stikkeren, og mulighet for å ta bakromsløp ved (måtte det ikke skje for ofte) lang ball på spissen(e) Aase (og Boli).

 

Sean vet jeg ikke hvor lenge er hos oss. Dermed er det nok greit å prioritere de vi har, bortsett fra Clark som stiller i samme situasjon.

 

Alternativt tar Vegar plassen til Benjaminsen, og da sette Stengel oppe på Vegar sin plass i denne startoppstillingen.

 

 

Brustad - Hammer - Eiriksson - Benjaminsen (Vegar)

Clark

Adnan - Kleiven

Vegar (Stengel)

Boli - Aase

 

Edit: Ved spill i mot, trekke ned en av spissene, flate ut fireren på midten, men hvor Clark evt er noe dypere om vi skulle fremdeles streve med rommet. Da vil en av spissene falle helt ned på midten. Ellers er det ultimate å ha 4-4-1-1 defensivt i forhold til gjenvinning og muligheter på topp.

Endret av JonasM
Lenke til innlegg
Del på andre sider


I dag må vi få ballen til å sitte i laget å ikke la det se ut som vi er livredde ballen! Må jo løsne snart med litt mål på hjemmebane og 3poeng. Stå på gutta å gi alt. Alt for support, klubben og Tor Marius!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Stabæk-Lillestrøm
×
×
  • Opprett ny...