Gå til innhold

Turtråd Sogndal


Petter
 Del

Anbefalte innlegg


Jeg er påmeldt. Dette er jo en ypperlig mulighet for dem som ikke orker en ordentlig langtur. Turen tar vel ikke mer enn ca. 4,5 time? Jobb på mandag er dermed ingen unnskyldning!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Rett i porten er ett relativt begrep. Ifjor måtte vi rusle rundt hele stadion i stummende mørke.. ( det ble riktig nok både lys og varme inne på stadion )

 

Skal dere være med bussen pauligirl?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


ups, jeg så et innslag med Ørjan Hopen som var på fisketur her en dag på sporten. Er det fiskekompisen til Mix? I tilfelle er vel veien kort fra fiskecamping til kampfiksing.

 

Tydelig eksempel på kampfisking hvis det ikke allerede er utdelt kort.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Rett i porten er ett relativt begrep. Ifjor måtte vi rusle rundt hele stadion i stummende mørke.. ( det ble riktig nok både lys og varme inne på stadion )

 

Skal dere være med bussen pauligirl?

nei, vi kjörer selv for etterpaa skal vi paa skikkelig turist-tur :-)

men det jeg lurer paa: om stabaek bussen stopper ved en eller annen pub er det kanskje mulig aa sitte paa paa veien til stadion?

joa, leste noe om at billettsjappa er ved port 1 mens gjesteinngangen er port 5...haaper det er ikke lang kö, og at de har en egen kasse til gjestesupporterne...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ja, det blir buss uansett.

 

 

Vi sier i fra i god tid dersom vi av økonomiske grunner må avlyse en busstur. De to gangene problemstillingen har vært oppe de siste månedene har vi fattet beslutning ca halvannen uke i forveien.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skal kjøre oppover og synes å huske at vi måtte ta en ferge i fjor? Noen som vet hvor den gikk fra?

 

Fant det ut.

Endret av SAU
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Turtråd Sogndal
×
×
  • Opprett ny...