Gå til innhold

Gratis buss til Kolbotn lørdag kl14.02


Buss1 Marius
 Del

Anbefalte innlegg


Selvgjort er vellgjort og skal man få noe gjort så må man gjøre det sjæl.. Etter som SFK ansvarlig i $$ styret ser ut til å ha falt fra får jeg ordne transport selv. Det blir derfor gratis buss fra Bekkestua med avgang kl 14.02(vi venter på rutebussen) vi kjører innom Operane for å ev. ta med noen derfra sånn rett etter kl 14.15.

 

Dette er en tur som er åpen for alle, her kreves hverken medlemskap i Stabæk Support, Statskirken eller Trygdekassen, det er bare å møte opp for de som har lyst til å se et veldig revansjesugent lag slå Kolbotn

 

Hey, kritikk og almisser i samme slengen? Sweet.

 

Snill du, Marius!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Selvgjort er vellgjort og skal man få noe gjort så må man gjøre det sjæl.. Etter som SFK ansvarlig i $$ styret ser ut til å ha falt fra får jeg ordne transport selv. Det blir derfor gratis buss fra Bekkestua med avgang kl 14.02(vi venter på rutebussen) vi kjører innom Operane for å ev. ta med noen derfra sånn rett etter kl 14.15.

 

Dette er en tur som er åpen for alle, her kreves hverken medlemskap i Stabæk Support, Statskirken eller Trygdekassen, det er bare å møte opp for de som har lyst til å se et veldig revansjesugent lag slå Kolbotn

 

Hey, kritikk og almisser i samme slengen? Sweet.

 

Snill du, Marius!

Næ men jøss, leser SFK ansvarlig SFK forumet og så i det som må kunne ansees å være en turtråd også. Utrolig!! Eller er det bare på mandager du er innom? Må forøvrig gratulere med 7 posteringen på dette forumet siden 01 mai. Fortsetter det slikt kommer du opp i 40 på et helt år....

Jeg regner med at du og dine kammerater ordner egen transport som vanlig så da slipper vi å tenke på dere.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Selvgjort er vellgjort og skal man få noe gjort så må man gjøre det sjæl.. Etter som SFK ansvarlig i $$ styret ser ut til å ha falt fra får jeg ordne transport selv. Det blir derfor gratis buss fra Bekkestua med avgang kl 14.02(vi venter på rutebussen) vi kjører innom Operane for å ev. ta med noen derfra sånn rett etter kl 14.15.

 

Dette er en tur som er åpen for alle, her kreves hverken medlemskap i Stabæk Support, Statskirken eller Trygdekassen, det er bare å møte opp for de som har lyst til å se et veldig revansjesugent lag slå Kolbotn

Regner med at vi som kommer fra Haslum krk rekker bussen også da (det var helt sikkert i brudeparets beregning).

Forøvrig skal man vel ikke se bortifra at beskjeden til vakgkomiteen er gitt, men mer om dette kan vi diskutere annensteds.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Og dere lurer på hvorfor alternative supportere fra Inferno og 1912 ikke er å se på damematcher. For ett sirkus.

 

er dere virkelig så mange på damematcher at det er greit å henge ut folk på denne måten på åpent forum eller burde dere kanskje fokusere på å trekke tauet i samme retning?

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Og dere lurer på hvorfor alternative supportere fra Inferno og 1912 ikke er å se på damematcher. For ett sirkus.

 

er dere virkelig så mange på damematcher at det er greit å henge ut folk på denne måten på åpent forum eller burde dere kanskje fokusere på å trekke tauet i samme retning?

 

Beklager, Mortimer. Det er selvfølgelig et helt feil inntrykk som det gis her at supportere av begge fotballagene til Stabæk kan være uenige. Kommer du tidlig til neste SFK-hjemmekamp kan du få være med å hoppe paradis. Og drikke saft.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

er dere virkelig så mange på damematcher at det er greit å henge ut folk på denne måten på åpent forum eller burde dere kanskje fokusere på å trekke tauet i samme retning?

Nå er det vel ikke slik at noen skal ha monopol på å henge ut folk på forumet, og antall personer bør uansett ikke ha noe å si. Dermed er jeg selvsagt enig i det siste du skriver. Dropper derfor å komme med en videre kommentar.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Merkelig turtråd. Forøvrig helt enig med Mortimer, selv om det sikkert er flere årsaker til at "alternative supportere fra Inferno og 1912 ikke er å se på damematcher".

 

Håper flest mulig tar turen til Kolbotn - gjerne med gratis buss - for å støtte laget i det som tradisjonelt er en veldig vanskelig bortekamp. At Kolbotn er svekket i forhold til tidligere behøver ikke bety allverden med mindre fokus og innsats hos våre jenter er på topp gjennom hele kampen. Det så vi blant annet nå sist mot VIF.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Selvgjort er vellgjort og skal man få noe gjort så må man gjøre det sjæl.. Etter som SFK ansvarlig i $$ styret ser ut til å ha falt fra får jeg ordne transport selv. Det blir derfor gratis buss fra Bekkestua med avgang kl 14.02(vi venter på rutebussen) vi kjører innom Operane for å ev. ta med noen derfra sånn rett etter kl 14.15.

 

Dette er en tur som er åpen for alle, her kreves hverken medlemskap i Stabæk Support, Statskirken eller Trygdekassen, det er bare å møte opp for de som har lyst til å se et veldig revansjesugent lag slå Kolbotn

Regner med at vi som kommer fra Haslum krk rekker bussen også da (det var helt sikkert i brudeparets beregning).

Forøvrig skal man vel ikke se bortifra at beskjeden til vakgkomiteen er gitt, men mer om dette kan vi diskutere annensteds.

 

Brudeparet prøvde å komme bortom bussen for si hei, men rakk det ikke (Vi møtte bussen i tunnelen melleom Bekkestua og Stabekk barneskole..)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Selvgjort er vellgjort og skal man få noe gjort så må man gjøre det sjæl.. Etter som SFK ansvarlig i $$ styret ser ut til å ha falt fra får jeg ordne transport selv. Det blir derfor gratis buss fra Bekkestua med avgang kl 14.02(vi venter på rutebussen) vi kjører innom Operane for å ev. ta med noen derfra sånn rett etter kl 14.15.

 

Dette er en tur som er åpen for alle, her kreves hverken medlemskap i Stabæk Support, Statskirken eller Trygdekassen, det er bare å møte opp for de som har lyst til å se et veldig revansjesugent lag slå Kolbotn

Regner med at vi som kommer fra Haslum krk rekker bussen også da (det var helt sikkert i brudeparets beregning).

Forøvrig skal man vel ikke se bortifra at beskjeden til vakgkomiteen er gitt, men mer om dette kan vi diskutere annensteds.

 

Brudeparet prøvde å komme bortom bussen for si hei, men rakk det ikke (Vi møtte bussen i tunnelen melleom Bekkestua og Stabekk barneskole..)

Vi kjørt så godt som presis må vite. Ekenlte ting henger fremdeles igjen fra da Frk Normann hadde nasikustuss på alle turer.... Forøvrig liker jeg ikke klyser i mercedes, så dere kunne blinke så my dere ville med lysene, jeg hilser ikke tilbake........

Nå er det ikke lenger noen Frk Normann til å holde alle i jerngrep på turene.....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Gratis buss til Kolbotn lørdag kl14.02
×
×
  • Opprett ny...