Gå til innhold

Stabæk-Vålenga


Buss1 Marius
 Del

Anbefalte innlegg


Jeg kjørte i dag Karanba fra JET turneringen på Hamar til Gol. På lørdag skal jeg kjøre dem til Stena Line der de skal ha ferge kl 19.30 til Dana Cup. På turen i dag, som tok 2,5 timer, pratet Tommy og jeg en del om dame/jente satsingen til Karanba og jeg foreslo for Tommy at vi skulle reise fra Gol kl 12 istedenfor 14.30 så vi kunne se Chixa før de går ombord i båten. Tommy svarte umiddelbart ja til dette, da han hadde veldig lyst til å se en damekamp. Han har rundt 100 jenter med i Karamba, også en landslagspiller på 17år, men han vet ikke noe om nivået for han har ikke noe å sammenlikne med. I denne kampen får han se både et topplag og et midt på treet lag så dette gledet han seg veldig til. Dermed kommer det 26 stykker fra Karanba på denne kampen.

 

Etter som STB-Brann kampen er flyttet til mandagen får de ikke med seg noe kamp med gutta, da de flyr hjem tidligere den dagen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg kjørte i dag Karanba fra JET turneringen på Hamar til Gol. På lørdag skal jeg kjøre dem til Stena Line der de skal ha ferge kl 19.30 til Dana Cup. På turen i dag, som tok 2,5 timer, pratet Tommy og jeg en del om dame/jente satsingen til Karanba og jeg foreslo for Tommy at vi skulle reise fra Gol kl 12 istedenfor 14.30 så vi kunne se Chixa før de går ombord i båten. Tommy svarte umiddelbart ja til dette, da han hadde veldig lyst til å se en damekamp. Han har rundt 100 jenter med i Karamba, også en landslagspiller på 17år, men han vet ikke noe om nivået for han har ikke noe å sammenlikne med. I denne kampen får han se både et topplag og et midt på treet lag så dette gledet han seg veldig til. Dermed kommer det 26 stykker fra Karanba på denne kampen.

 

Etter som STB-Brann kampen er flyttet til mandagen får de ikke med seg noe kamp med gutta, da de flyr hjem tidligere den dagen.

 

Og vi gleder oss stort til at de skal lage liv på damekampen. Veldig synd at de ikke får med seg STB-Brann da.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skadeprobleme fortsetter (se forøvrig egen sak i Budstikka), og om man skal se noe positivt i det er at det ikke er så vanskelig å ta ut førsteelleveren. Ser ut som det kan bli samme lag som sist med et unntak. Cathrine erstatter Katrine. Ellers er jo begge midstopperne skadet, men spiller mest sannsynlig. Om ikke vil vel Siri ta over plassen for en av dem, og Ina ta backen. Om begge skulle være ute så er det nok et problem å sette førstelleveren igjen.

 

Vel, så lenge man kan stille med 11 spillere bør man slå Vålerenga. Så stor skal forskjellen være uansett.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi skal selvfölgelig vinne denne kampen, likeså skal LSKKFK vinne sin kamp hjemme mot Amazon Grimstad. Arna-Björnar og Röa tillater jeg meg å drite i. De skal väre for langt bak. Jeg håper bare vi fortsetter å öse inn mål (vi har nå 17 mål bedre målforskjell enn LSKKFK) og slipper (enda flere) skader.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi skal selvfölgelig vinne denne kampen, likeså skal LSKKFK vinne sin kamp hjemme mot Amazon Grimstad. Arna-Björnar og Röa tillater jeg meg å drite i. De skal väre for langt bak. Jeg håper bare vi fortsetter å öse inn mål (vi har nå 17 mål bedre målforskjell enn LSKKFK) og slipper (enda flere) skader.

Vi kommer sikkert til å øse inn flere mål, og vi kommer sikkert (dessverre) til å få flere skader. Var 16 på trening i går, og det inkluderte to keepere samt to som kun deltok i deler av treningen. Imidlertid er ihvertfall ti av de som startet sist klare, så er neppe spesielt svekket. Dog er jo greit at det ikke er topplagene vi skal ha i de fire kampene som skal spilles i disse to ukene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kanskje slutte å gå på fylla midt i uka når man man tydeligvis har litt småkjørt imunforsvar og trenger restitusjon? Kvinnsa fått seg noen Thomas Finstad typer?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det suger defensivt. 3 billige baklengsmål mot et lag som kommer raskt, men med relativt få. Å gi bort en utligning helt unødvendig på overtid er pinlig. Spiller man mellom forsvarerne er det for å trekke motstander opp og så slå langt, ikke for å gi dem ballen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kanskje slutte å gå på fylla midt i uka når man man tydeligvis har litt småkjørt imunforsvar og trenger restitusjon? Kvinnsa fått seg noen Thomas Finstad typer?

Tror ikke du trenger å bekymre deg for det. Men hyggelig at du viser omsorg

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabæk-Vålenga
×
×
  • Opprett ny...