Gå til innhold

Stabæk - Vif


Anbefalte innlegg


Markus Pedersen roper "jævla homser" mot Stabækfansen, og følger opp med å vise tegnet for "blow job" etter sin andre scoring?

 

Sympatisk...

Blowjob-tegnet har han visstnok lært av sin mor.

Som igjen lærte det av Adam Larsen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Synes vi er veldig gode i perioden hvor Vålerenga får 0-2 målet, så utrolig uflaks sånn sett. Vi fortsetter å gjøre en grei andreomgang, men dessverre ikke nok når vi ikke har marginene på vår side.

Første omgang er veldig varierende, men Vålerenga viser at de er mye bedre enn oss til å holde ballen i laget, da vi enten slår en upresis langpasning eller roter den bort med et dårlig individuelt mottak. Mest av det dårlige står Stokkelien og Haugsdal for, som enten feilberegner eller sender videre en upresis pasning.

Med litt mer flaks kunne denne kampen endt veldig annerledes, men sånn er det vel når man ligger sist, marginene er imot oss. :(

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bedre kamp i dag enn mot Sogndal. Ikke at det skulle så mye til, men i dag viser vi at vi er et fotballag. Mitt ønske er at det kommer inn noen forsterkninger og at vi kan få en høst med noen gode resultater og kamper. Markus Pedersen gidder jeg ikke å kommentere.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mest av det dårlige står Stokkelien og Haugsdal for, som enten feilberegner eller sender videre en upresis pasning.

Forsåvidt enig, men jeg synes ikke de får mye hjelp til å finne bedre løsninger heller, og det gjelder ikke bare dem, men samtlige ti utespillere. Det er dårlig struktur i laget, som ofte gjør det vanskelig for våre spillere å finne de gode og enkle pasningsmulighetene. Det er ikke bare det at det tekniske nivået er litt for lavt, etter min mening er det vel så mye strukturfeil som tvinger frem vanskeligere og dårligere valg som er årsak til mange av pasnings- og mottaksfeilene. Det tekniske nivået på spillerne er det ikke så mye å gjøre med på kort sikt, men å få ordentlig fasong på laget skulle vært mulig å få til i løpet av et halvt år på treningsfeltet. Hadde det hengt bedre sammen taktisk, hadde nok spillerne sett teknisk bedre ut også.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


DØNN ærlig! Det er til å grine av. JA jeg vet Petter B har hatt og overtatt noe ingen andre trenere ville engang sagt ja til i 4 div. JA jeg hører marginene er i mot oss. JA jeg hører om hvordan vi bare må tro på egen mål og ferdigheter.

 

jeg er klar over at det er svært farlig å skrive på ss-forum etter å ha tapt for n-te gang..... når frustrasjonen fortsatt damper ut av neseborene...

 

Noen spørsmål....

 

1 - Har vi falt til ro med at vi rykker ned?

2 - Er laget og spillerne våre virkelig SÅ dårlige som det de gir inntrykk av eller finner vi feilen noe annet sted?

3 - I pausen i dag, så jeg frustrasjonen til ass.trener og som gav KLART inntrykk av frustrasjon over manglende innsats. Blør vi ikke for drakta?

4 - Mange av Stabæks spillere, HAR erfaring og skal LØFTE den yngre garde... gjør de det?

5 - Hvor fa... er Nannskog typene som banner og spytter blod i pausen og tørr si at dette er for jævlig dårlig?

6 - Petter B. Det er LOV å være missfornøyd. Til tider trenger vi som ikke opplever deg i garderoben å kjenne litt på LYSTEN til å vinne kamper. Hører du skriker og er svært aktiv på sidelinjen, men finner ikke noe riktig taktiske forandringer underveis. HAR vi ingen andre løsninger og en plan B og C og D når det butter i mot?

 

....

 

Listen kunne vært mye lenger...

 

Angrer sikkert masse etter å lagt inn dette, MEN dette er mitt Nannskog bidrag i kveld.

 

Nå er det på tide å fylle på med litt rutine. Hente inn gamle avdanka spillere som ingen vil ha, men som har teknikk, ro, balanse, erfaring og ikke minst en pasningsfot. Du unge som slår lange baller på INGEN. Får lære av å spille litt rutinert, kynisk og langs bakken.

 

Heller de med dårlig kondis og som slår lissepasninger, enn de som løper som kaniner etter baller som slås for hardt ut over sidelinja eller til utspark.

 

URK

Lenke til innlegg
Del på andre sider


DØNN ærlig! Det er til å grine av. JA jeg vet Petter B har hatt og overtatt noe ingen andre trenere ville engang sagt ja til i 4 div.

 

Så da kan vi i hvertfall legge debatten om trenerbytte død, en gang for alle.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


DØNN ærlig! Det er til å grine av. JA jeg vet Petter B har hatt og overtatt noe ingen andre trenere ville engang sagt ja til i 4 div.

 

Så da kan vi i hvertfall legge debatten om trenerbytte død, en gang for alle.

 

Likegyldigheten er vår største fiende

 

Apathy.jpg

Alt det vi ber om - er engasjement!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

HAR vi ingen andre løsninger og en plan B og C og D når det butter i mot?

 

 

 

 

Synes Belsvik på dette området har vært villig til å gjøre forandringer underveis, med litt blandet hell. Tidligere har det vært Stokkelien som har kommet innpå slik at vi kan slå flere lange baller, de siste kampene har det vært Boli som kommer innpå istedenfor ham.

I dag fungerte ikke spissparet særlig, slik at Stokkelien ble byttet ut med Boli og Stengel og Haugsdal byttet plass. Da fikk vi den oppstillingen jeg ønsket meg før kampstart, og den fungerte nogenlunde bedre synes nå jeg. Likevel er det ikke lett å velge de som starter på topp, da vi må velge mellom Boli som bare er god langs bakken, eller Stokkelien som svinger utrolig mye i prestasjonene underveis i en kamp. Stengel og Haugsdal er begge veldig veike i dueller, mens Stengel har overblikket, teknikk, ro og mangler målteft, har Haugsdal tekniske vansker, men god målteft.

 

Er forøvrig også enig med Perfect7, da det kan virke som vi har noen strukturelle problemer i laget vårt. Skulle gjerne sett flere bevegelser samtidig, som gjorde at en spiller gjerne hadde mer enn to pasningsalternativer hver gang.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 - Har vi falt til ro med at vi rykker ned?

 

URK

 

 

Har hvertfall innsett at det ikke trenger väre en verre krise enn det vi har opplevd de seneste 2-3 åra.

 

Jeg bruker heller energien på å bygge opp forventninger til opprykk neste år enn plassberging i år. Selv om begge deler selvfölgelig fordrer enn kvalitet vi ikke synes å ha.

 

 

Derfor synes jeg det er så utrolig viktig med dette tilsvaret fra klubben som det ble snakket om i en annen tråd. Stabäk Support har vist hele sesongen at vi tåler denne motgangen, nedrykk inkludert, men for hovis sin del så kreves det nok litt flere ytringer fra klubben. Og vi vil jo gjerne sette publikumsrekord på Sandvika Arena förste serierunde neste år...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg håper Ed Hardy-harrytassen Pedersen får smekk på pungen for "homse"-ropene sine i går. Selvfølgelig har han allerede driti seg ut ved å gjøre det, men jeg mener oppriktig talt at det er viktig å slå ned på slike ting. Fotballen har lenge slitt med homofobi, og jeg kan bare tenke meg hva en ung gutt på 14 som merker at han liker gutter bedre enn jenter, tenker om videre fotballkarriere når han ser enn av Tippeligaens (desverre) største profiler bruke "homse" som et aggressivt skjellsord. Jeg tror ingen i SS tar seg nær av ropene, men det er altså viktig å vise at slikt ikke er tillatt. Nå har vel fjotten bare én kamp igjen for VIF, men synes han burde suspenderes fra denne, samt få en fin bot med seg tilbake til Nederland.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Denne håndbevegelsen driter jeg i, det er meget lite alvorlig spør du meg, samme med ivers' finger mot vif her forleden. Homsehetsen synes jeg derimot det er viktig å ta tak i.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


DØNN ærlig! Det er til å grine av. JA jeg vet Petter B har hatt og overtatt noe ingen andre trenere ville engang sagt ja til i 4 div. JA jeg hører marginene er i mot oss. JA jeg hører om hvordan vi bare må tro på egen mål og ferdigheter.

 

jeg er klar over at det er svært farlig å skrive på ss-forum etter å ha tapt for n-te gang..... når frustrasjonen fortsatt damper ut av neseborene...

 

Noen spørsmål....

 

1 - Har vi falt til ro med at vi rykker ned?

2 - Er laget og spillerne våre virkelig SÅ dårlige som det de gir inntrykk av eller finner vi feilen noe annet sted?

3 - I pausen i dag, så jeg frustrasjonen til ass.trener og som gav KLART inntrykk av frustrasjon over manglende innsats. Blør vi ikke for drakta?

4 - Mange av Stabæks spillere, HAR erfaring og skal LØFTE den yngre garde... gjør de det?

5 - Hvor fa... er Nannskog typene som banner og spytter blod i pausen og tørr si at dette er for jævlig dårlig?

6 - Petter B. Det er LOV å være missfornøyd. Til tider trenger vi som ikke opplever deg i garderoben å kjenne litt på LYSTEN til å vinne kamper. Hører du skriker og er svært aktiv på sidelinjen, men finner ikke noe riktig taktiske forandringer underveis. HAR vi ingen andre løsninger og en plan B og C og D når det butter i mot?

 

....

 

Listen kunne vært mye lenger...

 

Angrer sikkert masse etter å lagt inn dette, MEN dette er mitt Nannskog bidrag i kveld.

 

Nå er det på tide å fylle på med litt rutine. Hente inn gamle avdanka spillere som ingen vil ha, men som har teknikk, ro, balanse, erfaring og ikke minst en pasningsfot. Du unge som slår lange baller på INGEN. Får lære av å spille litt rutinert, kynisk og langs bakken.

 

Heller de med dårlig kondis og som slår lissepasninger, enn de som løper som kaniner etter baller som slås for hardt ut over sidelinja eller til utspark.

 

URK

 

He he

 

Overskrift i dag på stabak.no. Som å lese innlegget mitt. :-)

 

- Vi skal forsterke spillerstallen

 

23.07.2012 - 15:05 - Lars Jarle Mæhlum

I løpet av overgangsvinduet skal vi få inn rutinerte spillere som kan løfte laget

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er også verdt å merke seg at den såkalte rasismeparagrafen også forbyr hets grunnet legning. Dersom VIF ønsker å fremstå som en klubb som tar avstand fra rasisme bør Pedersen straffes.

 

Jeg gratulerer uansett Markus Pedersen; etter hva jeg forstår ønskes han ikke i Nederland og er på leting etter ny klubb. Homo-hets, bråk i gamleklubb og byturer er akkurat det nye arbeidsgivere vet å sette pris på. Godt jobbet Markus!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Thor Lange var på benken i går, er a-lagskontrakt skrevet under?

 

Edit: Hva var bakgrunnen til at SS sang Adam Larsen Kwarasey?

Endret av joogs
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Thor Lange var på benken i går, er a-lagskontrakt skrevet under?

 

Edit: Hva var bakgrunnen til at SS sang Adam Larsen Kwarasey?

 

He he, du kan jo spørre Adam selv, eller moren til Marcus. :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jah, da jeg jeg etterhvert spent på om Vålerenga skal rapportere om denne forferdelige rasismen til NFF eller om det viser seg at det bare var pisspreik og falske anklager.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Denne kan enga rett og slett ikke vinne. Den såkalte rasismeparagrafen (http://no.wikipedia.org/wiki/Rasismeparagrafen) inneholder også dette punktet:

  • c) homofile legning, leveform eller orientering.

Litt merkelig at klubben med mottoet "Vålerenga mot rasisme" ikke straffer sin egen spiller for nettopp brudd på denne paragrafen

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Denne kan enga rett og slett ikke vinne. Den såkalte rasismeparagrafen (http://no.wikipedia.org/wiki/Rasismeparagrafen) inneholder også dette punktet:

  • c) homofile legning, leveform eller orientering.

Litt merkelig at klubben med mottoet "Vålerenga mot rasisme" ikke straffer sin egen spiller for nettopp brudd på denne paragrafen

 

MAå støtter sine egne spillere uansett, også når selv blinde ser at de har gjort noe galt. MP er uansett snart ferdig i klubben, MA hadde ikke tapt noe på å ta sterk avstand fra oppførselen, men nå er det litt sent...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Denne kan enga rett og slett ikke vinne. Den såkalte rasismeparagrafen (http://no.wikipedia....sismeparagrafen) inneholder også dette punktet:

  • c) homofile legning, leveform eller orientering.

Litt merkelig at klubben med mottoet "Vålerenga mot rasisme" ikke straffer sin egen spiller for nettopp brudd på denne paragrafen

 

Men de kan fint dra oss ned i søla ved å slenge ut anklager i media og deretter snike seg umerkelig tilbake til krypinnet sitt på Valle, i trygghet fra homsene på Nadderud.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Men de kan fint dra oss ned i søla ved å slenge ut anklager i media og deretter snike seg umerkelig tilbake til krypinnet sitt på Valle, i trygghet fra homsene på Nadderud.

 

Ja, de prøver i alle fall. Men tror ikke de kommer så heldig ut av det her.

Endret av Anders
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette er iallefall imponerende lederskap av MA. Han forsøker å bortforklare egen spillers "uheldige" oppførsel med å angripe en supportergruppe. Jeg var på Island på søndag, og aner således ikke hva som ble ropt eller sunget fra vårt felt. Men uansett hvilke provokasjoner som har blitt spilleren til del, forsvarer det ikke å bruke "homo" som skjellsord. Det er i klasse med å bruke "neger" eller "jøde" som skjellsord (se straffelovens paragraf 135, det kan straffes med fengsel...)

 

Lurer på hvordan det hadde gått om det var Stabæk Support som hadde kalt MP en jævla homo…

 

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabæk - Vif
×
×
  • Opprett ny...