Jump to content

Luc Kassi

blaasoldat
 Share

Recommended Posts

• 2 months later...

1 time siden skrev Mr. Diamond:

Savner Kassi. Tror nesten jeg tør å påstå (er det forsiktig nok formulert?) at vi aldri hadde rykket ned om han hadde spilt hele fjorårssesongen. 

Noen som vet litt mer om hans status med tanke på opptrening? Krysser alt jeg har for at han skal komme tilbake 100%. Han har kontrakt frem til sommeren, uten at jeg vet noe mer nøyaktig om når det er, men er nervøs for om han rekker det. 

Hadde aldri verden rykket ned om Kassi var skadefri hele sesongen. Er en av Eliteseriens beste spillere når i form og skadefri. Hadde det ikke vært for skadene så tror jeg han fint kunne hatt en bra karriere i utlandet også, hadde nok ikke vært i eliteserien da!

Håper vi får se han i Stabæk drakta igjen Ila sesongen.

• 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

På 26.3.2022 den 23.01 skrev duckster:

Hva er status på han her?

Bump - noen som vet? Han var vel ventet å være klar snart, men nå virker det plutselig ikke slik lenger(?)

1 minutt siden skrev blaamann:

Bump - noen som vet? Han var vel ventet å være klar snart, men nå virker det plutselig ikke slik lenger(?)

Da han signerte ny avtale frem til sommeren sa de vel at han var forventet spilleklar til sommeren 2022. Jeg har ikke hørt noe nytt siden 

• 4 weeks later...